دانلود کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی با صدای کیوان فهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی اثر دیمون زاهاریادس

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی

معرفی کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی

کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ سمیرا آزادپیما و سیمین علمی است. کیوان فهیمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی کتاب یاران فناور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی

با شنیدن کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی متوجه می‌شوید چگونه می‌توانید در کارتان غرق شوید، تمرکزتان را حفظ کرده و بهره‌وری و عملکردتان را بهتر کنید. شما از این حالت آگاه هستید و بدون شک بیش از یک بار آن را تجربه کرده‌اید. کتاب صوتی «هنر غرقه‌گی» به شما نشان داده است که چگونه می‌توانید غرقه‌گی را تجربه کنید. به‌جای اینکه آن را به سرنوشت یا الههٔ هنرتان بسپارید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر زمان که برایتان مناسب است وارد حالت غرقه‌گی شوید. وقتی بتوانید این کار را انجام دهید، مزایایی به دست خواهید آورد که ممکن است اکنون برایتان غیرقابل‌باور باشد.

شنیدن کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید تمرکزتان را در حین کار حفظ کنید، این کتاب را بشنوید.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کارمندی مشغول بود. او با وجود میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد؛ تا اینکه این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود کرد. او در اوقات فراغت و با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. کتاب‌های «هنر غرقه‌‌گی»، «قدرت رهاکردن»، «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» و «انقلاب عادت‌‌های کوچک» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب صوتی هنر غرقه‌ گی

«این برداشت که دستیابی به حالت غرقه‌گی یک استراتژی برای افزایش بهره‌وری است، برداشتی اشتباه است و می‌تواند مانع از این شود که افراد از مزایای وسیع آن بهره‌مند شوند. درحالی‌که غرقه‌گی می‌تواند بهره‌وری‌تان را بیشتر کند، اما افزایش بهره‌وری صرفاً محصولی فرعی بوده و دلیل اصلی برای تجربه حالت غرقه‌گی نیست.

دلیل اصلی تجربه غرقه‌گی این است که باعث می‌شود تا احساس کنیم کاملاً درگیر کارمان هستیم و در نتیجه رضایت و شادکامی بیشتری را تجربه کنیم.

تجربیات روزانه ما غنی‌تر شده، زندگی‌مان معنای بیشتر پیدا می‌کند، تصمیمات و کارهایمان هدفمندتر و نتیجه‌بخش‌تر خواهند شد و از احساس مالکیت، توانمندی و عاملیت بیشتری برخوردار می‌شویم.

در آخر اینکه تجربه غرقه‌گی و هیجانات مثبت همراه آن می‌توانند ما را برانگیزانند تا کارهای قابل توجهی در زندگی‌مان انجام دهیم و مهم‌تر از آن، این کارها را با شادی و رضایت بیشتری انجام دهیم.

جوهر غرقه‌گی

در ساده‌ترین شکل، غرقه‌گی حالتی از جذب کامل ذهنی است. کل توجه ما صرف فعالیت جاری می‌شود و هر کاری که انجام می‌دهیم، در آن کاملاً غرق شده و آن را با اوج عملکردمان انجام می‌دهیم.

ورزشکاران غرقه‌گی را حالتی توصیف کرده‌اند که در آن احساس آرامش و انرژی می‌کنند (حتی زمانی‌که بدنشان تحت استرس شدید است). دانشجویان می‌گویند که در این حالت نسبت به موضوعی که مطالعه می‌کنند به‌شدت آگاه می‌شوند درحالی‌که آگاهی نسبت به خودشان و محیط پیرامونشان را از دست می‌دهند. هنرمندان نیز غرقه‌گی را به‌عنوان حالتی تقریباً خلسه‌مانند توصیف می‌کنند که در آن می‌توانند بدون زحمت و بدون ممانعت، هنرشان را خلق کنند.

اما این بدان معنا نیست که تجربه حالت غرقه‌گی آسان است و ما اغلب زمانی بهترین نتایج را کسب می‌کنیم که تا مرز توانایی‌ها و آستانه تحملمان پیش برویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان