دانلود کتاب صوتی جاودانگی با صدای آسمان مصطفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاودانگی اثر میلان کوندرا

دانلود و خرید کتاب صوتی جاودانگی

معرفی کتاب صوتی جاودانگی

کتاب صوتی جاودانگی داستانی جذاب از میلان کوندرا با ترجمه حسین کاظمی یزدی است. این اثر مفاهیمی مانند مرگ و جاودانگی را در هم آمیخته است و از خانواده‌ای امروزی و درگیری‌های عشقی آنان صحبت می‌کند. 

این داستان جذاب را با صدای آسمان مصطفایی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی جاودانگی

این داستان هم مانند آثار دیگر میلان کوندرا به موضوعات مورد علاقه او، یعنی مرگ و جاودانگی پرداخته است. همان چیزی که انسان‌ها از ابتدای تاریخ به دنبال آن هستند. این کتاب در عین حال روایتی از یک عشق است. عشقی که میان دوخواهر و یک مرد شکل می‌گیرد. اگنس و خواهرش لارا. اگنس همسرش پل را دوست دارد. با او زندگی خوبی دارد اما درمی‌یابد که هیچگاه شور عشق را احساس نکرده است. در این میان خواهرش لارا هم به پل علاقه‌مند شده است. رقابت لارا و اگنس برای به دست آوردن دل پل و پیروز شدن در این مثلث عشقی، یک برنده خواهد داشت و این کتاب ماجرای پیروزی یکی از این زنان است.

کتاب صوتی جاودانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات جهان و ادبیات داستانی را به شنیدن کتاب جاودانگی دعوت می‌کنیم.

درباره میلان کوندرا

میلان کوندرا، متولد ۱ آوریل ۱۹۲۹ در برنو، چکسلواکی، نویسنده اهل چک است که در سال ۱۹۷۵ به فرانسه تبعید شد و نهایتا در سال ۱۹۸۱ تابعیت فرانسوی گرفت. او خود را نویسنده‌ای اهل فرانسه می‌داند و تاکید دارد آثارش باید در طبقه‌بندی آثار فرانسوی قرار بگیرند.

کوندرا چندین بار نامزد جایزه نوبل ادبیات شده است. او از خانواده‌ای فرهیخته است و پدرش نوازنده‌ای مشهور بوده است. علاقه‌ی کوندرا به موسیقی را می‌شود در آثارش دید. مشهورترین اثر او سبکی تحمل ‌ناپذیر هستی است که در فارسی با نام بار هستی ترجمه شده است. کتاب‌های دیگر او عبارتند از هویت، جاودانگی، زندگی جای دیگری است، جشن بی‌معنایی و عشق‌های خنده‌دار. 

معرفی نویسنده
عکس میلان کوندرا
میلان کوندرا

میلان کوندرا (متولد ۱ آپریل ۱۹۲۹)، رمان‌نویس، داستان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مقاله‌نویس و شاعر مشهور اهل کشور چک است که در آثارش، کمدی اروتیک را به شکلی بسیار خواندنی با نقد سیاسی و گمانه‌زنی‌های فلسفی ترکیب می‌کند.

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

خوندن این کتاب سخته و نیاز به تمرکز و تفکر زیاد داره. فهمِ منظورِ نویسنده کار ساده ای نیست. من سعی کردم مقاله های جانبی راجع به این کتاب بخونم تا ابعاد مختلفش رو بهتر متوجه بشم. کوندرا جزو نویسندگان پست

- بیشتر
فاطره بهارلويي
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

سلام دوستای خوبم .بین سه تا کتاب میلان کوندرا که خوندم اول هویت رو پیشنهاد میکنم بعد سبکی تحمل ناپذیر هستی و در نهایت کتاب جاودانگی.🌸

mat!n
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

گویندگی شیوا و روان، کتابی که هیچ‌وقت فراموش نمیشه. بخشی از زندگی میشه مثل اسمش.

زمان

۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان