دانلود کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین

دانلود و خرید کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

معرفی کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی نوشتهٔ آلن کلاین و ترجمهٔ امیر ابوالمعصوم و با صدای فرهاد جان سریان است و انتشارات آگاه باشیم آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی شامل ۵۲ هفته و ۵۲ راهکار مهم برای رسیدن به قلهٔ موفقیت است.

درباره کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

این کتاب صوتی مثل یک باتری است که دارد ضعیف می‌شود. این کتاب زنگ هشداری است که به تو خاطرنشان می‌کند هر موقع ناراحت و دمغ هستی باید حال‌وهوای خودت را تغییر بدهی. حکم یادآوری را دارد که به تو می‌گوید حق انتخاب داری. تو می‌توانی خودت را به کری بزنی تا صدای لذت و خوشی زندگی را نشنوی، یا اینکه می‌توانی با عوض کردن باتری زندگی‌ات، اوضاع و احوالت را تغییر بدهی. قبل از شروع کاوش برای پیدا کردن راه‌هایی جهت انجام این کار، بهتر است مطالب کتاب را بشنوی و ببینی چطور به بهترین وجهی می‌توانی از آن استفاده کنی.

کتاب صوتی تو نمی‌توانی روز مرا خراب کنی شامل پنجاه‌ودو موضوع یا «زنگ بیدارباش» است، تا با در اختیار گرفتن دوبارهٔ قدرت خودت و اجازه ندادن به دیگران یا موقعیت‌ها که روز تو را خراب کنند، کیفیت زندگی‌ات را بالا ببری. این کتاب هفت بخش دارد که شامل موارد زیر است:

آغاز: مقدمه

بخش اول: بیدارباش

بخش دوم: عاقل باش

بخش سوم: بزرگ شو (نه، نشو)

بخش چهارم: غش‌غش خنده

بخش پنجم: جمع‌بندی

خاتمه: سخن آخر

هر کدام از موضوعات پنجاه‌ودو هفته‌ای شامل سه بخش عمده است که باید حسابی درک شود. زنگ بیدارباش به تو نشان می‌دهد که هر لحظه باید حواست به مواردی که می‌تواند روز تو را خراب کند، باشد. بعد هم مطالبی کاربردی و عملی به دنبال دارد و آخر سر هم به جمع‌بندی مفیدی می‌رسد.

از تو دعوت می‌کنم که تک‌تک این زنگ‌های بیدارباش را امتحان کنی و ببینی کدام یک از آنها به درد تو می‌خورد. اگر بعد از مدتی دیدی که به دردت نمی‌خورد، آن را ول کن و سراغ یکی دیگر برو. اگر هم برایت مفید بود که آن را جزو عادات خودت قرار بده.

می‌توانی هر بخشی از این پنجاه‌ودو بخش را که دلت خواست بشنوی و لازم نیست به ترتیب یا پشت سر هم باشد. دلت خواست می‌توانی پشت سر هم بشنوی یا هر کدام را که عشقت کشید برای شنیدن انتخاب کنی. مهم نیست از کجا شروع کنی. مهم این است که هر هفته یک تقویت‌کنندهٔ ذهنی داشته باشی. هدف اصلی کتاب بیداری و هشیاری تو است که بیخودی قدرت خودت را برای خاطر کسی یا چیزی هدر ندهی. راهکارهای کتاب صوتی به تو کمک می‌کند که هر روزت را عالی سپری کنی و این ذهنیت را در تو ایجاد می‌کند که کسی یا وضعیتی نمی‌تواند روزت را خراب کند.

کسی نگفته که مسیر بصیرت و بینش مسیری جدی است. به همین دلیل هم یادآوری‌های کتاب به صورت طنز در این کتاب گنجانده‌ شده‌اند. هر کدام از عبارات کتاب را که دوست داشتی یادداشت کن و آن را به‌عنوان عبارت تأکیدی به‌کار ببر. آنها را روی درِ یخچال بزن، یا هر جا که جلوی چشمت باشد، قرار بده. هدف این است که تو همهٔ موارد را به خاطر بسپاری.

 تمام ناراحتی‌ها، عقب‌نشینی‌ها و سرخوردگی‌های زندگی‌مان می‌تواند زنگ هشداری باشد که به ما خاطرنشان می‌کند زندگی معرکه است. ما خودمان هستیم که برچسب خوب یا بد، منفی یا مثبت به زندگی‌مان می‌زنیم. بیشتر اوقات آنچه از نظرمان خوشایند نبوده، به‌ظاهر زحمت و در باطن رحمت بوده و برایمان خیر و برکت داشته است.

این کتاب صوتی به تو کمک می‌کند تا بار سنگینی را که با خودت حمل می‌کنی، سبک کنی. این کتاب صوتی نه‌تنها شامل مطالبی خردمندانه، بلکه داستان‌هایی الهام‌بخش است که تو را شاد می‌کند و خنده بر لب‌هایت می‌آورد. به عبارتی، این کتاب به تو کمک می‌کند تا عاداتی سالم‌تر و شادتر را برای رشد معنوی در خودت نهادینه کنی.

شنیدن کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

 کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی اثری است که به همهٔ ما کمک می‌کند تا در این شرایط امیدوار و با حال خوب باقی بمانیم. اما بااین‌حال، تمام کسانی که به کتاب‌های حوزهٔ موفقیت و خودیاری علاقه دارند، می‌توانند از این اثر استفاده کنند. 

درباره آلن کلاین 

آلن کلاین ۲۶ آوریل ۱۹۳۸ متولد شد. او یکی از پیشگامان ژلوتولوژی (Gelotology) و طنز درمانی است. او به عنوان طراح صحنه تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کرد. اما در سال ۱۹۷۴ همسرش را که ۳۴ ساله بود بر اثر بیماری از دست داد و همین الهام‌بخش او شد تا به سراغ طنز و طنزدرمانی برود. او همچنین در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ رئیس انجمن طنز کاربردی و درمانی بود.


نظرات کاربران

کاربر ۳۵۸۳۹۲۴
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

خیلی روان و قشنگ توضیح دادن واقعا پیشنهاد میکنم 😍👍

az
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

خیلی کتابشو دوست دارم

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان