دانلود کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا با صدای الهام ایران‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثری از ویکتور فرانکل، روان پزشک اتریشی است که یکی از بهترین کتاب‌هایی است که درباره یافتن معنا و رسالت زندگی نوشته شده است. دکتر فرانکل این اثر را بر اساس تجربیاتش در اردوگاه‌های کار اجباری نوشته است. 

انتشارات کاغذ صوتی این اثر را با ترجمه مرتضی حسنوند و صدای الهام ایران‌نیا منتشر کرده است.   

درباره کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

چندسال پیش یک نظرخواهی عمومی در فرانسه صورت گرفت و نتیجه نشان داد ۸۹% از شرکت‌کنندگان معتقدند انسان چیزی لازم دارد که بخاطر آن زندگی کند و ۶۱% درصد تاکید کردند کسی یا چیزی در زندگی آن‌ها هست که حاضرند به خاطرش بمیرند. جالب این است که دکتر ویکتور فرانکل بعد از مشاهده‌ این نتیجه، نظرخواهی مشابهی را در دفترش و میان مراجعانش انجام داد و دوباره به همان نتایج دست یافت. 

کتاب انسان در جستجوی معنا، داستان زندگی دکتر ویکتور فرانکل برای پیدا کردن این معنا در زندگی است. زندگی که چندان ساده نبوده و او را با مساپل و مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده است. او در طول دوران زندگی‌اش مدتی را در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخاو گذراند. در همین دوران پدر، مادر، برادر و همسرش را از دست داد و تنها کسانی که موفق شدند تا جان سالم به در ببرند خودش و خواهرش بودند. 

هرچند در آن دوران او تجربیات وحشتناکی مانند گرسنگی، سرما، بی‌رحمی و خشونت را از سر گذراند. اما با این حال به دنبال معنایی برای زندگی می‌گشت چون زندگی را شریف و ارزشمند می‌دانست و به این ترتیب موفق شد تا کتاب انسان در جستجوی معنا را بنویسد. این کتاب در سال 1946 برای اولین بار منتشر شد و یکی از بهترین نمونه‌های ادبی در ادبیات روانشناسانه است. می‌توان گفت این کتاب از زبان کسی نوشته شده است که درد از دست دادن را می‌فهمد.

این کتاب دو بخش دارد. یک بخش به این تجربیات زندگی او در اردوگاه‌های کار اجباری می‌پردازد و بخش دیگر کتاب، تجربه‌ سال‌های کار در مطبش به عنوان روان‌پزشک است. 

کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌هایی با درونمایه روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید که معنا و هدف زندگی خود را گم کرده‌اید این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا رسالتتان را دوباره پیدا کنید.

درباره ویکتور فرانکل

ویکتور فرانکل با نام کامل ویکتور امیل فرانکل، روانپزشک و عصب‌شناس اتریشی، ۲۶ مارس ۱۹۰۵ در وین چشم به جهان گشود. 

ویکتور فرانکل یکی از بازماندگان اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخاو است. او به دلیل یهودی بودن، سال‌ها در اردوگاه‌های کار اجباری، زندانی بود. فرانکل پدر و مادر، نامزد و برادرش را در اردوگاه‌های کار اجباری از دست داد و همین به او انگیزه‌ای داد تا معنایی برای زندگی کردن پیدا کند. بعدها، با آزمایش این طرح بر روی مراجعانش، معنادرمانی را طراحی کرد. 

فرانکل مدتی بعد از جنگ جهانی دوم سخنرانی در شهر وین داشت. بعد از مدتی این سخنرانی به یکی دیگر از کتاب‌های او یعنی انسان در جستجوی معنای غایی، تبدیل شده است. 

معرفی نویسنده
عکس ویکتور فرانکل
ویکتور فرانکل
اتریشی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۹۷

ویکتور امیل فرانکل روانپزشک و نویسنده اتریشی است که اوایل قرن بیستم در وین به دنیا آمد و از سال‌های دبیرستان در مسیر روانکاوی و خلق تئوری‌های جدید آن گام برداشت و تا پایان قرن بیستم در همین مسیر حرکت کرد؛ او زاده ۲۶ مارس سال ۱۹۰۵ است و در سال ۱۹۹۷ در سن نودودوسالگی بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

نظرات کاربران

Hanieh Mohamadi
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

متاسفانه به اشتباه "قسمت دوم" تکرار "قسمت اول" هست و اگه کتاب رو بصورت صوتی گوش میدید اون قسمت رو از روی کتاب متنی بخونید

پوینده
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

خیلی عجیب و شگفت انگیز بود که کتابی در این دنیا هست که به سوال سختِ چیستی معنای زندگی ،پرداخته و دیدگاهی منطقی و البته بسیار جالبی در تقابل با لذت جویی پوچی آورِ فروید مطرح کرده‌. عالی تر اینکه راه

- بیشتر
مهدی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

کتاب و نگاه و در کل دریافت خواننده دغدغه مند از دیدگاه دکتر فرانکل بسیار عمیق خواهد بود. گویندگی ضعیف و بسیار مونو تن،گهگاهی هم ایرادات تلفظ آزار دهنده است.

Alireza
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

کتاب بسیار مفید و تاثیر گذار، اما متاسفانه گوینده با لحن یکنواخت باعث خسته شدن شنونده میشود

jimin
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

واقعا عالیه به غیر از صد سال تنهایی هیچ وقت کتاب به این خوبی نخونده بودم💖

ahmad
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

می توان امید را در تاریک ترین لحظه ها پیدا کرد ♦️قسمت دوم تکرار قسمت اول هست♦️

hamed_9779
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

در خدمت سربازی یک سرباز این کتاب رو به من پیشنهاد داد، با اینکه قابل قیاس نیست ولی عمیقا درک کردم حرف های نویسنده رو و با تمام وجود حس کردم تمام سختی ها و تحقیرها و جیره بندی غذایی

- بیشتر
Varamyr
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

جذابیت کتاب خوب بود ولی توقع یه متن جدی‌تر و اثرگذارتر رو داشتم. معنا درمانی به خودی خود خیلی ایده جذابیه ولی نویسنده اثرگذاری این روش رو بیشتر از چیزی که هست نشون داده و به اشتباه این ایده رو به

- بیشتر
✿⁠tanin
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

من معمولا در مسیر رفت و برگشت به محل کار از کتاب های صوتی بهره می برم، صدای بسیار عالی و لحن آرام گوینده در درک، آرامش، عدم خستگی و .... شنونده بسیار موثره که این گوینده در این جهت

- بیشتر
شادی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

کتاب درباره ی تجربیات نویسنده در اردوگاه های کار اجباری هیتلر هس، جایی که آنقدر وحشیانه با زندانیان رفتار میکردند که بیشتر آنها امیدی به زندگی نداشتند و مرگ را به آن زندگی اسفناک ترجیح میدادند! در این شرایطی که

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان