دانلود و خرید کتاب جادوی چپکی؛ جلد چهارم سارا ملانسکی ترجمه مهناز بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جادوی چپکی؛ جلد چهارم

اردوی شبانه جلد چهارم از مجموعه جادوی چپکی است. این مجموعه نوشته سه نویسنده مشهور نیویورک تایمز سارا ملانسکی و لورین میریکال و امیلی جنکینز است که با ترجمه‌ی مهناز بهرامی منتشر شده است.

مجموعه جادوی چپکی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه جادوی چپکی داستان نری، الویت، آندرس و بکس است که شاگردان کلاس جادوی وارونه هستند، کلاسی که درس‌هایش عجیب است و دانش آموزانش غیر قابل پیش بینی هستند. داستان جایی جذاب می‌شود که جادوهای این بچه‌ها دقیقا در بدترین جای ممکن چپکی می‌شود و همه چیز به هم می‌ریزد.

کودکان با مجموعه جادوی چپکی به دنیای خیالات عجیب سفر می‌کنند و اتفاقات جالبی را می‌سازند.

خواندن مجموعه جادوی چپکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های عجیب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی چپکی؛ جلد چهارم

پپر شانه‌هایش را بالا انداخت. «طوری نیست، عوضش چند روز مدرسه نمی‌رم. به جای منم خوش بگذرون، باشه!» و خیلی کوتاه و سریع نُری را بغل کرد و رفت؛ جوری که نُری فرصت نکرد او را بغل کند.

نُری، ماری‌گلد و الیوت برای لحظه‌ای ساکت و جدی شدند. بعد، نُری سعی کرد به چیزهای خوب فکر کند. از دوستانش پرسید: «به نظرتون می‌تونیم شب‌ها تا دیروقتِ دیروقت بیدار بمونیم؟»

الیوت سرش را به نشانهٔ تأیید تکان داد و گفت: «ما پسرها که قراره یه شب تا صبح رو توی خوابگاه راجع‌به اشباح حرف بزنیم.»

نُری گفت: «ما هم قراره خانم استار رو با پیژامه ببینیم!» و رو کرد به ماری‌گلد. «به نظرت لباس چه رنگی می‌پوشه؟»

الیوت گفت: «صورتیِ جیغ.»

ماری‌گلد گفت: «قرمز آلبالویی.»

خانم استار همیشه لباس‌های رنگ روشن می‌پوشید. آن روز هم یک جفت کفش ورزشی سبز روشن، شلوار لی آبی و کاپشن نارنجی براق به تن داشت که خیلی به پوست تیره‌اش می‌آمد. بالای سرش هم آندرس پادیلو با یک طناب توی هوا معلق بود.

آندرس یک پروازی وارونه بود. او هم مثل پروازی‌های معمولی می‌توانست پرواز کند، ولی نسبت به پروازی‌هایِ هم‌سن‌وسالش، خیلی بالاتر می‌رفت. قسمت وارونهٔ جادویش این بود که نمی‌توانست خودش را کنترل کند و همین‌طور بالا می‌رفت.

بالا و بالاتر.

نظرات کاربران

💜
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

قشنگه ، من کتابش را دارم😉😊🌹🌷🌺

ati
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بسیار زیبا بود و به آدم نشون می داد که بعضی ها همدیگه رو دوست دارند ولی گاهی ابراز احساسات اون ها باعث ناراحتی شخص میشه

🌼book mark🌼
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

میشه بگید که این کتاب مناسبت چه سنی است؟

f-a
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

من فیلمش رو دیدم اسم انیمیشنش جادوی وارونه است پیشنهاد میکنم ببینید من عاشق فیلمشم 3بار فیلمش رو دیدم

unikorn
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

خیلی قشنگ بود و احساس احمیت به خانواده رو گفت شاید کنار آون نبوده ولی بازم خیلی با ارزشه😊

ufiswvn
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

لطفاً کتاب ها رو رایگان کنید که هرکسی خواست راحت بخونه حداقل کتاب های نوجوان ها رو رایگان کنید پسرم هی میگه بیا برام کتاب بخر بیا برام کتاب بخر!

محسن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

فیلمی از روی این کتاب هم ساخته شده اما کتابش بهتره🙂🙃 پارادایس هستم💜

💫🌈Yasaman🌈💫
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

خوب بود خوشم اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
ارنستو تلپی روی یکی از پهلوهایش افتاد؛ طوری که شکمش رو به غرغرو باشد. میا که همان‌طور معلق بالای سرشان ایستاده بود رو به آندرس و نُری بلند گفت: «این حرکت نشونهٔ دوستی و اعتماده.»
ati
نُری پرسید: «چرا؟» و برای الیوت و فرد که داشتند می‌رفتند به سمت ساختمان پسرها دست تکان داد. میتالی گفت: «باید لباس فرم بپوشیم. مدیرمون خیلی سختگیره. برای ورزش باید لباس ورزشی بپوشیم، ولی برای رفتن به سالن غذاخوری باید پیرهن سفید و کت بپوشیم.» آنمنی گفت: «همه چیز هم باید تمیز و مرتب باشه. مدرسه‌مون شبانه‌روزی و خصوصیه.» نُری شانه بالا انداخت. مدرسهٔ خواهر و برادر خودش هم همین‌طوری بود؛ مدرسهٔ دانا؛ مدرسه‌ای که پدرش آن‌جا کار می‌کرد. آن‌ها هم لباس فرم می‌پوشیدند. «منتظر می‌مونم تا عوض کنین.» کسی توی حیاط کنار اتاق‌ها نبود. نُری همان‌طور که منتظر بود، چندتا کله‌معلق روی چمن‌ها زد. خیالش راحت بود که با این بچه‌های جدید احساس راحتی می‌کرد؛ هر چند معلوم نبود بقیهٔ هم‌کلاسی‌هایشان هم همان‌طور باشند یا نه. وقتی میتالی و آنمنی از اتاق بیرون آمدند، دامن‌های خاکستری اتوکشیده، کفش‌های مشکی دخترانه، بلوزهای سفید و کت‌هایی آبی بر تن داشتند. روی کت‌هایشان علامتی گل‌دوزی شده بود.
a raven from night

حجم

۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان