دانلود و خرید کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان سیدمحمد عباس زادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان اثر سیدمحمد عباس زادگان

کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان

معرفی کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان

کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان نوشتهٔ سیدمحمد عباس زادگان و جواد قاسمی و ویراستهٔ هاله قاسمی و سروش میرمبینی است و نشر تماس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان

با وجود تالیف کتاب‌های بسیاری در حوزه مدیریت، همچنان جای خالی یک خودآموز که به زبان ساده و به دور از پیچیدگی‌های کتاب‌های مرجع دانشگاهی نوشته شده باشد احساس می‌شد. کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان با گردآوری نظریه‌ها و اصول کاربردی مدیریت، مشتمل بر برنامه‌ریزی، هماهنگی، ارتباطات، کنترل و نظارت، مدیریت و آموزش منابع انسانی و دیگر مطالب مفید و مورد نیاز مدیرانی که مایل‌اند کیفیت کار خود را ارتقا بخشند یا دانشجویانی که علاقه‌مند به مرور منابع پیشین و افزودن نکات کاربردی به آن‌ها هستند، این خلأ را پوشش می‌دهد.

استفاده از این کتاب نیازمند مدرس یا داشتن دانش پیشین از علم مدیریت نیست.

در انتهای هر فصل پرسش‌هایی برای خودآزمایی طرح شده‌اند که پاسخ آن‌ها نیز ضمیمه گردیده است.

خواندن کتاب مدیریت کاربردی برای مدیران جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سیدمحمد عباس زادگان

دکتر سید محمد عباس‌‌ زادگان متولد ۱۳۲۸، در رشته ریاضی تحصیل‌ کرده و کارشناسی خود را نیز در همین رشته گرفته‌ است. او کارشناسی‌ ارشد علوم‌ آموزشی را در ایران، دکترای مدیریت را در آمریکا و پس از آن دکترای برنامه‌‌ریزی درسی را در ایران دریافت‌ کرده‌ است. وی مشاور نهاد ریاست‌ جمهوری، مشاور‌ ارشد بیمه آسیا، معاون بانک صادرات ایران، مدیرعامل بیمه نوین، مدیرعامل بیمه ایران، معاون‌ گمرک ایران، مشاور‌ عالی در سازمان‌ تامین‌ اجتماعی، قائم‌ مقام و معاون برنامه‌‌ریزی بنیاد‌ مستضعفان، مدیر برنامه‌‌ریزی اجتماعی سازمان برنامه‌ و‌ بودجه و قائم‌ مقام دانشگاه‌ رازی بوده است. ایشان بیش از ۳۰ سال عضو هیئت‌ علمی رسمی دانشگاه شهید بهشتی بوده‌ است و به‌ عنوان مدیر نمونه ملی انتخاب شده و مدال توسعه آسیا را دریافت کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان