دانلود کتاب صوتی سفینه زندگی با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفینه زندگی اثر فریاد موسویان

دانلود و خرید کتاب صوتی سفینه زندگی

نویسنده:هرمان هسه
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سفینه زندگی

کتاب صوتی سفینه زندگی نوشته هرمان هسه است که با ترجمه محمد بقایی و صدای گرم فریاد موسویان منتشر شده است. این کتاب که نخستین اثر هسه است درون‌مایه اصلی‌ای که بعدا مرکز آثار او قرار می‌گیرد را می‌شنوید.

درباره کتاب سفینه زندگی

کتاب سفینه زندگی اولین اثر هرمان هسه نویسنده مشهور آلمانی است که در سال ۱۹۰۴ میلادی با عنوان پیتر کامنتزیند منتشر شد. در این کتاب هسه برای نخستین بار به نقش هنر، طبیعت و تلاش انسان را در شکل دادن هویت فردی و در مسایل روحی و حتی مادی زندگی بررسی می‌کند. پیترکامنتزیند نام شخصیت اوّل داستان است؛ جوانی که آرزو دارد بتواند سفر به دور دنیا را تجربه کند.پیتر در کودکی مادرش را از دست داده است، او حالا با پدر بی‌رحمش زندگی می‌کند و آرزو دارد جهان را بگردد. به دانشگاه می‌رود او در دانشگاه با پیانیستی به اسم ریچارد آشنا می‌شود اما این دوستی طولانی نمی‌شود و او ریچارد را از دست می‌دهد همین موضوع آغازگر سفر او می‌شود.

شنیدن کتاب سفینه زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

درباره هرمان هسه

هرمان هسه در ۲ ژوئیه ۱۸۷۷ در آلمان متولد شد. پدرش مدیر انتشارات مبلغان مذهبی بود و مادرش فرزند یک هندشناس معروف. پدر هسه مدیریت مؤسسه انتشارات مبلغان پروتستان را بر عهده داشت و مادرش دختر هندشناس معروف، «هرمان گوندرت» و مدیر اتحادیه ناشران کالو، بود. کتابخانه بزرگ پدربزرگ و شغل پدر، اولین باب آشنایی هرمان هسه جوان با ادبیات بود.

از طریق پدر و مادرش که مبلغان مذهبی در هندوستان بودند به جهان‌بینی و تفکرات فلسفی هند دست یافت.

هرمان هسه زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذراند. او به دلیل تضادهایی که با خانواده و محیط مدرسه‌اش احساس می‌کرد از آنجا فرار کرد. مدتی افسردگی داشت و یکبار دست به خودکشی زد. مدتی او را به آسایشگاه مراقبت از کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی فرستادند. بعد از آن کارهای مختلفی مثل کتاب‌فروشی، باغبانی، نقاشی با آبرنگ و ... را انجام داد.

گرایش به رومانتیسم و طبیعت‌گرایی از نمودهای چشمگیر آثار قدیمی‌تر هسه است. این سبک در یکی از اولین رمان‌هایش به نام «پیتر کامنسیند»، که با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، به چشم می‌خورد.

او به طور جدی به مشکلات انسان‌ها و روابط بین آ‌نها و همچنین نقش هنرمند در جامعه پرداخته و در رمان‌های «گرترود» و «رُسهالده» این معضل را به شیوه هنرمندانه‌ای مطرح می‌کند.

عمده آثار هرمان هسه، که به‌عنوان پرخواننده‌ترین نویسنده اروپایی قرن بیستم شناخته شده، به فارسی ترجمه شده ‌است.

هرمان هسه در سال ۱۹۴۶ نوبل ادبیات را از آن خود کرد. از مشهورترین آثار او می‌توان به دمیان، سیذارتا و گرگ بیابان اشاره کرد. او در ۹ اوت ۱۹۶۲ در سوئیس چشم از دنیا فروبست.

درباره فریاد موسویان

فریاد موسویان متولد ۱۳۶۵ شاعر، ترانه‌سرا و گوینده کتاب‌های صوتی است. او لیسانس روان‌شناسی بالینی خود را از دانشگاه خوارزمی گرفته است و مقطع کارشناسی ارشد زبان‌شناسی را در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است. ده‌ها کتاب شعر و داستان و روان‌شناسی و ... را با صدایی گرم و لحنی گیرا صوتی کرده است. صدای او بسیار قوی است و همین موضوع طرفداران خاص خود را در بین علاقه‌مندان به کتاب صوتی دارد. 

نظرات کاربران

brightstar
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

از هرمان هسه اولین اثری هست که خوندم و با مطالعه این اثر بسیار مشتاق شدم که باقی آثارش رو بخونم. سفینه ی زندگی صرفا یک داستان نیست, یک زندگی هست. یک زندگی که توصیف میشه و جلو میره، تجارب،

- بیشتر
Mohammad Bakhshipour
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

با قلم روان و گیرنده هرمان هسه نوشته شده بسیار لذت بخش بود. نویسنده سعی نمیکنه پیام مشخصی رو به خواننده منتقل کننده، بلکه صرفا بخشی از یک زندگی و احساسات اون رو ترسیم میکنه. پیشنهاد میکنم.

AS4438
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

شاهکاری کم نظیر، یکی ازبهترین کتابهائی که خواندم ،عالی بود، تشکرازطاقچه ، گویندگی هم عالی بود.

Soodeh66
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

داستان لطیف و زیبایی داشت ولی خیلی غیرمنتظره و با شتاب تمام شد .به نظرم پایان بندی اون جذابیت و پختگی کل داستان رو نداشت

کاربر 5451835
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

توصیف بی نظیر از طبیعت و شخصیت انسانها و زندکی پر از فراز و‌نشیب با قلمی زیبا و‌گویندکی دلنشین

متال خسته
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

به دوستان پیشنهاد میکنم از هرمان هسه کتاب دمیان رو هم بخونن

tintin
۱۴۰۱/۰۵/۱۵

عاشق این کتاب شدم ممنون از طاقچه

نگینیسم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

هرمان هسه کلا لولش بنظرم فرق میکنه ارزش شنیدن داره

ahmad
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

اصلا با داستان و گویندگی نتونستم ارتباط برقرار کنم خیلی فضای غمگین و حزن آلودی داشت😟

mah
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

اصلا دوست نداشتم. من روی حساب سیدارتا این کتاب رو گوش دادم، اما این کجا و آن کجا!!!

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان