دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده با صدای محمد متین محسنی ارجمند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را به فنا نده اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را به فنا نده

معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا نده

کتاب صوتی خودت را به فنا نده (خودت را تباه نکن) نوشتهٔ گری‌جان بیشاپ و ترجمهٔ آرزو علیزاده است. محمدمتین محسنی ارجمند گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خودت را به فنا نده

کتاب صوتی خودت را به فنا نده اثری نوشتهٔ گری جان بیشاپ است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ به انتشار رسید. آیا از احساس درماندگی و ناامیدی خسته شده‌اید؟ اگر اینطور است، گری جان بیشاپ برای این مشکل شما راه حلی دارد. او در این کتاب آموزنده و واقع‌گرایانه، ابزار و توصیه‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که با کمک آن‌ها، خواهید توانست از شر مسائل و مشکلات آسیب‌زا رها شوید و به نسخهٔ «به فنا نرفتهٔ» خودتان اجازهٔ بروز دهید. بیشاپ در این کتاب از خوانندگان می‌خواهد که چشمان خود را به روی معجزه‌ٔ خود بگشایند.

شنیدن کتاب صوتی خودت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ (Gary John Bishop) در گلاسگوی اسکاتلند به دنیا آمد و در سال ۱۹۹۷ میلادی به امریکا مهاجرت کرد. وی پس از این هجرت، به‌سمت دنیای توسعهٔ شخصی، دانش‌های پدیدارشناسی و هستی‌شناسی سوق پیدا کرد و چندین‌سال به‌طور جدی در این زمینه‌ها تحقیق و پژوهش کرد. این نویسنده و محقق، پس از اینکه سال‌ها مشغول ارائهٔ برنامه‌های کمک‌رسانی به هزاران‌نفر از مردم جهان بود و نیز پس از آموزش و تأثیرپذیری از برخی از فیلسوفان بزرگ نظریه‌‌ای به نام «فلسفهٔ مدنی» را عرضه کرد. «خودت را به فنا نده» یکی از کتاب‌های گری جان بیشاپ است.

بخشی از کتاب صوتی خودت را به فنا نده

«اگر به تو بگویم حتی زمانی که خود را یک بازنده می‌دانی، تو باز هم برنده‌ای، باور می‌کنی؟ همهٔ پیش‌آمدها واقعاً پیروزی هستند؟

این عین حقیقت است و فقط یک حس خوب درونی نوعی کمک به نفس یا خط فروش نیست که من به‌وسیلهٔ آن تو را درک کرده باشم.

تو یک قهرمانی. به اهدافت یکی پس از دیگری رسیدی و رکوردهای شکست‌ناپذیری را به ثبت رسانده‌ای. هر چیزی که ذهنت را برایش آماده کرده باشی، به حقیقت می‌پیوندد. تو احتمالاً داری با خودت فکر می‌کنی که من عقلم را از دست داده‌ام، شاید هم فکر می‌کنی که عقل خودت را از دست داده‌ای! شاید متقاعد شده باشی که من با هرکسی به غیر از تو دارم صحبت می‌کنم. اجازه بده قبل از این‌که هر دوی ما مثل دو ابله نتیجه‌گیری کنیم، توضیح بدهم.

این سناریو را تصور کن: تمام زندگی‌ات در جست‌وجوی عشق یا فردی خاص بوده‌ای تا زندگی‌ات را با او شریک شوی؛ اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. (البته به خاطر داشته باش این فقط یک مثال است و هر دوره از زندگی‌ات را در نظر بگیری چون مه در چرخه‌ای گرفتار بوده‌ای.) با افرادی دیدارهایی کرده‌ای، روابطی داشته‌ای که همهٔ آن‌ها به‌جایی کوتاه‌تر از همیشه ختم شده‌اند. تو و آن فرد هرگز با هم یکی نشدید و این داستان افسونگر به‌طور اجتناب‌ناپذیری به پایان رسیده و آخر داستان برایت آشناست.

پس از مدتی امید خود را از دست می‌دهی. با خود فکر می‌کنی آیا به‌هرحال فرد رؤیاهای خود را ملاقات می‌کنی؟ شاید بین تو و رابطه‌ات سنخیت وجود ندارد.

آیا کسی مرا دوست خواهد داشت؟»

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان