دانلود و خرید کتاب نامه مارتین گاندا ترجمه فروغ منصورقناعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نامه

کتاب نامه نوشته کیتلین الیفایرنکا و مارتین گاندا است که ترجمه فروغ منصورقناعی توسط نشر اطراف منتشر شده است. این کتاب شامل مجموعه‌ای نامه است که دو دانش‌آموزها مدت‌ها برای هم می‌نوشتند.

درباره کتاب نامه 

نامه داستان واقعی زندگی دو نوجوان است: کیتلین اهل پنسیلوانیای آمریکا و مارتین اهل موتاری زیمبابوه. کیتلین به‌خاطر پروژه‌ی مدرسه‌اش که نامه نوشتن به فردی در کشوری دیگر است، زیمبابوه را انتخاب می‌کند و با مارتین آشنا می‌شود. نامه‌ها شش سال ادامه پیدا می‌کنند و زندگی آن‌ها و آدم‌های دوروبرشان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. کتاب از دو بخش تشکیل شده: نامه‌های کیتلین و زندگی‌اش از زبان خودش و همین‌طور نامه‌ها و زندگی مارتین. در طول کتاب و با خواندن زندگی دو نوجوان با عواطف، احساسات و نگرانی‌هایشان آشنا می‌شویم. عواملی که جغرافیا در تک‌تک‌شان نقش پررنگی دارد. این کتاب روایت‌های جذابی از زندگی هر دو نفر است که تجربیاتشان را برای دیگری با زبان خودشان تعریف می‌کنند. در دنیای مدرن که روش نامه‌نگاری دیگر استفاده نمی‌شود این کتاب تجربه جدیدی در اختیار ما قرار می‌دهد.

خواندن کتاب نامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. همین‌طور کسانی که به داستان‌های واقعی علاقه دارند و می‌خواهند در مورد زندگی‌ها و دنیاهای متفاوت آدم‌های جهان بیشتر بدانند. 

نظرات کاربران

i_ihash
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

همه چیز از یک نامه شروع شد! یک نامه‌ی به ظاهر ساده.. کم اهمیت! ولی همون اولین نامه‌ی کیتلین، دختری امریکایی به مارتین، پسری اهل زیمبابوه، (کشوری که کیت، تا اون زمان که اسمش چشمش رو گرفت و انتخابش کرد،

- بیشتر
یک مشکل لاینحل، sky
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

🐉_ نسخه چاپی رو مطالعه کردم. تا حالا به این فکر کردین که یه نامه چه کارهایی می‌تونه انجام بده و چه تغییراتی رو ایجاد کنه؟ داستان ما، یعنی داستان کیتلین و مارتین، از یه نامه ی کوچیک و ساده شروع شد.

- بیشتر
hamideh noohpisheh
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

کتاب تأثیرگذاری است ترجمه خوب و روانی دارد

kjkj22
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

کتابی جذاب و خوب از سری کتاب های تجربه جوانی

satisfaction
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

عالی، خواندنی، تامل برانگیز و جذاب! بخوانید تا با راههای متنوع انسان بودن آشنا شوید آن هم در سبک زندگی آمریکایی!

آرزو
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

از اون داستان‌هایی بود که بعد از خوندنش با خودم فکر می‌کردم اگر چنین اتفاقی ممکن بوده که برای کسی در دنیا رخ بده، چرا خیلی چیزهای دیگه ممکن نباشه؟ و یه جورایی بهم امیدواری بخشید. همون‌قدر که توی بعضی صفحات

- بیشتر
در جست و جوی دایناسور گمشده:)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

این کتاب رو به دیگران توصیه میکنید؟:بله،بله بله بله بله بله بله همه چیز از یک نامه شروع شد! کیتلین در آمریکا و مارتین در آفریقا در زیمباوه زندگی میکنه کیتلین به خاطر پروژه مدرسه اش که نامه نوشتن به فردی در

- بیشتر
Ramtin
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

یکی از بهترین کتاب ها و سرگذشت نامه هایی که تو عمرم خوندم...بسیار تاثیرگذار و آموزنده.... تو خنده هاش بغضتون میشکنه و توی گریه هاش یهو از شادی ذوق میکنین... به شدت پیشنهاد میشه.

solo
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

داستانی واقعی، بسیار زیبا و دلنشین که از خواندنش بسیار لذت بردم. از جمله معدود رمان هایی که از صفحه اول با شخصیت اصلی داستان ارتباط گرفتم، و با کاراکترهای داستان همذات پنداری کردم و باهمه شون در قالب داستان

- بیشتر
𝔖𝔞𝔶𝔞
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

کتاب خیلی خوب و جالبیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
برای دسر دلم بستنی می‌خواهد یا کلوچه؟
i_ihash
بابا از کلمهٔ «تورم» برای توضیح این‌که چرا دیگر نان نمی‌خوردیم استفاده می‌کرد. تورم یعنی قیمت چیزی یک شبه از دو دلار می‌رسید به پنج دلار.
i_ihash
«ناامید نشو! با ناامیدی نمی‌تونیم مشکلی رو حل کنیم. همهٔ انرژی‌ت رو جمع کن واسه پیدا کردن راهی که انجامش بدیم نه واسه نشدن.»
i_ihash
همه چیز با یک نامه شروع شد، نامه‌ای که زندگی همه‌مان را برای همیشه تغییر داد.
i_ihash
پدرم اسم نیشن را به‌خاطر گاو محبوبش گذاشته بود. من خوش‌شانس بودم: یک دانشجوی پزشکی انگلیسی من را به دنیا آورده بود که اسمش مارتین بود. اگر جمعه به دنیا می‌آمدی احتمالاً اسمت را می‌گذاشتند فرایدِی یا اگر در زمان خشکسالی به دنیا می‌آمدی احتمالاً اسمت را می‌گذاشتند دِراوت. آدم‌هایی را می‌شناسم که اسم‌شان دیزَستِر و ویک‌نِس است.
M. abolhasani
یک جای کار می‌لنگید که من این همه داشتم و مارتین و خانواده‌اش هیچ چیز نداشتند.
i_ihash
«برای کفش‌هایی که فرستادید ممنونم. تکرار می‌کنم که حالا در جامعه مادرم را آدم حساب می‌کنند.»
یک مشکل لاینحل، sky
همه ایستاده بودند و به‌خاطر منظره‌ای که فقط خدا می‌توانست خلقش کند پایکوبی می‌کردند.
narjes30
به خودم قول دادم که هیچ وقت با کسی که سر و صورتش کثیف است، بوی بد می‌دهد یا فقیر است یا کفش ندارد بدرفتاری نکنم.
یک مشکل لاینحل، sky
بابا از کلمهٔ «تورم» برای توضیح این‌که چرا دیگر نان نمی‌خوردیم استفاده می‌کرد. تورم یعنی قیمت چیزی یک شبه از دو دلار می‌رسید به پنج دلار.
قاصدک

حجم

۲۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان