دانلود و خرید کتاب این است انسان فردریش نیچه ترجمه س‍ع‍ی‍د ف‍ی‍روزآب‍ادی‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این است انسان اثر فردریش نیچه

کتاب این است انسان

معرفی کتاب این است انسان

«این است انسان» نوشته فریدریش ویلهلم نیچه(۱۹۰۰-۱۸۴۴)، فیلسوف برجسته آلمانی است و به این پرسش بنیادین پاسخ می‌دهد که « چگونه آن می‌شویم که هستیم.»

در سال ۱۸۸۸، یعنی یک سال پیش از روان‌پریشی نهایی، به نگارش آثار و طرح‌های فراوانی پرداخت. این است انسان نیز در همان سال نگاشته شد و بعدها پتر گاست، شاگرد و دوست صمیمی نیچه، این اثر را برای چاپ و انتشار آماده ساخت.

این کتاب به نوعی کارنامه نیچه از زبان و قلم خودش است. او در این کتاب به تشریح نگاه خود به آثارش پرداخته است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بین نوشته‌های من زرتشت اثری خاص است. با این اثر بزرگ‌ترین هدیه‌ای را به بشریت اعطا کردم که تاکنون وجود داشته است. این کتاب با آوازه‌ای هزاران ساله تنها والاترین کتابی نیست که وجود دارد، بلکه کتاب آن هوای بلندی‌هاست و تمامی واقعیت انسان در فاصله‌ای بس سترگ زیرپای آن است، ژرف‌ترین کتابی است که از درونی‌ترین غنای حقیقت زاده شده و چاهی خشک‌ناشدنی است که هر دلوی پس از رسیدن به ژرفای آن لبریز از زر و نیکی خواهد شد.

انجیرها از درختان فرو می‌ریزد، پوست سرخ انجیرهای خوب و شیرین هنگام فرو افتادن کنده می‌شود. برای انجیرهای رسیده من باد شمالی هستم.

از این رو ای دوستان، چون انجیرها این آموزه‌ها نصیب شما می‌شود، شهد آن را بچشید و گوشت شیرین آن را بخورید! همه جا پاییز است و آسمان صاف و بعد ازظهر.

این جا هیچ خشک‌اندیشی سخن نمی‌گوید، این جا «وعظ» نمی‌کنند، این جا ایمان نمی‌طلبند، بلکه از دریای بی‌کران نور و ژرفای نیک‌بختی قطره قطره، جمله جمله و با آرامشی لطیف این سخنان را فرو می‌ریزند. چنین کاری تنها از عهده‌ی بزرگان برمی‌آید و گوش سپردن امتیازی بی‌همانند است، هیچ‌کس نیست که آزادانه گوش به زرتشت بسپارد...

معرفی نویسنده
عکس فردریش نیچه
فردریش نیچه
آلمانی | تولد ۱۸۴۴ - درگذشت ۱۹۰۰

فردریش نیچه فیلسوف بزرگ قرن نوزدهم میلادی و خالق آثاری مانند فراسوی نیک و بد است که اثری ویژه در تکوین اندیشه و روشنفکری روزگار نو در غرب گذاشت. او که ابتدا به لغت‌شناسی تمایل نشان داد، خیلی زود و در آغاز جوانی کرسی استادی دانشگاه بازل را در این رشته به خود اختصاص داد. او در همان سنین جوانی به فلسفه اشتغال یافت و آثار سترگ فلسفی خویش را برای اندیشه‌ی تشنه‌ی بشر در روزگار پسامدرنیته به ارمغان آورد. همچون شکوفایی‌اش، زوال عقل و خاموشی او نیز خیلی زود و در سن ۴۵ سالگی آغاز شد.

نظرات کاربران

محمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

آنکس که بلد باشد هوای نوشته های مرا تنفس کند، می داند که این هوای بلندی ها، قوی است. برای چنین هوایی باید ساخته شده باشی . وگرنه خطر سرماخوردگی ، کم خطری نیست.

...
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

کسی ترتیب خوندن کتابای نیچه رو میدونه...؟

کاربر ۱۳۹۳۴۰۴
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

سلام.کتاب های نیچه خالی از هر گونه تملق گویی و چاپلوسی برای منافع شخصی است .او صادق ترین نویسنده است که کتاب هایش روح ادمی را میجنباند و ادمی را به جنگ با خواسته های نفس پست انسانی وا میدارد

babak rajabi
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

هرچه از نیچه به دستتان رسید بخوانید.

farzin
۱۳۹۶/۰۶/۱۰

ترجمه روان و عالی کتاب ستودنیست

mamal
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

آن کس که بلد باشد هوای نوشته های اورا تنفس کند می داند که این هوای بلندی ها،هوایی قوی است. همین جمله بس برای کسی که عاشقانه مخاطب فلسفه باشد وروح اودرامیخته باتفکر و شک بمیرد.

Hamidy
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

برجستگی های همه ی آثار نیچه را دارد، نمی دانم آیا برخی گفته های بزرگ منشانه ی آن شروع روان پریشی وی است، یا خیر پس گفتار آن درباره لو آندره اس سالومه و رابطه اش با نیچه هم بسیار خواندنی

- بیشتر
زهرا موحد
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

متن سنگین بود. ولی ارزشمند.

RaVi
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

نمیدانم جان ادمی تا چه حد تاب حقیقت را میاورد و تا چه سان پروای حقیقت را میکند ؟ این کتاب یک کتاب خیلی سنگین برای درک کردنه ، یک کتابی که نیاز به درک زیادی داره کسانی که بتوانند در

- بیشتر
Hanieh Mohamadi
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

در اینکه نیچه انسان خاص و متفاوتی بوده شکی نیست اما این حد از ابراز خودبزرگ بینی که شکل خودخواهی به خودش گرفته برای من جذاب نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۹)
هنوز زمان من فرا نرسیده است. برخی پس از مرگ متولد می‌شوند.
شِمَن
اگر پیوسته شاگرد بمانید، زحمت آموزگار خویش را جبران نکرده‌اید.
کمیل
به نظر من خشن‌ترین سخن، خشن‌ترین نامه، بهتر و صمیمانه‌تر از سکوت است. آنانی که سکوت می‌گزینند، پیوسته فاقد لطافت و نزاکت قلبی هستند. سکوت نوعی مخالفت و فرو بلعیدن است و الزاماً شخصیت (و معده) را خراب می‌کند.
شِمَن
اگر پیوسته شاگرد بمانید، زحمت آموزگار خویش را جبران نکرده‌اید.
کاربر ۵۹۲۸۹۰۸
اگر پیوسته شاگرد بمانید، زحمت آموزگار خویش را جبران نکرده‌اید.
m_oghab
هیچ متنی جانگدازتر از آثار شکسپیر نمی‌شناسم، یعنی انسان باید چه رنج‌هایی کشیده باشد که چنین از سر ضرورت به لودگی بپردازد!
Mamareza_aa
هر آنچه که بشریت تاکنون با جدیت به آن اندیشیده است، حتی واقعیت هم نیست، بلکه تصوراتی صرف و یا به زبان دقیق‌تر دروغ‌هایی برخاسته از غرایز ناپسند سرشت‌های بیمار و به نهایت زیان‌آور است، منظورم تمامی مفاهیمی چون «خدا» ، «روح» ، «فضیلت» ، «گناه» ، «جهان آخرت» ، «حقیقت» ، «زندگی ابدی» ... است.
Mamareza_aa
فلسفه تا آن جا که من اکنون دریافته‌ام، زیستن داوطلبانه در یخ و کوهستان‌های بلند است
Mamareza_aa
آن هنگام که عالم آرمانی را به دروغ بنا نهادند، ارزش، مفهوم و حقیقت واقعیت را از بین بردند...
min
خشونت انسانی‌ترین شکل تقابل و در بحبوحه‌ی این ظرافت‌های نوگرا از نخستین فضیلت‌های ماست.
ilgar

حجم

۵۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۵۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان