دانلود و خرید کتاب راز داوینچی ترجمه سوگل مولائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز داوینچی اثر دن براون

کتاب راز داوینچی

نویسنده:دن براون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز داوینچی

کتاب الکترونیکی «راز داوینچی» نوشتهٔ دن براون و با ترجمهٔ سوگل مولائی در انتشارات باران خرد چاپ شده است. فروش این رمان در سال ۲۰۰۳ از مجموعهٔ هری پاتر پیشی گرفت. در سال ۲۰۰۶ فیلمی با اقتباس از این اثر به کارگردانی ران هاوارد ساخته شد.

درباره کتاب راز داوینچی

رابرت لانگدون، نمادشناسی دینی در هاروارد، برای سخنرانی به پاریس آمده است. لانگدون قرار است در مهمانی پس از مراسم سخنرانی با یکی از موزه‌داران شناخته‌شدهٔ موزهٔ لوور دیداری داشته باشد، اما خبری از این فرد نمی‌شود و همان شب، لانگدون در می‌یابد که او مرده است. لانگدون سپس به لوور، محل وقوع جرم، برده شده و در آنجا، سرنخ‌های گیج‌کننده‌ای پیدا می‌کند. در رمان راز داوینچی، لانگدون، مظنون این پرونده است و به کمک یک رمزگشای فرانسوی به نام سوفی نوو، باید مجموعه‌ای از معماهایی اسرار آمیز را حل کند. اگر رابرت و سوفی نتوانند در موعد مقرر گره از راز معماها بگشایند، ممکن است حقیقتی کهن برای همیشه نابود شود و زندگی خودشان هم در خطر بزرگی قرار گیرد.

درباره دن براون

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحدهٔ آمریکا متولد شد. او نویسنده‌ٔ آمریکایی و خالق رمان‌های معمایی است؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز و سرشار از توطئه‌های پیچیده و پر از رمزوراز هستند. این نویسنده بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری «رابرت لنگدون» که به‌ویژه با کتاب «راز داوینچی» (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود. از کتاب‌های دن براون می‌توان اشاره کرد به «قلعه‌ٔ دیجیتال» (۱۹۹۸)، «نقطهٔ فریب» (۲۰۰۱)، «فرشتگان و شیاطین» (۲۰۰۰)، «راز داوینچی» (۲۰۰۳)، «نماد گمشده» (۲۰۰۹)، «دوزخ» (۲۰۱۳)، «پیدایش» (۲۰۱۷) و «سمفونی وحش» (۲۰۲۰).

کتاب راز داوینچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران داستان‌های معمایی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راز داوینچی

«سال گذشته برایش سال سختی بود و صدمات بسیاری به او وارد کرده بود اما از دیدن اثرات آن در آینه خوشحال نبود. چشمان آبی و سرحال همیشگی‌اش امشب افسرده و کدر به نظر می‌رسیدند. ته‌ریش سیاهی صورت و چانه‌اش را پوشانده بود. موهای خاکستری اطراف پیشانی‌اش رو به افزایش بودند و داشتند به سمت موهای مشکی‌اش پیشروی می‌کردند. اگرچه همکاران خانمش می‌گفتند که موهای خاکستری به جذابیت او می‌افزایند، اما لنگدان خودش حقیقت را می‌دانست.

اگه مجلهٔ بوستون الآن منو می‌دید...

ماه گذشته، مجله بوستون او را جزء ده مرد جذاب شهر به شمار آورده بود و باعث خجالت لنگدان و البته تمسخر همکارانش در هاروارد شده بود. امشب هم سه هزار کیلومتر دورتر از خانه، دوباره این موضوع را وسط سخنرانی‌اش پیش کشیده و او را دست انداخته بودند.

مجری رو به جمعیت حاضر در پاویون سلطنتی دانشگاه آمریکایی پاریس اعلام کرد: «خانوم‌ها آقایون، مهمان امشب ما احتیاجی به معرفی نداره. او نویسندهٔ کتاب‌های متعددی است ازجمله، نماد شناسی فرقه‌های سرّی، هنر دورهٔ اشراقیون و زبان فراموش شدهٔ ایده پردازان؛ و ایشان کتاب بی‌نظیری دربارهٔ پیکر شناسی مذهبی نوشته‌اند که بسیاری از شما آن را به‌عنوان منبع درسی‌تان استفاده می‌کنید.»

دانشجویان حاضر در جمعیت با اشتیاق تأیید کردند.»

معرفی نویسنده
عکس دن براون
دن براون
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحده امریکا متولد شد. نویسنده‌ی آمریکایی خالق رمان‌های جذاب معمایی، تحقیقاتی؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز هستند و مملو از توطئه‌های پیچیده و پر از رمز و راز هستند. او بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری رابرت لنگدون، که به ویژه با کتاب راز داوینچی (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

Saeid_esl
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کسی که بخش معرفی کتاب رو مینویسه خسته نمیشه با این معرفی های دقیق و ظریفش؟خیلی به خودت زحمت نده برادر یه موقع مغزت رگ به رگ میشه ها

nimamohammadian
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۵۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان