دانلود و خرید کتاب قاتلین ارنست همینگوی ترجمه ندا ترابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قاتلین اثر ارنست همینگوی

کتاب قاتلین

معرفی کتاب قاتلین

کتاب قاتلین نوشته ارنست همینگوی است و با ترجمه ندا ترابی منتشر شده است. این کتاب یکی از داستان‌های مشهور این نویسنده آمریکایی است که یک اقتباس سینمایی هم از آن ساخته شده است.

درباره کتاب قاتلین ارنست همینگوی

این داستان یکی از داستان‌های مشهور همینگوی در سال ۱۹۲۷ نوشته شده است. دو قاتل برای کشتن یک مرد سوپدی وارد یک کافه می‌شوند و با بستن کارکنان آن‌جا منتظر آمدن مرد برای خوردن شام می‌شوند اما مرد نمی‌آید و دو مرد قاتل می‌روند. گارسن جوان برای خبر دادن به مرد سوپدی به مهمان‌خانه‌ای که درآن است می‌روند اما مرد هیچ مقاومتی ندارد و به راحتی می‌پذیرد که برای کشتنش می‌آیند و حتی منتظر هم هست. این داستان به همان سبک داستان‌های مرموز و مبهم همینگوی است که دلیل اصلی اتفاقات را برای خواننده مشخص نمی‌کند اما با کشش دیالوگ‌ها خواننده را تا پایان با خودش همراه می‌کند. 

خواندن داستان قاتلین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای تمام عللاقه‌مندان به ادبیات آمریکا و داستان‌نویسی مدرن مناسب است.

درباره ارنست همینگوی نویسنده کتاب قاتلین

ارنِست میلر هِمینگوی (۱۹۶۱- ۱۸۹۹)، نویسنده امریکایی برنده نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی»، شناخته می‌شود.

پدرش پزشک و مادرش معلم پیانو و آواز بود. ارنست تابستان‌ها را به همراه خانواده‌اش در شمال میشیگان به سر می‌برد و در همانجا بود که متوجه علاقه شدید خود به ماهیگیری شد. او پس از اتمام دوره دبیرستان برای مدتی در کانزاس‌سیتی به عنوان گزارشگر گاهنامه «استار» مشغول به کار شد. در جنگ جهانی اول داوطلب خدمت در ارتش شد اما ضعف بینایی او را از این کار باز داشت و در عوض به عنوان راننده آمبولانس صلیب سرخ در نزدیکی جبهه ایتالیا به خدمت گرفته شد. چندی بعد مجروح شد و ماه‌ها در بیمارستان بستری بود. به ایالت متحده بازگشت و کار خبرنگاری را از سر گرفت و بعد در پاریس برای «تورنتو استار» مشغول به کار شد.

سبک ویژه‌اش در نوشتن او را نویسنده‌ای بی‌همتا و بسیار تأثیرگذار کرده بود. در ۱۹۲۵ نخستین رشته داستان‌های کوتاهش در «زمانه ما» منتشر شد که به خوبی گویای سبک خاص او بود. در ۱۹۲۶ نخستین رمان او بر پایه تجربه‌های به‌دست آمده‌اش از اسپانیا با نام «خورشید همچنان طلوع می‌کند» به چاپ رسید.

همینگوی بیش‌تر عمر سرگرم ماجراجویی بود. از زخمی‌شدن در ایتالیا بر اثر اصابت ۲۰۰ تکه ترکش ‌گلوله نیروهای اتریشی در خلال جنگ جهانی اول تا شرکت در خط مقدم جبهه‌های جنگ داخلی اسپانیا یا سفرهای توریستی به حیات‌وحش افریقا تا ماهی‌گیری و شکار حیوانات وحشی و زندگی در کوبا.

از مهم‌ترین رمان‌های همینگوی «پیرمرد و دریا» است که جایزه نوبل را برایش به ارمغان آورد. او در این رمان شکوه قلمرو دریا را با افت و خیز زندگی طولانی یک صیاد در هم می‌آمیزد و از این آمیزش زندگینامه‌ای سرشار از اندوه برای صیادی از پا افتاده فراهم می‌کند.

ارنست همینگوی ماجراجو سرانجام با یکی از تفنگ‌های محبوبش، دو لول ساچمه‌زنی باس‌اندکو، خودکشی کرد. عمده رمان‌های همینگوی به فارسی ترجمه و با استقبال مواجه شده است.

معرفی نویسنده
عکس ارنست همینگوی
ارنست همینگوی
آمریکایی | تولد ۱۸۹۹ - درگذشت ۱۹۶۱

ارنست میلر همینگوی، نویسنده امریکایی برنده نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی»، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

☆•HastisH•☆
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

دوست دارم مدرک تحصیلی این مترجم رو ببینم! ایشون واقعا کارش ترجمه ست؟🤔 اکثر کلمات رو تغییر داده و هرطور دلش خواسته معنا رو عوض کرده! نمیفهمم چطور و بر چه اساسی مدرک میدن تو بعضی دانشگاه ها!

شب‌ناز شمس
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

خوندنش خالی از لطف نیست ولی قرار هم نیست کلی از خوندنش ذوق کنیم؛... رمان نیست، یه داستان نسبتا کوتاهه، ساده است و گفتگو پایه. با این وجود اونقدر جذابیت داره که تا آخربری، منتها پایانش بازه یا بهتره بگم

- بیشتر
Martin.vamp
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

راستش انتظار اتفاق عجیب تر و پایان تکان دهنده داشتم.

sadra
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

خوب بود

Fermion
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

باورم نمی‌شه چه طور این ترجمه با این غلط‌های املائی تونسته اصلا چاپ بشه! شرم‌آوره.

علی
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

کتاب درباره یک ماجرا ساده با بیانی ساده تر است.دو مرد که قصد قتل مردی دیگر که در گذشته کاره بدی انجام داده را دارم و ماجرا از اینجا شروع میشه ولی با جلو رفتن داستان از جذابیت ماجرا به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان