دانلود کتاب صوتی نان و شراب با صدای علی همت مومیوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نان و شراب اثر اینیاتسیو سیلونه

دانلود و خرید کتاب صوتی نان و شراب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نان و شراب

کتاب صوتی نان و شراب نوشته اینیاتسیو سیلونه است. داستان کتاب در زمان حکومت موسولینی دیکتاتور فاشیست ایتالیا اتفاق می‌افتد. این کتاب با ترجمه بی‌نظیر محمد قاضی وو صدای علی همت مومیوند منتشر شده است. 


درباره کتاب نان و شراب

کافون‌ها – به زبان ایتالیایی یعنی دهقان بی‌چیز و فقیر – زندگی سختی دارند و به حدی ضعیف شده‌اند که توانایی انجام هیچ کاری را ندارند. در حقیقت حتی توان فکر کردن به یک حرکت علیه نظام قدرت را هم ندارند. در این هنگام، کلیسا هم موضع خودش را مشخص کرده و به حمایت از دولت پرداخته است و بیشتر مردم در خرافات و تعصبات مذهبی غرق شده‌اند. در این شرایط است که قهرمان داستان تلاش می‌کند کاری انجام دهد.

کتاب نان و شراب ریشه در خواسته‌ها و کودکی خود نویسنده دارد. کتاب با دیدار دو شاگرد قدیمی که نزد استاد خود، دن بنه‌دتو رفته‌اند شروع می‌شود. دن بنه‌دتو کشیش برجسته‌ای است که طرف دولت را نگرفته و به همین خاطر با اتهام علیل شدن مزاج او را خانه‌نشین کرده‌اند.

کتاب حاوی داستان مهیجی است از زندگی دهقانان فقیر ایتالیا که در آن عادات و آداب و رسوم و معتقدات خرافی و وضع زندگی اسفبار ایشان به زبانی ساده و شیرین و پرطنز و کنایه تشریح شده است. کتابی است سرشار از هیجان و مملو از صحنه‌های زنده و جالب توجه انسانی که در همه جای آن احساس انسان‌دوستی و عواطف بشری و وجوان سیاسی و اجتماعی و عشق به آزاد زیستن و آزاد اندیشیدن موج می‌زند. تنها در بند خود بنودن و رفاه و تنعم توام با بردگی را حقیر و خوار شمردن و به خاطر اجتماع زیستن درسی است که این اثر زیبا و ارزنده به ما می‌آموزد.

شنیدن کتاب نان و شراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های تاثیرگذار جهان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

موضوعات مهمی که در سراسر این کتاب دیده می‌شود اما سه عنصر اصلی کتاب مذهب، فاشیسم و سوسیالیسم است. اینیاتسیو سیلونه به شدت کلیسا و خرافاتی را که در بین مردم رواج دارد به نقد می‌کشد و همچنین از هر

- بیشتر
sina
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

من نسخه چاپی کتاب رو خوندم،مدت زمانی که کتاب رو میخونید به معنای واقعی کلمه در ایتالیا زندگی میکنید

ماری کوری
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

کتاب در مورد یک مرد مبارز و انقلابی در ایتالیا و ماجراهای او در این مسیر می‌باشد. بیشتر به اوضاع مردم ایتالیا و فقر و فلاکت و جهالت در آن زمان میپردازد به نقش کلیسا و مذهب در این شرایط

- بیشتر
fariba.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

من چاپی شو خوندم. یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم

Mohammad
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

تاریخ زهدان آینده است، نه زندان گذشته

AS4438
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالی بود، حکومت فاشیستی موسولینی توسط کشیشان خرافات را بین مردم رواج داده تا بتواندبیشترحکومت کند، دهقانان فقیرراهی جز پیوستن به ارتش جهت سرکوب آزادیخواهان ، ندارند، گویندگی بسیارخوب کتاب را فهیم تر کرده است .ممنون.

farzad
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

جالب نبود. ذهن را نباید درگیر حاشیه و درگیری های عقیدتی سیاسی گذشته کرد.

جیمی
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

برای من جالب بود، در مورد توده ها و چیزهایی که به حرکت هاشون جهت میده نکات خوب و ملموسی داشت

زمان

۱۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان