دانلود و خرید کتاب تاریخ ترسناک جهان تری دیری ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ ترسناک جهان اثر تری دیری

کتاب تاریخ ترسناک جهان

معرفی کتاب تاریخ ترسناک جهان

کتاب تاریخ ترسناک جهان نوشتۀ تری دیری با ترجمۀ پیمان اسماعیلیان و ویرایش مژگان کلهر در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب تمام‌رنگی در دسته‌بندی کتاب‌های نوجوانان قرار دارد و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۱۲ سال است. تاریخ ترسناک جهان مربوط به مردم است؛ بدجنس‌ترین، ظالم‌ترین و نفرت‌انگیزترین موجودات ترسناک روی زمین؛ از نئاندرتال مغزخوار تا سربازان نوجوان در جنگ‌های سدۀ بیستم میلادی. این کتاب برای شما ماجراهای هولناک و حال‌به‌هم‌زن تاریخی زیادی دارد.

درباره کتاب تاریخ ترسناک جهان

کتاب تاریخ ترسناک جهان، تاریخی از جنس دیگر است. این کتاب، قصه‌های حال‌به‌هم‌زن تاریخی دربارۀ انسان‌ها دارد، داستان‌هایی که در عین حال جذاب هستند؛ از نئاندرتال‌های مغزخوار گرفته تا سربازان نوجوان و وحشت‌زدۀ حاضر در جنگ‌های قرن بیستم.

آیا می‌خواهید بدانید که چرا اسکندر کبیر ریش بلند کردن را ممنوع کرد؟ بازی بوگندوی سامورایی‌ها چه بود؟ چه کسی می‌خواست با کیکی که با آب حمام پخته شده بود دشمنانش را به آن دنیا بفرستد؟ پس برای دانستن این ماجراهای هولناک باید کتاب تاریخ ترسناک جهان را بخوانید تا از آن‌ها سر دربیاورید؛ اما پیش از آن باید خودتان را آماده کنید تا با ده‌ها تن از ناکس‌ترین نابکاران تمام دوران‌ها در تاریخ ترسناک جهان روبه‌رو شوید.

خواندن کتاب تاریخ ترسناک جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان علاقه‌مند به ماجراهای تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاریخ ترسناک جهان

«حالا مردم امروزه چه می‌گویند؟ آن‌ها معتقدند که اولین انسان‌ها بیش از دو میلیون سال قبل پیدا شده‌اند- ولی چون نوشتن بلد نبدود، پس «تاریخی» ضبط نشده است. یعنی آن‌ها قبل از تاریخ هم اینجا بوده‌اند- که اصطلاح مد روزش می‌شود: «پیشا تاریخ». البته انسان‌های نخستین خیلی هم باهوش بودند. آن‌ها بدون سلاح (تا روزی که اختراعش کردند)، بدون آتش (تا وقتی کلک راه انداختنش را پیدا کردند)، بدون لباس ( تا وقتی یاد گرفتند چطور درستش کنند) در دنیایی خشن و وحشی دوام آوردند. وحشتناک بود. از طرف دیگر نه معلمی بود، نه مدرسه‌ای، نه موبایلی و نه هیچ کدام از ترس‌های دنیای امروز. خوب پس آن انسان‌های پیشاتاریخی چطور توانستند زنده بمانند و به رأس هرم قلمرو جانوران برسند؟ با ترسناک‌تر شدن از هر چیزی که دنیا تا آن روز به خود دیده بود. شاید سلاح‌های خیلی خوبی نداشتند، ولی همین‌ها بودند که شکار گروهی را باب کردند. امروزه هنوز هم فیل‌ها را سلاخی می‌کنند؛ البته برای عاج‌هایشان، نه برای خوردن. در اروپا حدود ۷۰۰۰۰ سال پیش از میلاد، انسان‌هایی به نام نئاندرتال زندگی می‌کردند که حتی از خوانندگان تاریخ ترسناک هم بی‌ریخت‌تر بودند! بعضی از آن‌ها عادت خیلی خیلی زشتی داشتند.»

نظرات کاربران

قنبری
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

خیلی قشنگ، آموزنده و فکاهی بود. من که بی اندازه لذت بردم.

کاربر 6209088
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

به نظر من این کتاب بهتر کتابی بود که تا حالا خوانده بودم خیلی لذت بره

کیمیا
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

دوست داشتم ❤️

farid akhavan
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تاریخ جهان رو با شادی و خنده قاطی کرده این نویسنده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان