دانلود و خرید کتاب جادوی چپکی؛ جلد اول سارا ملانسکی ترجمه مهناز بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جادوی چپکی؛ جلد اول

حیوان ترکیبی جلد اول از مجموعه جادوی چپکی است. این مجموعه نوشته سه نویسنده مشهور نیویورک تایمز سارا ملانسکی و لورین میریکال و امیلی جنکینز است که با ترجمه‌ی مهناز بهرامی منتشر شده است.

مجموعه جادوی چپکی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه جادوی چپکی داستان نری، الویت، آندرس و بکس است که شاگردان کلاس جادوی وارونه هستند، کلاسی که درس‌هایش عجیب است و دانش آموزانش غیر قابل پیش بینی هستند. داستان جایی جذاب می‌شود که جادوهای این بچه‌ها دقیقا در بدترین جای ممکن چپکی می‌شود و همه چیز به هم می‌ریزد.

کودکان با مجموعه جادوی چپکی به دنیای خیالات عجیب سفر می‌کنند و اتفاقات جالبی را می‌سازند.

خواندن مجموعه جادوی چپکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های عجیب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی چپکی؛ جلد اول

هاوتورن شانزده‌ساله بود. بیشتر کارهای خانه را او انجام می‌داد، چون پدرش، دکتر هورِس، آن‌قدر پست مهمی داشت و سرش شلوغ بود که دیگر فرصت شام درست کردن و بافتن موها را نداشت.

چون مادرشان پیش آن‌ها نبود.

او سال‌ها پیش فوت کرده بود.

هاوتورن ورزش و آشپزی را دوست داشت، و همین‌طور دستور دادن به دیگران را. از وقتی هم که یک شعله شده بود، آتش زدن چیزها را هم دوست داشت. یک شعلهٔ واقعاً خوب. جادوی او هیچ‌وقت چپکی نبود.

هاوتورن به لانهٔ سگ آبی خیره شد و داد زد: «نُری! داری چیکار می‌کنی؟»

نُری‌سگ‌گربه‌ای می‌خواست صورتش را به شلوار هاوتورن بمالد.

هاوتورن ادامه داد: «حتی نمی‌دونم الان چی هستی. ولی بهتره برگردی و بیایی به من کمک کنی خونه رو تمیز کنم. جدی می‌گم، چیکار کردی؟ چه بوی بدی اینجا میاد!»

صدای هاوتورن باعث شد نُری‌سگ‌گربه‌ای کمی بلرزد.

هاوتورن داد زد: «نُری! همین الان برگرد!»

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۳۹۹/۱۲/۰۹

فوق العاده بود😘🤩 کاش تویه مدرسه های ما هم جادو یاد میدادن🥺

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

نخوندم ولی پیشنهاد میکنم بخونید چون هر کتابی رو که سارا ملانسکی نوشته باشه 100000 ستاره هم براش کمه😍😍😍😍💫💫💫💫💫💫

Hana
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

دختری به نام نُری توانایی تغییر شکل داره، ولی اون با بقیه خیلی متفاوته. تواناییش چپکی. داستان جالبی بود؛ ولی انتظار خیلی بیشتری داشتم. داستان آموزنده‌ای بود و نویسنده به خوبی به شخصیت‌ها رو پرورش داده بود.

[=Unforgiven=]
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

راستش اول واسه جلدش میخواستم بخونم😂💔 بعدش دیدم کتاب واقعا هیجانی هس ولی به بچه های زیر ۱۲ سال توصیه ش میکنم(9،10،11،12)☺😚🖤. [جز لیست کتابای کیوت🥺🤟🏻]

𝑽𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕𝒕🌲🌫
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

یک کتاب قشنگ و جالب دیگه از خانم ملانسکی(نویسنده کتاب قصه ها عوض میشوند)😍🍀 واقعا خیلی جذابه که جادو داشته باشی، اون هم از نوع چپکی!😉🦋

hasaneh
۱۴۰۱/۰۶/۱۱

به نظرم کتاب جالبی بود و خیلی موضوع خوبی داشت داستان درباره ی دختری به نام نری هست که با پدر، برادر و خواهرش زندگی میکنه اونها تا کلاس چهارم رو تو مدارس عادی مثل ما درس می خونن و

- بیشتر
ati
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

واقعا کتاب قشنگی بود و کلا کتاب می گفت همیشه خودت باش و چیزی نباش که دیگران ازت می خوان

AS.X
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

به نظرم خیلی زیباست و عالی و اینکه این کتاب مثل فیلم جادوی وارونه س خیلی خوشم اومد لطفا همه جلد هاشو بخونید ضرر نمی کنید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

✍︎☕︎☘︎♫︎♪ 𝐹𝑎𝑛𝑡𝑎𝑠𝑦♪♫︎☘︎☕︎✍︎
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

عالی بود خیلی تخیلی بود کاملا به درد من میخورد

کاربر ۴۱۳۸۸۴۰
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

فیلمش هم هین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
بَکس فریزبی را انداخت برای آندرس. آندرس انداخت برای پِپِر. پِپِر هم برای الیوت. نزدیک بود فریزبی از دست الیوت بیفتد. آن را به ویلا داد. ویلا هم انداخت برای ماری‌گُلد. ماری‌گُلد هم برای سباستین و سباستین انداختش زمین. او همیشه می‌انداختش. بلند گفت: «دست خودم نیست! امواج صوتیش خیلی نور داره!» نُری یخ‌دربهشتش را نوشید و دوستانش را نگاه کرد. شک داشت که دیگر بخواهد برای معمولی بودن تمرین کند. شک داشت که دیگر بخواهد برگردد خانه پیش پدر. یعنی این کار تسلیم‌شدن بود؟ یا فقط راه متفاوتی را انتخاب کرده بود؟ الینُر باکس‌وود هورِس با خودش گفت: «شاید دوست دارم وارونه بمونم.»
F.Shetabivash
هر قدر نُری بیشتر می‌رفت، بیشتر گم می‌شد.
a raven from night
الیوت، با آن موهای پرپشتش، سرش را به طرف پسری چند متر آن طرف‌تر کج کرد. پسر در هوا شناور بود. پسر پوستی قهوه‌ای داشت و نُری حدس زد اهل امریکای لاتین باشد.
a raven from night
نُری می‌خواست بپرسد: «یعنی کوتاه‌ترین راه، بهترین راهه؟» اما نپرسید
Anahid
باید بعضی‌وقت‌ها دربارهٔ بعضی‌چیزها حرف بزنی
𝐑𝐎𝐒𝐄
بعضی دروغ‌ها از حقیقت هم بهترند.
𝐑𝐎𝐒𝐄
آندرس هم با طناب قرمزش از سقف آویزان بود. یکی از میزهای خالی حتماً مال او بود. دو تای دیگر می‌ماند... یکی برای نُری، یکی هم برای دختر آب‌نبات لیمویی. پس همهٔ بچه‌های کلاس آمده بودند. هشت تا میز، هشت تا بچه. نُری با دقت به دو پسری که ردیف جلو نشسته بودند نگاه کرد تا بفهمد کدامشان پِپِر است. یکی‌شان پسری درشت با موهای بور، صورت سرخ کک‌مکی و ابروهای کلفت بود. شاید ابروهایی مثل قلدرها. پیراهن ورزشی پوشیده بود. آن یکی پوستش تیره‌تر و لاغر بود، موهایش کوتاه و شلوار جینش سوراخ بود. او توی صندلی‌اش لم داده بود و مدادی را بین انگشت‌هایش می‌چرخاند. نُری حدس زد پِپِر آن پسر گنده‌هه باشد، پسری که شبیه آدم‌کش‌ها بود؛ به همین زودی از او ترسیده بود. خانم استار با نُری دست داد و گفت: «تو الینُر هورِس هستی. درسته؟» «بله. ولی نُری صدام می‌کنن.»
a raven from night
صبح روز بعد، نُری توی خانه‌ای خالی بیدار شد. یک لحظه طول کشید تا یادش بیاید کجاست. وقتی یادش آمد، قلبش هم مثل خانه خالی شد. سعی کرد به نیمهٔ پر لیوان نگاه کند؛ هاوتورن نبود که مجبورش کند پیراهن دخترانه تنش کند یا موهایش را ببافد. این، یعنی اینکه می‌توانست هر لباسی دلش می‌خواست بپوشد.
a raven from night

حجم

۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان