دانلود کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات با صدای میلاد شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات

معرفی کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات

کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ گروه مترجمان است. میلاد شکوهی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات مسیر سبز آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات

کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات به قلم آنتونی رابینز، حاصل سال‌ها مطالعه و تجربیات مراجعان مختلف این نویسنده است که آن‌ها را در قالب روشی به شما می‌آموزد که اگر بر آن مسلط شوید، می‌توانید بر ذهن خود مسلط شوید و بهترین نتایج را در کمترین زمان ممکن کسب کنید. گفته شده است که همیشه بزرگ‌ترین دغدغهٔ ذهنی ما تغییر است. انگار هیچ‌کدام از ما از آنچه هستیم، راضی نیستیم و می‌خواهیم جایگاهی بالاتر داشته باشیم. روشش را هم می‌دانیم، اما ارادهٔ کافی نداریم. می‌خواهیم کاری را شروع کنیم، اما انگیزهٔ کافی نداریم. می‌دانیم کدام‌یک از خصوصیات اخلاقی ما ناپسند است، اما از سختی ترک آن می‌ترسیم. احساس افسردگی ما را رها نمی‌کند و نمی‌توانیم از آن جدا شویم. هر از چند گاهی برای تغییرمان زمان و تلاش بسیاری صرف می‌کنیم، اما همچنان نتایجمان ناامیدکننده است. اگر بشود با روشی سریع اعمال، رفتار و حالات روحیمان را تغییر دهیم چه؟ این کتاب صوتی را بشنوید. در این کتاب صوتی شما با منشأ پیدایش احساسات منفی آشنا می‌شوید، یاد می‌گیرید پیام مثبتی را که در پشت این احساسات منفی وجود دارد، کشف کنید و با روش‌هایی ساده این احساسات منفی را به احساساتی مثبت تبدیل کنید.

شنیدن کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشت و به‌علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده بود، اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. او در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند؛ پس بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از ۲ ماه ۱۵ کیلوگرم از وزنش را کم کرد؛ به همین ترتیب او توانست در بقیهٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد. شهرت آنتونی رابینز در ایران به‌خاطر سلسله کتاب‌هایش درمورد موفقیت است. کتاب «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به‌سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است، از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱، بنیادی غیرانتفاعی به وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب صوتی تکنیک‌ های تسلط بر احساسات

«اگر بتوانید درزمانی کوتاه احساسات، عواطف یا رفتارتان را تغییر دهید، از حد درمان هم فراتر می‌روید. به باور من، برای به دست آوردن نتایجی مثبت باید الگوی جدیدی از فرایند تغییر را به وجود آورد. اگر به این یقین رسیده باشید که مشکلات آن‌قدر در شما بر روی‌هم انباشته می‌شوند و سرانجام روزی لبریز شوند، بدون شک همین اتفاق برایتان خواهد افتاد.

من به‌جای آنکه فعالیت‌های عصبی را به سیالات مهلک تشبیه کنم، آن‌ها را به یک گرامافون سکه‌ای تشبیه می‌کنم. گرامافون سکه‌ای جعبه‌ای است که با ریختن پول در آن، آهنگ موردعلاقه شمارا پخش می‌کند. حقیقت این است که انسان خاطرات و تجربیات را در ذهنش ثبت و ضبط می‌کند. ما این وقایع را همچون یک گرامافون سکه‌ای در مغز خود دسته‌بندی می‌کنیم و درست همان‌گونه که با فشار دکمه گرامافون آهنگ موردعلاقه ما پخش می‌شود، ما هم هر هنگام که بخواهیم، به‌وسیله محرک‌های درست محیط پیرامون خود، دوباره خاطرات و وقایع را به یادآوریم.

بنابراین هم می‌توانید خاطرات دلخواه را به یادآورید و هم می‌توانید اتفاقات زجرآور را به یادآورید. اگر مرتب دکمه‌ای را فشار دهید که درد و غم را به یادتان می‌آورد، ممکن است که باعث تقویت حالت منفی‌ای شوید که می‌خواهید آن را تغییر دهید.

شما باید کاری کاملاً متفاوت را انجام دهید. آن کار این است که صفحه‌های گرامافون مغزتان را جوری تغییر دهید تا آهنگ‌های دلخواه شمارا پخش کند؛ یعنی باید با فشار همان دکمه، به‌جای گوش دادن به آهنگ‌های زجرآور، آهنگ‌های نشاط‌آور را گوش دهید و این خاطرات قدیمی را آن‌گونه که می‌خواهید تغییر دهید؛ یعنی برای تغییر رویه، اصلاً نیازی به‌مرور دردها نیست. تنها کاری که لازم است این است که تصورات منفی خود را به تصورات مثبت تغییر دهید. با این کار بلافاصله به نتایج مؤثری دست خواهید یافت. از طرف دیگر برنامه‌ریزی عصبی کلامی به ساختار تجربیات انسانی توجه دارد نه به محتوای آن. ممکن است نسبت به موضوعی احساس همدردی کنید اما به نحوه وقوع آن بی‌توجه باشید. چیزی که برای ما مهم است، نحوه تلفیق وقایع در ذهن است.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

سهیلا
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

با سلام. لازم دونستم که کامل توضیح بدم چون مشکل منو حل کرد و احساس کردم ممکنه مشکل شما رو هم حل کنه. این کتابچه کوتاه دریایی از گنجینه هاست. در زمانی کوتاه شیوه هایی که ما به غلط با

- بیشتر
Parvane Samadi
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

یک کتاب عالی و فوق العاده که دوای تمام ناراحتی،اعصاب خوردی و نگرانی های آدم تو کل زندگیشه...

Fatane Ahadi
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

تا حالا از این دید به احساسات بد و زننده نگاه نکرده بودم. کتابی با ارزش که باید هر ماه گوش کرد و زندگی رو باهاش تغییر داد.

elahe rabiei
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

به نظرم نکات خوبی رو تو تایم کم گنجونده بود. مخصوصا توی سخن پایانی! خوب اینجور کتاب ها رو باید تو عمل استفاده و مدام تمرین کرد تا نتیجش رو بشه تو زندگی دید وگرنه صرفا بخونی فایده نداره. من

- بیشتر
کاربر 1077326
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

خوب

فرید
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

بسیار ساده کاربردی و موثر

asal Ameri
۱۴۰۲/۰۵/۱۹

دیدگاه و نقزه نظر جالبی بهم داد. خوندنش خالی از لطف نیست

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان