دانلود و خرید کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم کلاوس شواپ ترجمه محسن ربیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم اثر کلاوس شواپ

کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

معرفی کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم نوشتهٔ کلاوس شواپ و ترجمهٔ محسن ربیعی و علی زواشکیانی است و انتشارات آریانا قلم آن را منتشر کرده است. این کتابْ راهنمایی برای خلق جهانی بهتر است.

درباره کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم در سطح کلان و برای تصمیم‌گیران در مرتبهٔ ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تدوین شده است و تصویری کلی از آیندهٔ پیش روی بشر به دست می‌دهد. 

کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم محصول ایده‌های بسیاری از متخصصان کلاس جهانی در جامعهٔ متنوع مجمع جهانی اقتصاد است. به‌ویژه، بخش دوم این کتاب دیدگاه‌های متفکران پیشرو شوراهای آیندهٔ جهان و شبکهٔ متخصصان را با هم ترکیب می‌کند. اگر این افراد زمان و دانش خود را سخاوتمندانه در اختیارمان نمی‌گذاشتند، پرداختن به چنین گسترهٔ وسیعی از موضوعات با چنین عمقی که مستلزم درک تأثیرگذارترین عرصه‌های فناوری است ناممکن بود. 

پیش‌بینی‌هایی که در این کتاب بررسی شده‌اند و نیز بحث‌هایی که این کتاب در نشست‌های مجمع جهانی اقتصاد برمی‌انگیزد، فعالیت‌هایی حیاتی برای درک آینده و ارائهٔ راهکارهایی برای آن هستند. منافع بالقوهٔ فناوری‌های نوظهور فراتر از تصورند و چنان‌که این کتاب می‌گوید، مشارکت و رهبری بخش‌های دولتی و خصوصی ضرورتی گریزناپذیر است.

خواندن کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به مدیران سازمان‌ها، اعضای هیئت‌مدیره‌ها، مدیران سازمان‌های مادرتخصصی و مدیران شرکت‌های بین‌المللی بینش و ذهنیتی می‌دهد که بتوانند سازمان تحت امر خود را با موج تغییرات آتی هماهنگ کنند و از میان دریای طوفانی و متلاطمی که بی‌شک چندان از ما دور نیست، به ساحل امن کامیابی و شکوفایی برسانند. همچنین، دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای حوزه‌های گوناگون علوم مدیریت نیز با مطالعهٔ این کتاب می‌توانند دورنمایی از بازار کار و حوزه‌های پژوهشی آتی خود به دست بیاورند. پژوهشگران و خبرگان حوزه‌های گوناگون نیز با مطالعهٔ این کتاب می‌توانند آیندهٔ صنعت و حوزهٔ تخصصی خود را با تقریب خوبی پیش‌بینی کنند و آمادهٔ مواجهه با رویدادهایی شوند که در آیندهٔ نزدیک با آنها روبه‌رو خواهند شد.

بخشی از کتاب شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

«انقلاب صنعتی چهارم روشی برای توصیف مجموعه‌ای از تحولات مستمر و قریب‌الوقوع در سیستم‌های حاکم بر ماست که اکثر ما در زندگی روزانه‌مان آنها را بدیهی می‌پنداریم. برای ما که هرروزه مجموعه‌ای از اصلاحات کوچک اما مهم را در زندگی روزمره‌مان تجربه می‌کنیم، چنین تغییری شاید خیلی محسوس نباشد؛ اما چنین تغییری به‌هیچ‌وجه جزئی نیست. انقلاب صنعتی چهارم، در امتداد انقلاب‌های صنعتی اول و دوم و سوم، فصلی جدید در پیشرفت بشر است که باز هم ناشی از افزایش دسترسی به مجموعه‌ای از فناوری‌های خارق‌العاده و تعامل با آنهاست.

فناوری‌های نوظهوری که انقلاب صنعتی چهارم را به پیش می‌رانند، بر دانش و سیستم‌های انقلاب‌های صنعتی پیشین متکی‌اند، خاصه توانمندی‌های دیجیتال انقلاب صنعتی سوم. این فناوری‌ها به ۱۲ گروه تقسیم و در بخش دوم بررسی شده‌اند، ازجمله هوش مصنوعی و رباتیک، تولید افزوده، عصب‌فناوری‌ها، زیست‌فناوری‌ها، واقعیت مجازی و افزوده، مواد پیشرفته، نیروفناوری‌ها، و نیز ایده‌ها و ظرفیت‌هایی که ما هنوز از وجودشان بی‌خبریم.

اما انقلاب صنعتی چهارم صرفاً توصیف تغییرات ناشی از فناوری نیست؛ مهم‌تر از همه، فرصتی است برای شکل‌دهی به مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای عمومی که می‌توانند به همهٔ ما -از رهبران فناوری و سیاست‌گذاران گرفته تا شهروندانی از تمام سطوح درآمدی، ملیت‌ها و پیشینه‌ها- برای درک و جهت‌دهی به نحوهٔ تأثیرگذاری فناوری‌های قدرتمند، نوظهور و هم‌گرا بر جهان اطرافمان کمک کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان