دانلود و خرید کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن گروه نویسندگان ترجمه بهار احمدی فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن اثر گروه نویسندگان

کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن

انتشارات:نشر تماس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن

کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن گردآوری و ترجمهٔ بهار احمدی فرد و ویراستهٔ امیرحسین خورشیدفر است و نشر تماس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن

در زمانه‌ای که رسانه‌های الکترونیکی سریع و در دسترس، فعل خواندن را به محاق برده است، بلوم از تجربه خود به عنوان منتقد، معلم و خواننده پرشور ادبیات استفاده می‌کند تا به کنه کتاب‌های بزرگی پی ببرد که در نظر او همچنان منبع معرفت‌اند.

هارولد بلوم منتقد ادبی آمریکایی و استاد دانشگاه ییل، در سال ۱۹۳۰ در شهر نیویورک متولد شد. او را مهم‌ترین منتقد ادبی اواخر قرن بیستم می‌دانند. بلوم آخرین حلقۀ نسل ناقدان اومانیست بود و تا آخر عمرش به رمانتیسم وفادار باقی ماند. برای بلوم ادبیات بیش از آنکه مقوله‌ای در خدمت فرهنگ باشد، خالص‌ترین شیوۀ نگاه‌کردن به جهان بود. او می‌گفت ما تنها از طریق ادبیات است که می‌توانیم پنهان‌ترین زوایای لایه‌های وجودی‌مان را بشناسیم. بلوم از سال ۱۹۵۵ تا زمان مرگش، در سال ۲۰۱۹، در دانشگاه ییل مشغول به تدریس بود. بلوم در طول حیاتش بیش از پنجاه عنوان کتاب نوشت که موضوع بیشتر آنها نقد ادبی بود. از میان آثار پرشمار او می‌توان به اضطراب تأثیر (۱۹۷۳)، آثار برجستۀ غرب (۱۹۹۴) و شکسپیر: ابداع انسان (۱۹۹۸) اشاره کرد. کتاب هملت شعر بی‌کران (۲۰۰۳) یکی از نخستین آثار این متفکر است که به زبان فارسی و با ترجمۀ رضا سرور در نشر بیدگل منتشر شده است. او بر کتاب وداع با اسلحهٔ ارنست همینگوی هم یادداشت‌هایی نوشته است که بسیار خواندنی‌اند.

کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن مجموعه نظریات، نوشته‌ها و درس‌گفتارهای بلوم دربارهٔ کتاب‌ها و نویسنده‌های بزرگ است. 

خواندن کتاب هارولد بلوم؛ درباره کلاسیک های مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران نقد ادبی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان