دانلود و خرید کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور) فئودور داستایوفسکی ترجمه مجتبی حیرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور) اثر فئودور داستایوفسکی

کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور)

معرفی کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور)

کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور) نوشتۀ فئودور داستایوفسکی با ترجمۀ مجتبی حیرت در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مناسب برای نوجوانان و جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است.

درباره کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور)

کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور) اقتباسی از رمان معروف فئودور داستایوفسکی، نویسندۀ مشهور روسی است. این کتاب به‌شکل کمیک یا فکاهی طراحی و نوشته شده است. داستان آن دربارۀ جوانی دانشجو به نام راسکولینکوف است. او مردی مستأصل و بی‌چیز است که تنهایی در زاغه‌های شهر سن پترزبورگ می‌چرخد و در ذهنش، خود را ورای قوانین جامعه تصور می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود نقشۀ قتلی بکشد و آن را اجرا کند. او پیرزنی رباخوار را می‌کشد؛ اما زمانی که مرتکب قتل می‌شود، فقط رنج و عذاب برایش باقی می‌ماند. او بعد از قتل، وارد بازی تعقیب‌وگریز خطرناکی با یک بازپرس پلیس می‌شود که به او مشکوک است. راسکولنیکوف در این گریزهای پی‌در‌پی، گرفتار رنج روحی و روانی زیادی است با این حال قصد ندارد خود را تسلیم پلیس کند، در حالی که مجازات کارش را بیش از هر وقت دیگری به خود نزدیک احساس می‌کند. او در طی داستان، با دختری به نام سونیا آشنا می‌شود و راسکونیکوف با کمک و همراهی او از این عذاب نجات پیدا می‌کند.

رمان جنایت و مکافات، یکی از رمان‌های معروف و جذاب قرن نوزدهم است که هرکسی هم آن را نخوانده باشد قطعاً اسمش را شنیده است. این نسخۀ اقتباسی و خلاصه‌شده به سبک کمیک، کمک می‌کند که نوجوانان با این شاهکار ادبیات جهان آشنا شوند.

خواندن کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جنایت و مکافات (داستان مصور)

«واقعاً می‌توانم این کار را بکنم؟ می‌توانم جمجمه‌اش را با یک تبر خرد کنم و بیرون پاشیدن خون را از تنش ببینم و پولش را بدزدم؟» این سؤالات ذهن دانشجوی بی نوا رودیون رومانویچ راسکولنیکوف را از همان ابتدای جنایت و مکافات پر کرده است. روز بعد قتلی که ذهنش را تسخیر کرده مرتکب می‌شود: اگر پیرزنی حریص را بکشد، خدمتی به جامعه کرده است. فکر می‌کند با چنین عملی به انسانی رها از قید و بند اخلاقیات متداول تبدیل می‌شود؛ اخلاقیاتی که توده‌ی مردم را برده‌ی زجرهای خویش می‌سازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان