دانلود رایگان کتاب صوتی سفر به موزه با صدای شیوا رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به موزه اثر صفیه پرماس

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به موزه

معرفی کتاب صوتی سفر به موزه

کتاب صوتی سفر به موزه نوشتهٔ صفیه پرماس است. شیوا رضوی و پیمان قریب پناه گویندگی این کتاب کودک صوتی را انجام داده‌اند و پلیس فتا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سفر به موزه

کتاب صوتی سفر به موزه یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «ماجراهای افشین و دایی بروز» است. صفیه پرماس در این داستان پسر بچه‌ای را به تصویر کشیده که قرار است به همراه دایی‌اش از موزه حیوانات دیدن کند، اما او دربارهٔ قوانینی که هنگام بازدید از موزه باید رعایت کند، چیزی نمی‌داند.

مجموعهٔ ماجراهای افشین و دایی بروز در قالب داستان‌های کودکانه به آسیب‌های اینترنت، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تلفن‌همراه برای کودکان پرداخته است. کتاب‌های این مجموعه در پروژهٔ صیانت از کودکان و خانواده در اینترنت به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجا تهیه شده‌اند. این مجموعه متعلق به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا «پلیس فتا» است و کلیه کتاب‌های منتشرشدهٔ آن با هدف افزایش سواد فضای مجازی در بین کاربران با حمایت پلیس فتا تهیه شده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی سفر به موزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکانی ۷ تا ۱۲ساله‌ای که به داستان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سفر به موزه

«همانطور که دایی بروز با یک دست گوشی را بالا گرفته بود تا عکس بگیرد و دست دیگرش را دور گردن افشین گذاشته بود، داشت عکس را طوری تنظیم می‌کرد که همه اسکلت‌ها در عکس باشند و آن قدر عقب عقب رفتند تا به یکی از اسکلت‌ها خوردند و آن‌ها را به زمین ریختند.

دایی و افشین که نمی‌دانستند چه کار کنند، با تعجب به استخوان و اسکلت دایناسور نگاه کردند و تا از جایشان بلند شدند نگهبان موزه را بالای سرشان دیدند که عصبانی بالای سرشان ایستاده بود.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۸۲۵۸۵
۱۴۰۳/۰۳/۲۳

خوب بود

leiliab2li
۱۴۰۳/۰۳/۳۰

داستان خوبی بود. ممنون😇🙏

کاربر ۴۵۶۲۳۳۰
۱۴۰۳/۰۳/۲۴

عالی داستان های پلیس فتا خیلی زیباست😍😍

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان