دانلود و خرید کتاب باشگاه کتابخوانی جین آستین کارن جوی فاولر ترجمه ثنا نصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه کتابخوانی جین آستین اثر  کارن  جوی فاولر

کتاب باشگاه کتابخوانی جین آستین

انتشارات:نشر نیماژ
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باشگاه کتابخوانی جین آستین

رمان «باشگاه کتابخوانی جین آستین»، اثر کارن جوی فاولر، نویسنده‌ی معاصر آمریکایی، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و به مدت سیزده هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. یک روز ایده‌ی برگزاری جلسات جین آستین خوانی و راه دادن جین آستین به زندگی امروز، به ذهن جوسلین، زنی مستقل و مجرد در ابتدای دهه پنجم زندگی، می‌رسد. باشگاه کتابخوانی متشکل از پنج زن و یک مرد به زودی در یکی از شهرهای کالیفرنیا، جلسات جدی و در عین حال مفرح، دوستانه و در عین حال پرتنش خود را آغاز می‌کند. رمان «باشگاه کتابخوانی جین آستین»، ما را هم‌زمان به دنیای بریتانیای قرن هیجده و آمریکای عصر حاضر می‌برد. مشابهت‌های ناگزیری که بین زندگی شخصیت‌های رمان‌های آستین و شخصیت‌های رمان پیش رو وجود دارد، گاه جهت زندگی آنها را تغییر می‌دهد. باشگاه کتابخوانی جین آستین رمانی است در ستایش رمان، کتابی در ستایش کتاب.

نظرات کاربران

شراره
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

بنظرم برای خواندن این کتاب بهتره که اول همه کتابهای جین آستین را مطالعه کنید(یا اول توضیح آخر کتاب را درباره کتابهای جین آستین بخونید) تا حس و حال شخصیت های کتاب را هنگام صحبت کردن یا قیاس زندگی خودشون

- بیشتر
_hamed.n_
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

کتاب خوبیه. اینکه هی گریز میزنه به عقب و جلو خوشم میاد

rima jam
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

داستان چند زن میانسال و یک مرد که انجمنی برای مرور کتاب های جین آستن تشکیل می دهند و هر فصل کتاب در مورد مرور شخصیت های یک کتاب آستن است که در خلال آن فرازهایی از زندگی یکی از

- بیشتر
Mary gholami
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

خیلی شلخته طور بود یا مشکل از ترجمه است یا خود کتاب اینجوریه🙄☹

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
حسن کتاب در ثبات و استحکام واژه‌های مکتوب نهفته است. آدم ممکن است تغییر کند و به طبع آن خوانش و برداشتش هم تغییر کند اما کتاب همواره همان چیزی می‌ماند که از آغاز بوده است. کتاب خوب بار اول آدم را حسابی شگفت‌زده می‌کند و بار دوم کمتر. فیلم‌ها، همان‌طور که همه می‌دانند، هیچ ارزشی برای این اصل قائل نیستند.
شراره
کتاب هدیه دادن وقتی جملهٔ مداخله‌آمیز «خب، از کتاب‌ها خوشت اومد یا نه؟» به دنبالش می‌آمد تبدیل به تحمیل می‌شد.
شراره
چیزی خوشایند در این ایده وجود داشت. این‌که زندگی یکی از شخصیت‌ها زوایای پنهان و رازآلودی داشته باشد که خود نویسنده هم از آن بی‌خبر باشد. این‌که تا نویسنده رویش را آن طرف کند، شخصیت کتاب بلغزد و به شیوهٔ خودش عاشق بشود. و بعد، درست سر وقت، با قیافه‌ای معصوم حاضر شود و دیالوگ بعدی را بگوید.
شراره
اشکال مردهای محکم چه می‌تواند باشد؟ یک زندگی مشترک پر از غافلگیری می‌خواهی یا مردی که بتوانی به او اعتماد کنی؟ کسی که وقتی نگاهش می‌کنی بدانی در پنجاه سال بعد چطور خواهد بود.
شراره
فکر می‌کنم آدمی که از عشق فارغ می‌شه چندان عاقل‌تر از آدمی که عاشق می‌شه نیست.
شراره
این وجود خود آدم‌هاست که تعیین می‌کنه چقدر بهشون تعلق خاطر پیدا کنیم.
شراره
همهٔ پدر و مادرها زندگی‌های ناممکنی برای فرزندان‌شان آرزو می‌کنند. شروع خوش، وسط خوش، پایان خوش. بدون هیچ افت و خیزی. اگر پدر و مادرها موفق می‌شدند آرزوهایشان را پیش ببرند، بچه‌ها چه سرنوشت‌های یکنواخت و بی‌مزه‌ای پیدا می‌کردند.
شراره
«همهٔ ما عادت و میل به رتبه‌بندی آدم‌ها داریم. ممکنه این کار دقیقاً بر اساس طبقهٔ اجتماعی نباشه، اما میل به عناوین داریم. مردم یار و شریکی رو انتخاب می‌کنن که در ظاهر، حتی‌الامکان، شبیه اونا باشه. خوشگل‌ها با هم ازدواج می‌کنن. زشت‌ها باهم.»
شراره
در زندگی لحظاتی هست که نیاز داری کسی بازویش را دور تو حلقه کند.
Mary gholami
نادر و حتی بعید است که بیان حقیقت عین خود حقیقت باشد.
fateme

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان