دانلود کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس اثر جورج الیوت

دانلود و خرید کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس

نویسنده:جورج الیوت
گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس

کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس داستانی از جرج الیوت است که با ترجمه لیدا طرزی و صدای مریم محبوب می‌شنوید. این کتاب داستانی درام و تراژدی دارد و درباره ارزش‌های خانوادگی، فداکاری و عشق صحبت می‌کند. 

ماری آن ایوانس که با نام مستعار جرج الیوت کتاب می‌نوشت، یکی از نویسندگان مشهور دوره ویکتوریایی است. او این اثر را اولین بار در سه جلد در سال ۱۸۶۰ منتشر کرد.

درباره کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس

آسیاب کرانه فلاس داستانی درام و تراژیک است. جرج الیوت این کتاب را که داستانش در در اوایل قرن نوزدهم رخ می‌دهد در سال ۱۸۶۰ منتشر کرد و در آن از آرزوها و امیال شخصی و فدا کردن آن برای ارزش‌های خانوادگی نوشته است. او به خوبی از مفاهیمی مانند عشق، جبرگرایی و مبارزه با آن و حمایت خانوادگی حرف می‌زند و همه را در قالب یک داستان جذاب بیان می‌کند.

آسیاب کرانه فلاس داستان زندگی تام و مگی تولیور است؛ خواهر و برادری که در کنار رودخانه فلاس در روستای سنت اوگس بزرگ شده‌اند و رابطه زیبایی باهم دارند. هرچند مگی عاشقانه برادرش را دوست دارد اما تفاوت‌ها شخصیتی آن‌ها با یکدیگر باعث می‌شود تا به اختلافاتی بربخورند. اما مشکلات اصلی مگی زمانی رخ می‌دهد که پدرشان ورزشکت می‌شود. 

آقای تولیور ورشکسته و ناراحت است و در این میان، مگی باید از عشقش دست بکشد. چون او عاشق پسر کسی شده که باعث ورشکستگی پدرش شده است. بعدتر هم  زمانی که مگی به دیدن دخترخاله ثروتمند و نامزدش می‌رود، مشکلاتی برای او به وجود می‌آید که باعث می‌شود از خانواده و جامعه طرد شود...

این اثر یکی از مهم‌ترین آثار دوره ویکتوریایی است. مگی دختری است که با شور و حرارت به دنبال یادگیری است. او زندگی کردن را دوست دارد اما همه این اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهند دست به دست هم می‌دهند تا نگذارند او آنطور که می‌خواهد زندگی کند. مگی شور زندگی‌اش را در موسیقی، کتاب، عشق و دین آزمایش می‌کند و در نهایت زندگی ناامیدش می‌کند.

کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی آسیاب کرانه فلاس را به تمام دوست‌داران رمان‌های بزرگ دنیا و علاقه‌مندان به آثار دوره ویکتوریایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جورج الیوت

جرج الیوت (George Eliot) نام مستعاری است که ماری آن ایوانس برای خود انتخاب کرده بود تا مطمئن شود که به آثار و نوشته‌هایش به صورت جدی توجه می‌شود. هرچند او در دوره‌ای زندگی می‌کرد که زنان با آزادی می‌توانستند نام خود را بر روی کتاب‌هایشان درج کنند.

جورج الیوت در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۸۱۹ در چیلور کتون در وارویکشایر انگلستان چشم به جهان گشود. او یکی از مهم‌ترین نویسندگان دوره ویکتوریایی است و مبدع روش آنالیز شخصیت رمان‌های مدرن است. 

آثار او به دلیل سبک نوشتاری و همچنین دیدگاه‌های رئالیستی و بیان واقعیت‌ها و مشکلات جامعه مورد احترام تمام دوست‌داران ادبیات است. از بین کتاب‌های او می‌توان به آدام بید (۱۸۵۹)، آسیاب کرانه فلاس (۱۸۶۰)، سیلاس مارنر (۱۸۶۱)، میدل‌مارچ (۱۸۷۱–۷۲) و دانیل دروندا (۱۸۷۶) اشاره کرد.

جورج الیوت ۲۲ دسامبر ۱۸۸۰ در لندن و بعد از گذراندن یک دوره بیماری چشم از دنیا فرو بست.

درباره‌ مریم محبوب

مریم محبوب نویسنده و گوینده ایرانی است. او دوره‌های بازیگری و گویندگی را زیر نظر استادانی مثل محمدحسین سروش، میکائیل شهرستانی و سیما تیرانداز به اتمام رسانده و فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌ موج ورزش در رادیو استان مازندران آغاز کرد. 

مریم محبوب با ناشران کتاب صوتی نیز همکاری می‌کند و صدای او را در برنامه‌های رادیویی مثل رادیو جوان، رادیو فرهنگ و ... شنیده‌ایم. او همچنین در نمایش‌های خانه‌ برناردا آلبا، فطرس و سلام خداحافظ نیز به ایفای نقش پرداخته است.

معرفی نویسنده
جورج الیوت

جورج الیوت یکی از رمان‌نویسان مشهور انگلیسی دوران ویکتوریا است که آثار او به‌واسطه‌ی بهره‌مندی از دیدگاه‌های رئالیست و روان‌شناختی شهرت دارند. او، با نام اصلی ماری آن اوانز، این نام مستعار مردانه را برای خود برگزید تا اطمینان یابد که آثارش، فارغ از جنسیت وی مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. اگرچه نویسندگان زن در آن زمان آزادانه نام اصلی‌شان را در آثار خود می‌نوشتند، اما الیوت نمی‌خواست به سبک بسیاری از آنان، صرفاً به عنوان نویسنده‌ی داستان‌های عاشقانه شناخته شود. این جدیت و تمایز را در تمامی ادوار زندگی او می‌توان دید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان