نظرات درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه اثر جیلیان مک آلیستر

نظرات کاربران درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه

انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۷۲ رأی
۴٫۱
(۱۷۲)
tata.b
{ 🔸🔸🔸🔸 مطالعه نسخه چاپی 🔸🔸🔸🔸 } فکر کنید شبی پسر هفده ساله تان دیر کرده ، نیمه شب گذشته و هنوز به خانه نیامده ، پشت پنجره انتظارش رو میکشید و ناگهان پیداش میشه اما داره به سمت مرد غریبه ای میره، و میبینید که پسر شما مسلحه و درست جلوی پنجره خانه تان مرد رو به قتل میرسونه نمیدونی چه اتفاقی افتاده و حتی اون مرد کی بوده اما میدونی که پسرت دستگیر شده و تو نمیتونی کاری انجام بدی، شاید آرزو کنی که زمان به عقب بر میگشت تا شما جلوی قتل رو بگیرید، شب رو می خوابید، وقتی بلند میشید به دیروز برگشته اید و وقتی شب دباره می خوابید به پریروز بر میگردید و همینطور هر شب که می خوابید به گذشته بر میگردید و از کاری که پسرتون کرده دورتر میشید و حالا باید راز اون اتفاق رو که کلیدش در گذشته پنهان شده پیدا کنید..... 🌿 این مرور کوتاه، داستانِ خیلی نو و جذاب کتابه، روند داستان خیلی تنده و حالا که از زمانی که این کتاب رو خوندم یه چند وقتی گذشته به زمانی که این کتاب رو میخوندم فکر میکنم، یادم میاد که در پایان هر فصل شوکه میشدم و نویسنده از آستینش هر دفعه یه چیز جدید رو میکرد به کسانی که کتاب های معمایی و کشف راز های مختلف رو دوست دارن، این کتاب رو پیشنهاد میکنم.... 📚
کاربر 6109092
چه معرفی خوبی کردی
مهدب
خودت نبودی
Lain
چقدر شبیه انیمه‌ی erased هستش.
نــے‌آیش🐋
👩🏻‍🚀🚀اگر به داستان‌هایی با سناریوهای "سفر در زمان" و "دنیاهای موازی" علاقه‌مندید، بدون شک این کتاب براتون جذاب خواهد بود! "زمان اشتباه، مکان اشتباه" داستانی به روایتِ مادری‌‌ست که در یک شب کاملا عادی درحالیکه انتظارِ به خونه رسیدنِ پسرش رو می‌کشه؛ شاهدِ وقوع یک قتل به دستِ اون میشه و این ماجرا تمام زندگیش رو بهم می‌ریزه! "جنیفر" فردایِ اون شب، زمانی که از خواب بیدار میشه، خودش رو در یک روز قبل از حادثه‌ی قتل می‌بینه و طولی نمیکشه که متوجه میشه به صورت ناخودآگاه در زمان عقب برگشته تا سعی کنه از رخ‌دادنِ اون قتل جلوگیری کنه... و این تازه شروعِ ماجرای ماست! کتاب از جاذبه و کششِ خیلی خوبی برخورداره و برای من جز دسته‌ی کتاب‌هایی که در عرض یک روز تمومشون کردم؛ قرار گرفت. پس اگر اخیرا کتابی رو پیدا نکردید که نتونید زمین بگذاریدش، از عنوانی که حالا روبه‌روتون قرار گرفته ساده رد نشید! シ︎ همچنین نویسنده در پیش‌بردِ سیرِ داستان بسیار موفق عمل کرده و شروع، بدنه و پایان‌بندی همگی به‌جا و دقیق شکل گرفتن و به همین واسطه سوالات ذهنی شما بی‌جواب نخواهند موند. ⚠️اگر این کتاب موردپسندتون قرار گرفت و دنبال اثرِ دیگه‌ای می‌گشتین که به این ژانر و وایبِ این رمان نزدیک باشه؛ حتما کتاب "ماده‌ی تاریک" رو هم مطالعه کنید که در نوع خودش یک شاهکاره و بسیار شگفت‌انگیزه.
booklover
مثل کتابای دیگه نشر نون ترجمه خوبی داشت و اما داستان علاوه بر این که معمایی فوق العاده ای بود و هرلحظه آدمو شوکه میکرد، جملات خیلی قشنگی هم میونش داشت در کل عالی بود و فکر کنم دوباره بعد مدتی اروم تر از قبل بخوام بخونمش
کاربر 3967157
واقعا داستان جالب و فوق العاده ایی داره. اصلا قابل حدس نیست و تمام کتاب تا اخر هیجانش و حفظ میکنه. من بیشتر کتابای این نشر و خوندم ولی این یکی عالی ترین بود.
کاربر 5860266
عااالیییییییییی.هر لحظه ازین کتاب سرشار از غافلگیریه..زیبایی داستان به کنار ..لحظه به لحظه ی خواندن این رمان به ذهن خلاق نویسنده فکر میکردم..یک لحظه هم نمیشه کتاب رو به زمین گذاشت..با اختلاف بهترین کتابی که تا حالا خواندم. به قدری توصیف های زیبایی از وقایع داره که مثل یک فیلم میمونه ..با شخصیت های داستان میشه زندگی کرد. عاااالیییییییی
به دنبال آلاسکا
ایده داستان فوق العاده جذاب و جدید بود از اون نویسنده های کاربلد👌🏻👏🏻
zahra✨
من این‌کتاب رو یک چهارشنبه ای، وقتی که ساعت ۴ صبح از خواب پریده بودم، خریدم و پنجشنبه ساعت ۳ بعدازظهر تمومش کردم. روند کتاب، نوع بازگویی داستان و ترجمه جوری پیش میره که کتاب رو نتونید زمین بگذارید و (در اینجا موبایلتون رو😅) و پشت سر هم بخونید. شخصا طرفدار موضوع سفر در زمان و کتاب‌های این‌ سبک نیستم، اما از خوندن این کتاب لذت بردم. و اگر بخوام واژه درستی براش به‌کار ببرم، به نظرم«سرگرم کننده» بتونه منظور رو برسونه☺️
Faranak_naseri_
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم،و واقعا از اون دسته کتاب هایی هست که وقتی تموم میشه،تا مدت ها ذهنتون درگیرش خواهد بود👌کتاب واقعا داستان پردازی فوق العاده ای داره،روند کتاب هم کند نیست .
هنگامه محمدی
هر چی فکر میکنم یادم نمیاد قبلا داستانی به این زیبایی خونده باشم. تجربه عجیبی بود. درحالی که تخیلی به نظر می‌رسید پیام هایی که به مخاطب میداد خیلی ناب و تاثیر گذار بود. اینکه چطور هر حرکتی که انجام میدیم سلسله اتفاقاتی رو بوجود میاره که شاید فکرشم نکنیم... در طول داستان بارها و بارها یخ زدم. واقعا مو به تنم سیخ شد و جالب اینکه تا صفحه آخر هم این یخ زدنا ادامه داشت. خیلی قوی بود. واقعا نمیدونم چی بگم. از دستش ندین.
مهدیه
برای من خیلی جذاب بود تو دنیای جنیفر غرق شدم...
کاربر ۶۱۴۱۵۵۹
من این کتابو نسخه چاپیش رو خریدم و خوندم خیلی داستانش جذااابه
mojgan1395
من نسخه چاپی کتاب را داشتم. برای من کتاب متفاوتی بود و از داستان خوشم آمد. یک تصمیم نابجا واقعا زندگی آدم را زیر و رو می کنه. شیوه روایت داستان جالب بود . این کتابی جنائی نیست بلکه بیشتر معمایی است.خواندنش خالی از لطف نبود.
کاربر ۲۰۷۲۸۱۷
واقعااااا بی نظیر بود کتابی فوق العاده با تعلیق بالا.
zohreh
۱۲۳. زمانی کتاب رو شروع کردم که احساس میکردم عنوانش بی‌ربط به شرایطم نیست و این کتاب هیجان‌انگیز رو خیلی زود تموم کردم. داستان یک بازی ذهنی متفاوت رو پیش می‌بره درحالیکه شما سعی می‌کنید قطعات پازل رو کنار هم بذارید. داستان درحالی شروع میشه که جنیفر شاهد صحنه قتل وحشتناکیه که پسرش مرتکب شده. با رسیدن پلیس زندگی جنیفر شروع به فروپاشی میکنه. پسرش متهم به قتله، چاقو در دستش داره و آغشته به خون قربانیه. بنظر میاد داستان تموم شده باشه نه؟ جنیفر آرزو میکنه میتونست به عقب برگرده و جلوی تمام این اتفاقات رو بگیره. فردا صبح با آرزوی برآورده شده از خواب بیدار میشه. هر روز به عقب برمیگرده و اتفاقات کوچکی که در نظرش بی‌اهمیت بودن رو دوباره زندگی میکنه. در همین حین کم کم به دنبال راه حل مشکلاتش میگرده که سختی‌های خودشو داره.
مهسا دختری کتاب خوان
بی نظیرررررررررر ممنون از طاقچه بابت کدتخفیف ۹۰درصدی
miss_yalda
من فکر میکردم داستان معمایی و جدی باشه. اما بیشتر از نوع هالووینی و spooky بود که به نوعی سفر در زمان (به طور معکوس) داریم؛ کمی شبیه به ایده فیلم groundhog Day که توی خود کتاب هم بهش اشاره میشه. البته از خواندنش لذت بردم و به نظرم اصلا چیز بدی نبود. انگار آلبوم زندگی جنیفر و کلی رو ورق می‌زدی تا به اون علت اصلی برسی. فقط همون اول کتاب که ماجرای قتل هست، کمی وحشتناکه، بقیه کتاب ترسناک و جنایی نیست. یکی از دوستان کامنت گذاشته بود که کسالت بار بوده، اما من از خواندن داستان جنیفر و مرور دوباره خاطرات و اتفاقات روزمره‌اش، احساس خستگی نکردم. سرعت سیر داستان به نظرم مناسب بود، نه تند و نه کند. و چندجا هم سوپرایزهای جذابی رو شاهد بودیم.
ahmad
ایده و سبک نوشتنش رو دوست داشتم😌
fateme.gha.l.r.y
وااااااااااای الان تمومش کردم چقدر جذاب بود😍😍😍😍😍واقعا بهتون پیشنهاد میکنم بخونیدش واقعا ارزش داره
Dark Lady
داستان جذاب موضوع جدید کاملا غافلگیر کننده
h
اگر خواندن این کتاب را شروع کنید، تا آخرین خط داستان شگفت‌زده خواهید شد! اگر علاقه‌مند به ژانر رمان معمایی و موضوع‌های جهان‌موازی، سفر در زمان و حلقه‌های زمانی هستید؛ این کتاب یکی از بهترین رمان‌هاست. کشش داستان، غیرقابل حدس بودن روند داستان و رازهایی که پشت سرهم برملا میشوند و نفس در سینه حبس میکنند، همگی سبب تبدیل این کتاب به یکی از محبوبترین‌ها شده‌اند.

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد