دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای محمد متین محسنی ارجمند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ امیر محرابی و با صدای محمد متین محسنی ارجمند، شهریار عیسی زاده، شاهین عیسی زاده و محمد حسین حسینیان است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است. اثر مرکب جزو پرفروش‌‌ترین کتاب‌‌های ایران و جهان و در فهرست کتاب‌هایی است که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب اثر مرکب، اثری نوشتهٔ دارن هاردی است که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ به انتشار رسید. در این کتاب بسیار تأثیرگذار، هیچ حقه یا شعبده‌ای برای دگرگون کردن زندگی به شما معرفی نمی‌شود بلکه تصمیمات که سرنوشت همهٔ ما را می‌سازد، در مرکز توجه قرار دارد. تصمیمات کوچک و روزمرهٔ ما یا باعث می‌شوند به زندگی‌ای که می‌خواهیم برسیم و یا ما را از آن دور می‌کنند. دارن هاردی که مدت‌ها ناشر مجلهٔ شناخته‌شدهٔ «موفقیت» بوده، اثر مرکب را به مخاطبین خود تقدیم می‌کند که تشریحی جزء به جزء است از قواعد بنیادینی که بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را در تجارت، روابط و غیره رقم زده‌اند. این سیستمِ ساده، گام به گام و کاربردی به شما کمک خواهد کرد که موفقیت‌هایتان را چند برابر کنید، از چگونگی روند پیشرفت خود آگاه شوید و به شکلی واقع‌گرایانه در مسیر رسیدن به هدف‌های خود گام بردارید. اگر داشتن زندگی‌ای خارق‌العاده برایتان اهمیت دارد، از قدرت اثر مرکب استفاده کنید تا موفقیتی را که می‌خواهید، خودتان با دستان خودتان بسازید.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی، نویسنده، سخنران، مشاور و ناشر آمریکایی است. آثار متعددی از او در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸سالگی آغاز کرد. او در ماه سپتامبر ۲۰۰۷ ناشر مجله و مدیای «موفقیت» شد. هاردی در دسامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد به خاطر فرصت‌هایی جدید، مجلهٔ «موفقیت» را ترک کرده است. او در سال ۲۰۱۰ کتاب «اثر مرکب» را نوشت؛ کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل راهنمایی‌هایی کاربردی برای دستیابی به اهداف است. هاردی در سال ۲۰۱۵ کتاب «ترن هوایی کارآفرینی» را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب‌وکار برای کارآفرینان می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با رمز موفقیت آشنا شوید این کتاب را حتما بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان