دانلود و خرید کتاب انقلاب پلت فرم جفری پارکر ترجمه مصطفی طهماسبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انقلاب پلت فرم

کتاب انقلاب پلت فرم نوشته جفری پارکر و مارشال آلستاین و سنگیت چودری است و با ترجمه مصطفی طهماسبی و فائزه گرایلی در انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است. این کتاب به این موضوع می‌پردازد که بازارهای شبکه‌ای، چگونه اقتصاد را دگرگون می‌کنند.

درباره کتاب انقلاب پلت فرم

پلت فرم‌ها پدیده‌های نوظهور عصر اینترنت هستند که با سرعت شگفت‌انگیزی در حال نفوذ و گسترش در تمام ابعاد زندگی بشر امروزی هستند. اگر در این باره شک دارید، کافی‌ است برخی از فعالیت‌های روزمره یک انسان قرن بیست و یکمی را در نظر بگیرید. یک انسان صبح با صدای زنگ گوشی همراه مجهز به پلت فرم آیفون یا اندروید از خواب بیدار می‌شود. همان‌طور که در تخت غلت می‌خورد، اخبار روزانه را روی ردیت پلتفرم رسانه‌ای می‌خواند، اتفاقات لحظه‌ای زلزله ژاپن را از طریق توییتر که پلت فرم رسانه ای است پیگیری می‌کند، تولد کسی را در فیس بوک (پلت فرم اجتماعی) به او تبریک می‌گوید و عکس‌هایی که از سفر خود، در ایسنتاگرام (پلت فرم اجتماعی) به اشتراک گذاشته است را نگاه می‌کند. او از طریق گوشی همراه خود، با ارسال یک پیغام به کتری برقی (اینترنت اشیا)، آب جوش آماده می‌کند. در حین خوردن صبحانه، از طریق پلت‌فرم خدمات تاکسی یک ماشین برای رفتن به شرکت می‌گیرد.

شاید شما هم مثل هزاران فرد مشتاق دیگر، مایل به راه‌اندازی یک کسب و کار پلت‌فرمی شخصی هستید، اما هنوز نمی‌دانید از کجا باید کار را آغاز کنید. شاید شما یکی از صاحبان صنایع سنتی هستید که مایلید کسب وکار خود را با راه اندازی یک پلت فرم، توسعه دهید و با رقبای نوظهور مقابله کنید. شاید در تعیین دقیق ایده اولیه و خدماتی که پلت فرمِ آتی شما ارائه خواهد داد، دچار تردید هستید. شاید از اینکه پلت فرم شما قادر به جذب عضو نباشد، یا نتواند همزمان تعداد کافی مصرف کننده و تولیدکننده و یا ارائه دهنده خدمت جذب کند، نگران هستید. حتما موضوع کسب درآمد از پلت فرم، یکی از علامت سؤال‌های بزرگ موجود در ذهن شما است. اینکه تا چه حد کنترل پلت فرم در دست خود شما باشد و چه میزان همکاران شما قادر به اعمال تغییرات در آن باشند، یکی دیگر از چالش‌های پیش روی شما خواهد بود. به این فکر کرده‌اید که چطور و با استفاده از چه معیارهایی می‌توانید میزان بازدهی و روند عملکرد پلت‌فرم‌تان را بسنجید؟

این کتاب مرحله به مرحله به تمام سوال‌های شما پاسخ می‌دهد و شما را همراهی می کند تا یک کسب‌کار پلت‌فرمی داشته باشید و در بازار رقابتی موفق عمل کنید. 

خواندن کتاب انقلاب پلت فرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم. 

استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
هم رقابتی؛ راهبرد نوین روابط بین بنگاهی
مرتضی سلطانی
استراتژی در عمل: راهنمایی برای عملگران به سوی تفکر استراتژیک
جرج توستیگا
استراتژی کسب‌وکار
جرمی کوردی
درآمدی بر مبانی نظری و عملی بازی وارسازی
بهرام هوشیار یوسفی
صنایع آینده
الک راس
برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو
محمدحسین بیرامی
چهار اصل اجرای استراتژی
کریس مک‌چزنی
بازی برد
ای. جی. لافلی
رهبران آخر غذا می‌خورند
سایمون سینک
هک رشد
احسان جهاندارپور
سرمایه گذاری خصوصی
کلودیو زایسبرگر
ساختار سازمانی؛ طراحی گام به گام ریچارد ام برتن، بوگ اوبل، دورته دویباک هکونسون
ریچارد ام. برتن
بازآفرینی محصول
اریک شافر
نوپای خود را به دنیا بیاور
رید هافمن
ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران
محمد احمدی
هنر رقصیدن با استراتژی
مجتبی لشکربلوکی
سختی کارهای سخت
بن هوروویتز
استراتژی رسیدن به استراتژی
مارتین ریوز
استراتژی خوب/ استراتژی بد
ریچارد روملت

نظرات کاربران

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

کتابی عالی برای درک مفهوم پلتفرم و ابزاری برای طراحی کسب و کارهای پلتفرمی ، به شدت برای دوستان کارآفرین و علاقه مند به راه اندازی استارتاپ پیشنهاد میشه

Mohammad
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

کتاب عالی براب فهم ابن موضوع که پلتفرمها نه تنها براب افتصاد مضر نیستن بلکه بسیار سودمندن برای مصرف مننده برای تولید کننده و برای پلتفرم. یه موضگع برد برد برد. هستش. یه اختراع ضد انحصار که هرجیز ضدانحصاری تماما

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان