دانلود کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب با صدای محمد متین محسنی ارجمند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب اثر چارلی مکسی

دانلود و خرید کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب

معرفی کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب

کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب نوشتهٔ چارلی مکسی و ترجمهٔ هدی ممدوح است. گویندگی این کتاب صوتی را محمدمتین محسنی ارجمند و شاهین عیسی زاده و سیدمحمدحسین حسینیان انجام داده‌اند و انتشارات آناناس آن را منتشر کرده است. این داستان اسکاتلندی برای کودکان و بزرگسالان نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب

کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب حاوی داستانی درمورد خودسازی برای کودکان و البته سایر گروه‌های سنی است. شخصیت‌های این داستان را حیوانات تشکیل داده‌اند. این کتاب سفر پسرکی را روایت می‌کند که در آن با موش کور سخنگو، روباه دانا و اسب مهربان روبه‌رو می‌شود. آن‌ها با هم وارد گفت‌وگوها و ماجراجویی‌هایی می‌شوند که موضوعات و درس‌های مختلفی را یادآور می‌شود. این داستان اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد؛ کتابی که در آن، هر شخصیت دیدگاه و خرد منحصربه‌فرد خود را روایت می‌کند و بینش‌ها و درس‌های عمیقی را در طول مسیر ارائه می‌دهد. مکالمات بین پسرک و دوستان تازه‌یافته‎‌اش پر از گرما، شوخ‌‎طبعی و راهنمایی در باب زندگی است. آن‌ها دربارهٔ موضوعاتی مانند اهمیت مهربانی، زیبایی طبیعت، اهمیت پذیرفتن عیب‌ها و شجاعت رویارویی با چالش‌های زندگی بحث می‌کنند. گفته شده است که چارلی مکسی با این کتاب ساده، زندگی خوانندگان سراسر جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است. کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب برای خوانندگان در هر سنی مناسب است. در سال ۲۰۲۰ میلادی بود که این کتاب برندهٔ جایزهٔ کتاب سال در جوایز کتاب بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۹، به‌عنوان کتاب سال واتراستونز معرفی شد. از نظر فروش به موفقیت چشمگیری دست یافت و جایزهٔ کتاب پرفروش نیلسن را دریافت کرد. این اثر نامزد بهترین کتاب تصویری در جوایز انتخاب گودریدز و نیز در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز (New York Times)، وال‌استریت ژورنال (The Wall Street Journal) و یو اس ای تودی (USA Today) بوده است.

شنیدن کتاب صوتی پسرک، موش کور، روباه و اسب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلی مکسی

چارلی مکسی یک هنرمند و تصویرگر بریتانیایی است که به‌خاطر سبک متمایز و خلاقیت‌هایش شناخته شده است. او در ۱۱ دسامبر ۱۹۶۲ در نورثامبرلندِ انگلستان به دنیا آمد. در دانشگاه لندن در رشتهٔ هنر تحصیل کرد و به‌عنوان کاریکاتوریست، تصویرگر کتاب و مجسمه‌ساز فعالیت خود را ادامه داد. او از تجربیات زندگی، طبیعت و شرایط انسانی خود برای خلق آثارش الهام می‌گیرد و آثارش به سادگی و گرمی و عمق احساس مشهورند. اغلب از خطوط ظریف، رنگ‌های خاموش و شخصیت‌های رسا برای انتقال پیام‌های خود استفاده می‌کند. این هنرمند با انتشار آثار خود از طریق رسانه‌های اجتماعی به رسمیت شناخته شد. آثار چارلی مکسی میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت‌تأثیر قرار داده است. داستان «پسرک، موش کور، روباه و اسب» اثر او است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان