دانلود و خرید کتاب کار از کار گذشت ژان پل سارتر ترجمه حسین کسمایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار از کار گذشت اثر ژان پل سارتر

کتاب کار از کار گذشت

معرفی کتاب کار از کار گذشت

ژان ‌پل سارتر (۱۹۸۰-۱۹۰۵)، نویسنده و فیلسوف فرانسوی است. «کار از کار گذشت» درباره زن و مردی است که همدیگر را نمی‌شناسند، جدا از هم و به دلایلی متفاوت می‌میرند و در جهان پس از مرگ با هم ملاقات می‌کنند و به هم علاقه‌مند می‌شوند. نام زن «او» و نام مرد «پی‌یر» است و در طی داستان نویسنده از زندگی این دو می‌نویسد. همسر این زن او را با خوراندن چند قطره زهر مسموم کرده تا بتواند ثروت این خانواده را از آنِ خود کند. مخاطب این کتاب از سوی دیگر با زندگی «پی‌یر» آشنا می‌شود که رییس یک انجمن است و توسط یکی از اعضای ۱۸ ساله همین انجمن به ضرب گلوله‌ای کشته می‌شود. «او» و «پی‌یر» در جهان پس از مرگ به هم علاقه‌مند می‌شوند و همیشه حسرتی بر دل آن‌هاست که کاش در زمان حیات با هم آشنا شده بودند. این‌گونه است که آن‌ها این اجازه را می‌یابند به دنیا بازگردند و اگر بتوانند پس از یک روز همچنان به هم علاقه‌مند باشند و شکی به دل خود راه ندهند می‌توانند بار دیگر زندگی را تجربه کنند؛ بازگشتی که به نظر آسان و شیرین است اما با مشکلات زیادی همراه می‌شود.
معرفی نویسنده
عکس ژان پل سارتر
ژان پل سارتر
فرانسوی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۸۰

در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس به دنیا آمد. حاصل ازدواج و رابطه یک افسر نیروی دریایی فرانسه با زنی از طبقه ممتاز؛ اما ژان پل سارتر فرصت چندانی برای درک حضور پدر نداشت. سوغات پدر در یکی از سفرهایش به هند و چین، تب بود. تبی عجیب که دست آخر باعث مرگ او شد تا پسرک عزیزدردانه پانزده‌ماهه بماند و مادری که بعد از این اتفاق تصمیم به ترک پاریس گرفت.

نظرات کاربران

mostafa
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

کار از گذشت(قبل از خریدکتاب پیشنهاد میکنم بخوانید) ▪︎کتاب ترجمه روان و راحتی داشت و بطور کلی میشه گفت که از لحاظ ترجمه مشکل خاصی نداشت. ▪︎نام یکی از شخصیت ها "اِوَ" بود که در بخش عمده کتاب بدون حرکت گذاری نوشته

- بیشتر
❤ محمد حسین ❤
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

همین اول بگم این کتاب، یه کتاب متفاوت بود و از خوندنش خیلی لذت بردم، کتابی ک فراتر از یک رمان هست و شما رو به فکر کردن و تامل وا میداره. دلم نمیخواد کتاب رو کامل توضیح بدم، چون

- بیشتر
مهدی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱

کتاب خیلی خوبی بود. کشش خوبی داشت و تا آخر میتونستی بدون وقفه بخونیش. بیان جالبی از عشق داشت و اینکه تو زندگی خیلی وقتا باید بین عشق و منطق تصمیم بگیریم. ضمن اینکه کتاب از لحاظ نگارش مشکل داشت.

- بیشتر
rama
۱۳۹۵/۱۰/۰۲

کتابه جالبیه ارزش خوندن داره. کسایی که از این سبک کتاب خوششون میاد کتاب مهمان سرای دو دنیا از اریک امانوئل اشمیت رو هم بخونن👌🏻👌🏻👌🏻

samin
۱۳۹۶/۰۵/۲۸

کتاب خوبی بود

پویا یوزباشی
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

واقعیت زندگی در مجموعه ای از اوهام و خیالات قابل لمس

HeliOs
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

زیبا و عجیب:) ترجمه خوب بود ولی ای کاش یه راهنمایی برای تلفظ اسم ها میذاشتن. بعد از خوندن این داستان همش به این فکر میکنم اگر واقعیت داشته باشه چی؟ :)

rain_88
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

یک رمان ادبی فلسفی بسیار خوب و با ارزش . یک نکته به نظرم رسید اینکه این رمان تاثیراتی از همه می‌میرند سیمون دوبووار در خود داشت ، اول شک داشتم که کدوم از کدوم تاثیر گرفته تحقیق کردم رمان

- بیشتر
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

اءو و پی‌یر در جهان بعد از مرگ به هم علاقه مند می شوند، به آنها اجازه داده می شود یک روز به دنیا بازگردند و... بسیار عالی بود.

رامین
۱۳۹۷/۰۳/۲۰

زیبا، پرمعنا و خواندنی بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
ــ يک روز آدم اميدوار می‌شود. فردای آن روز ديگر اميدی نيست. ديوانه‌کننده است!
رامین
تنها وسيله خلاصی ما اين است که يکديگر را دوست داشته باشيم.
زندگی شجاعانه
چون ديگر کسی او را نمی‌بيند همان قيافه بيرحمانه‌اش ظاهر می‌شود
زندگی شجاعانه
تصور می‌کنيد انسان از اينکه مشاهده کند تمام مدت عمرش گول خورده است خوشحال می‌شود؟
❤ محمد حسین ❤
چطور می‌توان مرده‌ها را از زنده‌ها باز شناخت؟ ــ خيلی آسان است زنده‌ها هميشه عجله می‌کنند.
Fatemeh_J
مرد جوان می‌پرسد: ممکن است انسان زندگی خود را از نو شروع کند؟ پی‌ير و او با ترديد يکديگر را نگاه می‌کنند. سپس با مهربانی تبسمی کرده و می‌گويند: ــ امتحان کنيد. ــ بله! امتحان کنيد.
❤ محمد حسین ❤
ــ مردن هم کار کثيفی است. ــ بله... اما در عوض خوبی‌هايی هم دارد. ــ شما معلوم می‌شود زياد پرتوقع نيستيد، چه خوبی دارد!... ــ مسئوليتی در کار نيست. غصه ماديات را نمی‌خوريم. آزادی کامل و تفريحات بسيار عالی هم در اختيار داريم.
❤ محمد حسین ❤
ما از شهر خارج خواهيم شد. من برای امرار معاش خودمان کار خواهم کرد. خيلی خوشحالم که برای تو کار کنم. به جای رفقا «اتحاد» شورش، تو را خواهم داشت. تو، فقط تو
❤ محمد حسین ❤
ماده صد و چهلم: اگر دو نفر مرد و زن که حقاً بايد به هم برسند و در اثر اشتباه مقام رياست در موقع حيات خود يکديگر را ملاقات نکرده باشند می‌توانند برای عملی ساختن عشق و زندگانی با يکديگر تقاضای بازگشت نمايند و به اين تقاضای ايشان ترتيب اثر داده خواهد شد.
❤ محمد حسین ❤
يادتان هست من به شما گفتم که حاضرم روحم را بدهم و يکبار ديگر زنده شوم و با شما برقصم؟ ــ من هم حاضر بودم روحم را بدهم و در مقابل بتوانم واقعاً شما را در کنارم داشته باشم و نفس شما را احساس نمايم.
❤ محمد حسین ❤

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان