دانلود و خرید کتاب نماز چیست؟ سیدمحمد بهشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نماز چیست؟ اثر سیدمحمد بهشتی

کتاب نماز چیست؟

معرفی کتاب نماز چیست؟

کتاب نماز چیست؟ تک گفتاری موضوعی  از سیدمحمد بهشتی است. این کتاب را انتشارات روزنه منتشر کرده است.

درباره کتاب نماز چیست؟

كتاب نماز چیست؟، نوشتارى از شهيد آيت‌الله دكتر سيد محمد حسينى بهشتى است كه اولین بار در سال ۱۳۷۹ منتشر شد. اين اثر كه پس از آن بارها به‌وسيله ناشران گوناگون به چاپ رسيده به‌دليل شيوايى قلم نگارنده آن و آراسته بودن آن به زبان فطرت، همواره با استقبال فراوان از سوى كسانى كه به دنبال درک معنا، مفهوم، جايگاه و صورت و سيرت نماز به‌عنوان زيباترين شعار يكتاپرستان هستند روبه‌رو بوده است. از همين‌رو، بنياد نشر آثار و انديشه‌هاى شهيد آيت‌الله دكتر بهشتى با وجود اينكه اين نوشتار را پيش از اين در مجموعه مباحث مربوط به نماز با عنوان سرود يكتاپرستى منتشر كرده بود، تصميم گرفت آن را به‌طور مستقل نيز منتشر نمايد.

خواندن کتاب نماز چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آثار سید محمد بهشتی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نماز چیست؟

نماز، سرود توحيد و يكتاپرستى و سرود فضيلت و پاكى است كه بايد فكر و روح ما را در برابر عوامل شرك‌زا و آلوده‌كننده‌اى كه در زندگى روزمره با آنها سر و كار داريم پاک و يكتاپرست نگهدارد. هر يک از ما در زندگى روزانه خود سرگرم كار و هدف خويش است و كمتر به چيزى ديگر جز آن مى‌انديشد. سرگرمى به‌كار و تلاش روزانه در راه زندگى، براى بشر امرى طبيعى و ضرورى است؛ به جسم و جانش نشاط مى‌بخشد، راه‌هاى جديد زندگى را به روى او مى‌گشايد و او را در راه علم و هنر و صنعت و ايجاد وسايل گوناگون بهتر زيستن به جلو مى‌راند؛ ولى در عين حال او را چنان در خود و آرزوهايش فرو مى‌برد. 

نظرات کاربران

کاربر 6261336
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتاب خوبیه ، بدون اضافه گویی و خیلی خلاصه کلیت هر بخش از نماز رو مورد بررسی قرار میده تا یک دید مناسب برای فرد ایجاد کنه

Smr Vakili
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

در این کتاب ابتدا معرفی‌نامه کلی برای نماز و بعد آموزش نماز انجام می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۵۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان