دانلود و خرید کتاب فرسودگی کریستین بوبن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرسودگی اثر کریستین بوبن

کتاب فرسودگی

معرفی کتاب فرسودگی

کتاب فرسودگی، اثری لطیف و خواندنی از کریستین بوبن درباره‌ی دغدغه‌های ذهنی خودش از مرگ، زندگی، نوشتن و ... است. کتابی که بوبن در آن با لحنی شاعرانه به بیان عقایدش می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب فرسودگی

فرسودگی اثری جذاب و خواندنی از کریستین بوبن است. کریستین بوبن همانطور که در داستان‌هایش شعر و عشق و زندگی را درهم می‌آمیزد، در فرسودگی هم همین‌کار را کرده است.

 قلم او در کتاب فرسودگی برای نوشتن افکار، عقاید و نگاهش به زندگی به رقص درآمده است. اگر به نوشته‌ها و آثار کریستین بوبن علاقه داشته باشید، حتما دوست دارید دلیل او را برای نوشتن بدانید، اینکه چطور آغاز به کار می‌کند و ... این همان چیزی است که در فرسودگی از آن صحبت کرده است.

کتاب فرسودگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با عقاید، طرز تفکر و بینش کریستین بوبن نسبت به مسائل مختلف زندگی آگاه شوید، کتاب فرسودگی را بخوانید.

درباره‌ی کریستین بوبن

کریستین بوبن ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در فرانسه متولد شد. آثار او عموما درباره‌ی عشق و تنهایی هستند. بوبن بیش از شصت اثر دارد که همگی آن‌ها به شناخت بهتر افکار او کمک می‌کنند. اگر آن‌ها بخوانیم و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به منظری کلی از آثار او دست پیدا می‌کنیم. زبان و سبک نوشتاری او بسیار لطیف و شاعرانه است. کریستین بوبن در ایران با کتاب غیرمنتظره شناخته و مشهور شد. برخی از آثار بوبن عبارتند از: فرسودگی، ژه، دی‍وان‍ه‌ب‍ازی‌، دی‍وان‍ه‌وار،(همان اثر با ترجمه‌ای متفاوت) ابله محلّه، زن آینده و دلباختگی.

بخشی از کتاب فرسودگی

حادثه‌ای رخ داده است. حادثه‌ای رخ داده است که از آن بی‌خبرم. حادثه‌ای رخ داده است که از آن بی‌خبرم و همین سبب شده تا این کتاب را بنویسم. و آن حادثه‌ای را که برای نخستین بار در زندگی چشمانم را کور کرد، بازگو کنم که در صفحات کاغذ برای دومین بار، چشمانم را به خود خیره سازد. نمی‌دانم با این کار تا چه اندازه به اهداف خویش خواهم رسید. چرا که نویسندگانی که از پیش می‌دانند به مقاصدشان خواهند رسید یا خیر، نویسنده نیستند. آن‌ها انسان‌هایی هستند که میان معقولات و وظیفه‌ای که باید انجام گیرد، دست و پا می‌زنند. من نباید وظیفه‌ای تعیین کنم بلکه باید کتابی بنویسم. به این نیت که نوری از خود بر من ساطع کند.

همیشه اتفاقاتی که در زندگی روی می‌دهند، بسیار ناچیزتر از آنند که بازگو می‌کنیم. این اتفاق زمانی روی می‌دهد که زندگی جدیدی وارد زندگی‌مان شود. درست مانند رودخانه‌ای که طغیان کند و در روستایی جاری شود. محکم‌ترین خانه‌ها را مانند تکه چوبی بی‌ارزش روی آب شناور سازد. هر اتفاقی که در زندگی رخ می‌دهد مانند خانه‌ای است که سه در مجزا دارد، زایش، دلدادگی و مرگ. و تنها زمانی می توانیم وارد خانه شویم که در یک لحظه از هر سه در عبور کنیم و این اگرچه به ظاهر غیرممکن است، اما همیشه انجام شده است...

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظرات کاربران

meli
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

چقدر روان و دلنشین بود. لذت بردم🌻

AS4438
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

من خیلی دوست نداشتم، ممنون ازطاقچه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
هر روز قلبت را می‌بافی و هر شب آن را می‌شکافی
Khorshid
بیکاری حاصل کمبود کار نیست بلکه نتیجهٔ گستردگی بیش از حد آن است؛ نتیجهٔ حاکمیت این تفکر ناسالم که باید کار کنیم تا بتوانیم زندگی کنیم و حق زیستن را برای خود بخریم.
AS4438
عشق آن چیزی است که شما را به خانه می‌کشاند و روح را به جسم باز می‌گرداند.
کاربر ۱۶۴۴۲۱۹
به تنهایی وابستگی خاصی دارم و به همین دلیل هیچ‌گاه ازدواج نکرده‌ام
مها؛ فرزند ماه
انسان خویشتن را در هیچ تصویری، در هیچ داستان و یا خاطره‌ای نمی‌یابد؛ گویا هرگز وجود نداشته است.
مها؛ فرزند ماه
مرگ همانند یک استاد است، زیرا همه چیز می‌داند و زندگی، همانند یک کودک است، زیرا دوست داشتن را ایفا می‌کند.
حدیث
برای نوشتن نیز به همان اندازه اسلوب و روش وجود دارد که برای عشق ورزیدن. در هر دو مورد باید به تنهایی و بدون موعظه و نصیحت رفت، و بدون رعایت هیچ‌گونه آداب و شناختی...
Khorshid
عشق آن چیزی است که شما را به خانه می‌کشاند و روح را به جسم باز می‌گرداند.
AS4438
عشق آن چیزی است که شما را به خانه می‌کشاند و روح را به جسم باز می‌گرداند.
AS4438

حجم

۱۵۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۱۵۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان