دانلود و خرید کتاب وفای زن‌ و داستان های دیگر ویلیام سامرست موام ترجمه محسن فارسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وفای زن‌ و داستان های دیگر

ویلیام سامرست موآم (۱۹۶۵-۱۸۷۴)، نویسنده انگلیسی است.

این کتاب دربردارنده ۱۱ داستان کوتاه از این نویسنده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

« من همیشه پلاژ زیبا و کوچک السوم را که در جنوب انگلستان و در اطراف بریتون واقع شده است دوست داشته‌ام. سکوت و آرامشی که در آن حکم فرماست جلوه‌ای باشکوه بدان می‌بخشد. ده سال است که غالبا به آنجا می‌روم. من هنوز نمی‌دانم که تا به حال السوم شهرت و موقعیتی داشته است یا خیر؟ هنگامی که آن حادثه اتفاق افتاد شهری بود که ساکنین آن را از زنان مسن، دختران پیر، زنان بیوه، افسران بازنشسته و کارمندان قدیمی مستعمرات تشکیل می‌دادند. اما من تا به حال السوم را در چنین فصلی ندیده بودم، زیرا همیشه زمستان به آنجا می‌رفتم. تقریبا دوسال بعد از جنگ بود. یکی از روزهای سرد نوامبر، به زکام سختی مبتلا شدم و برای استراحت به السوم رفتم».

نظرات کاربران

مهتاب
۱۳۹۵/۰۷/۰۹

سلام اگه میشه رمان لبه ی تیغ از سامرست موام رو بذارید. بهترین اثرشه!

مهدی
۱۳۹۵/۰۷/۲۴

سلام لطفا رمان لبه تیغ رو هم بگذارید ممنونم

mahroo
۱۳۹۴/۰۲/۱۴

مرسی.ولی قیمتها رو دانشحویی تر کنید.💖

Sara
۱۳۹۸/۰۶/۲۵

ای کاش پولی نبود و با اینترنت باز میشد😊

کتاب 1984
۱۳۹۹/۰۲/۱۸

کتاب لبه تیغ از این نویسنده رو بیارید 🙏

mehrhem
۱۳۹۳/۱۲/۲۷

چقدر ارزان!!!!!!!!!!!!!!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
فرقی ندارد، به خصوص امروز که ديگر همه دنيا باسواد شده‌‌اند و هر بلايی هم که به سر دنيا می‌‌آيد همين باسوادها می‌‌آورند و به عبارت ديگر افتضاح سواد و فرهنگ هم در آمده است،
گیسو
در طول زمان انسان به عيوب رفقايش عادت می‌‌کند و همان طور که در مقابل عيوب جسمانی شخصی سر تسليم فرود می‌‌آورد از عيوب رفقايش نيز به خاطر محبت و علاقه صرف نظر می‌‌نمايد.
پویا پانا
اصولاً لذت زندگی در گردش و سفر است...
پویا پانا
تو مثل من با اخلاق مردها آشنا نيستی، اينها خيلی ضعيف هستند و به آسانی می‌‌توان افسار به گردنشان انداخت.. و چنانچه ما از حماقت‌‌های ايشان اغماض نکنيم نظم زندگی به هم می‌‌خورد
پویا پانا
موقعی که در اتاقم وسط نوشته‌‌ها و کتاب‌‌هايی که تهيه کرده‌‌ام می‌‌نشينم خود را بالاتر از هر کاردينال يا پاپی می‌‌دانم.
پویا پانا
می‌‌گفت تحمل شنيدن تبريک‌‌های مردم و حرف‌‌هايی از اين قبيل را درباره اين نامزدی ندارد.
پویا پانا
مکالمه پس از مدت کوتاهی حوصله‌‌ام را سر می‌‌برد و بازی خسته‌‌ام می‌‌کند و افکارم نيز که می‌‌گويند سرچشمه مغز شکست‌‌ناپذير يک مرد حساس است تدريجاً به خشکی و بی حاصلی می‌‌گرايد، آن وقت است که چون ترياکی که بی‌‌اختيار به سمت وافور خود کشانيده می‌‌شود من به جانب کتابهايم کشيده می‌‌شوم. مطالعه مانند داروی شفا بخشی است که بی وجود آن نمی‌‌توانم زندگی کنم. در مسافرت‌‌های طولانی هميشه کيف بزرگی پر از کتاب همراه خود می‌‌برم و رنج سنگينی آن را به خاطر سرگرمی سودمند و تجربيات فراوانی که از آن آموخته‌‌ام تحمل می‌‌کنم.
پویا پانا
آه... چه می‌‌شد اگر می‌‌توانستيم اين همه تشريفات زايد را از جريان زندگانی خارج کنيم تا مگر صميميت‌‌ها و محبت‌‌های واقعی از پس پرده تيره تشريفات بيرون آيند و حقيقت نسبت به ذوق و ادراک ما آشکار و روشن گردد.
پویا پانا
همچنان که عادت عشق را از بين می‌‌برد از پيدايش آن هم جلوگيری می‌‌کند، نمی‌‌توانم تصور کنم وقتی که دو نفر همديگر را همه عمرشان می‌‌شناخته‌‌اند و با يکديگر در يک محيط و خيلی نزديک به هم زندگی می‌‌کرده‌‌اند چگونه و به چه علت اين جرقه ناگهانی که به عشق ختم می‌‌شود در آنها به وجود می‌‌آيد. در صورتی که احتمالا آنها با علاقه و دلبستگی متقابل به يکديگر می‌‌پيوندند، حال آنکه فکر می‌‌کنم مخالف‌‌ترين کلمه در مقابل عشق، کلمه دلبستگی است.
پویا پانا
از خوشی‌‌ها و لذات دنيا بيش از همه از مطالعه کتاب لذت می‌‌برم.
پویا پانا

حجم

۳۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۳۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان