دانلود انواع کتاب صوتی رایگان از طاقچه

دانلود کتاب صوتی رایگان

دانلود بهترین کتاب‌های صوتی رایگان با طاقچه

شنیدن قدیمی‌ترین شکل خواندن است. در دوره‌هایی که بخش زیادی از جامعه سواد خواندن نداشتند یا حتی پیش‌تر از آن، قبل از اختراع ماشین چاپ، روایت‌ها، داستان‌ها و کتاب‌ها شنیده می‌شدند. با گذر زمان و زیاد شدن متن‌های مکتوب، «خواندن» بر «شنیدن» پیشی گرفت. اما در سال‌های گذشته تمایل به شنیدن کتاب های صوتی افزایش پیدا کرد و این نوع از کتاب‌ها روزبه‌روز محبوب‌تر شدند و علاقه‌مندان به قصد دانلود کتاب صوتی رایگان در اینترنت به جست‌وجو پرداختند. اگر شما جزو این افراد هستید، به شما تبریک می‌گوییم؛ به صفحه‌ی درستی برای دانلود بهترین کتاب های صوتی رایگان رسیده‌اید! کتاب‌هایی که در این صفحه مشاهده می‌کنید به‌صورت قانونی و با رعایت حق مولف و ناشر و به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

چرا برای دانلود رایگان کتاب صوتی از طاقچه استفاده کنیم؟

طاقچه یکی از بزرگترین سایت‌های دانلود رایگان کتاب صوتی و خرید کتاب صوتی است که محتوایش را به‌صورت قانونی و با رعایت حق کپی‌رایت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در طاقچه جدیدترین و بهترین کتاب های صوتی، کتاب‌های صوتی با کیفیت بالا از گوینده‌های مشهور و ناشران معتبر، پادکست‌های رایگان و... منتشر می‌شود. بخشی از این محتوا، با اجازه‌ی ناشر به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. کتاب‌‌های الکترونیکی و صوتی رایگان طاقچه به بیش از ۲۰ هزار عنوان می‌رسد. این کتاب‌ها را می‌توانید هم در سایت طاقچه و هم در اپلیکیشن طاقچه (مناسب برای دستگاه‌های اندروید، ios و ویندوز) دانلود کنید و بشنوید.

در طاقچه چه انواعی از کتاب های صوتی رایگان وجود دارد؟

کتابهای صوتی رایگان طاقچه در حوزه‌های متنوعی قرار می‌گیرند، از رمان صوتی رایگان گرفته تا کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی، تا کتاب‌های زبان اصلی، تا کتاب‌های تاریخی و فلسفی و...