دانلود و خرید کتاب آدم بید جورج الیوت ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آدم بید

کتاب چکیده رمانِ اَدِم بِید نوشته‌ی جورج الیوت با ترجمه‌ی آرمین فیروزگاه است. کتاب چکیده رمان آدِم بِید یکی از کتاب‌های مجموعه چکیده پنجاه رمان کلاسیک است که برای معرفی رمان های برگزیده کلاسیک نوشته شده است، از «دل تاریکی» اثر کنراد گرفته تا «اَنا کارینا» اثر تولستوی و «اَدم بِید» اثر جورج الیوت بخشی از آن رمان‌ها است که این مجموعه برای خوانندگان به شکل چکیده منتشر کرده است.

خواندن کتاب چکیده رمان آدِم بِید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های کلاسیک جهان که فرصت کامل خواندن آثار را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چکیده رمان آدِم بِید

دینا متوجه تغییرِ رفتار هِتی می‌شود. خوشحالی هِتی غیرعادی است. دینا باید روز بعد به شهر خود بازگردد؛ او همیشه نگران «جای خالی هرگونه عشق و فداکاری در طبیعت هِتی» بوده است، این نگرانی حس «ترحمِ عمیق‌تری» را در وجود دینا ایجاد کرده است. به همین دلیل دینا به اتاق هِتی می‌رود تا به او بگوید که هر وقت به مشکلی برخورد یا احتیاج به شانه‌هایی برای درد دل داشت، سرغ او را بگیرد. هِتی از کنجکاوی دینا در زندگی خود آزرده خاطر می‌شود و به دینا می‌گوید که در زندگی او دخالت نکند. آرتور با علم به این موضوع که علاقه‌مند شدن به هِتی با توجه به فاصلهٔ اجتماعی خانواده‌هایشان اشتباه است و پایان خوبی نخواهد داشت، تصمیم می‌گیرد به ملاقات آقای اِرواین برود.

آرتور پس از ملاقات با کشیش و صحبت در مورد دوراهی پیش رویش، نظرش را تغییر نمی‌دهد و رابطه با هِتی را ادامه می‌دهد.

روز تدفین تیاس فرامی‌رسد. آرتور به سفر ماهیگیری رفته و نبودش در مراسم تدفین تیاس احساس می‌شود. به دلیل ابراز علاقه آرتور، هِتی امیدوار بود او را در کلیسا ببیند، ولی آرتور در مراسم حاضر نشد. این غیبت هِتی را سردرگم و غمگین می‌کند. اَدِم با دیدن هِتی در کلیسا، غافل از احساس هتی به آرتور، به رؤیاهای آیندهٔ خود با هتی می‌اندیشد و زمانی مناسب برای خواستگاری.

معرفی نویسنده
جورج الیوت

جورج الیوت یکی از رمان‌نویسان مشهور انگلیسی دوران ویکتوریا است که آثار او به‌واسطه‌ی بهره‌مندی از دیدگاه‌های رئالیست و روان‌شناختی شهرت دارند. او، با نام اصلی ماری آن اوانز، این نام مستعار مردانه را برای خود برگزید تا اطمینان یابد که آثارش، فارغ از جنسیت وی مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. اگرچه نویسندگان زن در آن زمان آزادانه نام اصلی‌شان را در آثار خود می‌نوشتند، اما الیوت نمی‌خواست به سبک بسیاری از آنان، صرفاً به عنوان نویسنده‌ی داستان‌های عاشقانه شناخته شود. این جدیت و تمایز را در تمامی ادوار زندگی او می‌توان دید.

نظرات کاربران

dim tim
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

عجب کتابی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان