دانلود کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده اثر کلاوس شواب

دانلود و خرید کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

معرفی کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

کتاب صوتی «گزارشی واقعی از مشاغل آینده» نوشتهٔ کلاوس شواب و سادیا زهیدی با ترجمهٔ فریبا موسوی و گویندگی میلاد فتوحی در نوین کتاب گویا منتشر شده است. این کتاب چشم‌انداز‌های مورد انتظار مشاغل و مهارت‌های منطبق با تکنولوژی را تا سال ۲۰۲۵ برررسی کرده ‌است.

درباره کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

پیشرفت فناوری در دههٔ گذشته احتمال جابه‌جایی و از دست رفتن برخی از مشاغل را بالا برده است. این کتاب بر اساس آمار و داده‌های واقعی به ما کمک می‌کند که از امروز برای آینده خودمان برنامه‌ریزی کنیم.

فصل اول ‌به چشم‌انداز بازار کار، در شرایط اقتصادی متأثر از همه‌گیری بیماری می‌پردازد. فصل دوم تحول در بازار کار در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۵ را پیش‌بینی می‌کند و فصل سوم به راهبردهای بخش خصوصی و دولتی برای احیای بازار کار می‌پردازد.

کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که در پیدا کردن شغل دلخواه یا راه‌اندازی کسب‌وکارشان تلاش می‌کنند تا از زمان خود جلوتر باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

توسعه و تقویت مهارت‌ها و ظرفیت‌های انسانی با استفاده از تحصیلات، آموزش و کار مفید کلید دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه فردی و انسجام اجتماعی‌ست. رفتن به وضعیت آینده‌ی مشاغل در سطح جهانی یعنی مواجهه با وضعیت همواره در حال گسترش فعالیت‌های جدید در کنار بخش‌ها و بازارهای جدید با توجه به وضعیت جهانی اقتصاد که بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ روابط بخش‌های مختلف و انتقال سریع و گسترده‌ی اطلاعات را در خود دارد.

بااین‌حال، پیشرفت فناوری در دهه‌ی گذشته و همچنین احتمال جابه‌جایی و از دست رفتن مشاغل را نیز بالا برده. کسری توجیه‌ناپذیر مهارت‌ها را سبب شده و با ارائه‌ی هوش مصنوعی ادعای هوش منحصربه‌فرد انسانی را به چالش کشیده است.

نظرات کاربران

رامتین
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

سلام صرفا یک گزارش و آمار از مشاغل آینده هست و توصیه هایی برای دولت ها و سازمان ها به نظر من فقط فصل دوم این کتاب به درد میخورد و در مورد مشاغلی که در آینده و در حال حاضر رو

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان