دانلود و خرید کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ تری دیری ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ اثر تری دیری

کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ

معرفی کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ

کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ به‌قلم تری دیری و ترجمهٔ پیمان اسماعیلیان را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب با استفاده از بیانی ساده و تصاویری گویا به بیان حوادث تاریخی تلخ و ناگوار برای نوجوانان بپردازد.

درباره کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ

در تمام طول تاریخ و از زمانی که آدم‌ها پا روی کرهٔ زمین گذاشتند، اتفاقاتی را رقم زدند که بعضی از آن‌ها بسیار دردناک و خونبار بوده است. کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ کوشیده است برای افزایش اطلاعات تاریخی نوجوانان، اهم این وقایع را با زبانی ساده و با تصویرسازی‌هایی گویا بازگو کند و راه را برای مطالعهٔ بیشتر در این حوزه باز بگذارد.

خواندن کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۲ ساله از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مرگبارترین روزهای تاریخ

«آلمان، حدود ۵۰۰۰ پ.م. اولین قتل‌عام ، تالهایم

تاریخ همواره ترسناک بوده انگار انسان‌ها همیشه در حال کشتن بقیهٔ انسان‌ها بوده‌اند. گورهایی باستانی پیدا شده که پر از اجساد تکه‌تکه‌شده و جمجمه‌های خرد‌شده‌اند. این افراد حدود ۳۴۰۰۰ سال پیش کشته شده‌اند. برای همین تاریخ ترسناک از ۳۴۰۰۰ سال پیش با جنایت و فلاکت شروع شد. در سال ۱۹۸۳ مردی در تالهایم آلمان وارد باغچه‌اش شد تا برای ناهار یک کلم بکند که به جایش استخوان‌های انسان پیدا کرد. همین برای اینکه اشتهای آدم را برای ناهار روز جمعه کور کند کافی است. پلیس را خبر کردند. آن‌ها هم با حفاری، صدها قطعه استخوان دیگر پیدا کردند. یعنی آن مرد کلم‌خوار یک قاتل زنجیره‌ای بود....؟ او بود که هر روز صبح برای صبحانه زنجیروار کله‌پاچه می‌زد؟ نه، دکترها گفتند قدمت این استخوان‌ها ۷۰۰۰ سال است. پلیس اعلام کرد برای دستگیری قاتلان دیگر دیر شده است. بعد باستان‌شناسان از راه رسیدند و سی‌وچهار اسکلت پیدا کردند... .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۵۰۰
تومان