دانلود و خرید کتاب چشم خدا جیمز رولینز ترجمه هادی امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم خدا اثر جیمز رولینز

کتاب چشم خدا

معرفی کتاب چشم خدا

کتاب «چشم خدا» نوشتۀ جیمز رولینز و ترجمۀ هادی امینی است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. چشم خدا، نهمین جلد از مجموعۀ نیروی سیگما است.

درباره کتاب چشم خدا

چشم خدا جلد نهم مجموعۀ علمی تخیلی نیروی سیگما است که جزو معروف‌ترین آثار جیمز رولینز به‌حساب می‌آید. مأموران ماهر سیگما جزئی از یک برنامه هستند که قصد دارند هرگونه تهدید علیه ایالات متحده را بررسی و کنترل کنند. آن‌ها پژوهش‌ها و عملیات مختلفی انجام داده‌اند. آن‌ها بعد از جلد اول مجموعه، توفان شن، به واشنگتن منتقل شدند. در داستان چشم خدا ماهوارۀ تحقیقاتی نظامی آمریکا در مغولستان سقوط می‌کند. مأموران گروه سیگما در پی سرنخ‌های مرتبط با آتیلا و ملاقاتش با پاپ لئوی اول هستند؛ ملاقاتی محرمانه که هیچ سند مکتوبی از آن باقی نماند و آتیلا را از پیروزی مسلم و نابودی روم منصرف کرد. هم‌زمان با آن در واتیکان بسته‌ای می‌رسد که در آن سر چنگیزخان و کتابی است که از یک پیشگویی وحشتناک خبر می‌دهد. در چشم خدا، موضوع اصلی نجات دنیا از ویرانی است. جلد‌های دیگر مجموعۀ نیروی سیگما عبارت‌اند از: «توفان شن»، «نقشه استخوان‌ها»، «حلقه سیاه»، «ویروس یهودا»، «آخرین پیشگو»، «کلید رستاخیز»، «کلونی شیاطین» و «خونزاد»

در پشت جلد کتاب چشم خدا آمده است که: «سقوط يک ماهواره تحقيقاتی ــ نظامی ايالات متحده در مناطق دورافتاده مغولستان، به جستجويی پرماجرا برای يافتن محموله باارزش آن منجر مي‌شود. يک پروژۀ فيزيکی محرمانه برای مطالعۀ انرژی تاريک، انرژی مرتبط با تولد کيهان. اما آخرين تصوير ثبت‌شده در اين ماهواره، تصويری هراس‌انگيز از ويرانی و نابودی دنياست. در واتيکان، بستۀ مرموزی به دست رئيس مطالعات باستانی پاپ می‌رسد که حاوی سرنخ‌های عجيبی به يک پيشگويی شوم و راه اجتناب از آن است و عالی‌جناب ويگور ورونا را در مسيری برای نجات دنيا قرار می‌دهد. نجات دنيا از يک پيشگویی مرموز باستانی که با تصوير هراس‌انگيز ماهواره هم‌زمان شده است.»

خواندن کتاب چشم خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌های علمی تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چشم خدا

«واقعیت چیست؟ این پرسش هم‌زمان ساده‌ترین و سخت‌ترین سؤال است. در تمام دوره‌ها، این سؤال فیلسوفان و فیزیک‌دانان را حیران کرده است. افلاطون در کتاب جمهوریت دنیای واقعی را به شکل سایه لرزانی روی دیوار غاری توصیف می‌کند. به طرز عجیبی، چندین هزاره بعد، دانشمندان یک دور کامل زده و دوباره به همین نتیجه رسیده‌اند. همین صفحه‌ای که این مطالب رویش چاپ شده است، تقریباً از هیچ‌چیز ساخته شده. به چیزهایی که جامد به نظر می‌رسند، نگاه عمیق‌تری بیندازید تا دریابید که واقعیت از توده اتم‌ها ساخته شده است. این اتم‌ها را از هم بشکافید تا هسته‌های سخت و ریزی متشکل از پروتون‌ها و نوترون‌ها را بیابید که در یک پوسته خالی حاوی چند الکترون گردنده محاصره شده است. ولی حتی همین ذرات بنیادی نیز قابل‌تجزیه به ذرات ریزترند: نوترینو، بوزون و غیره. اگر باز هم عمیق‌تر بروید، وارد دنیای نامأنوسی خواهید شد که تنها با رشته‌های مرتعش انرژی اشغال شده‌اند که شاید منبع اصلی همان آتشی باشند که سایه‌های لرزان افلاطون را ایجاد می‌کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۵ صفحه

حجم

۴۲۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۵ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان