دانلود کتاب صوتی غلبه بر کمرویی با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر کمرویی اثر پل ژاگو

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

نویسنده:پل ژاگو
امتیاز:
۳.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

کتاب صوتی غلبه بر کمرویی نوشته پل ژاگو است که با ترجمه حسین بنی‌احمد و صدای امیر فرحان‌نیا منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید کم‌کم کمرویی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور داشته باشید.

درباره کتاب غلبه بر کمرویی

در کتاب صوتی غلبه بر کمرویی، با روش‌های عملی و تمرین‌های کاربردی کم‌کم کمرویی را کنار می‌گذارید و یاد می‌گیرید چطور حرف‌هایتان را به راحتی بزنید. مهارت گفتن حرف‌های خود به ما کمک می‌کند تا در شرایط مختلف و متفاوت سخت و پیچیده تا آسان و پیش پا افتاده، در تصمیم‌گیری‌های دشوار روزمره یا انجام اقداماتی که نیاز به قاطعیت و آرامش همزمان دارند، به بهترین وجه عمل کنیم و تسلیم نظر و رای دیگران نشویم. این کتاب در ده فصل نوشته شده است.

نویسنده درباره خودش می‌گوید: من از ۱۲ تا ۱۸ سالگی از بدترین نوع کمرویی رنج برده‌ام؛ آن کمرویی که از شرایط روان‌تنی و تأثیر محیط ناشی می‌شود. مدت مدیدی کوشیدم تا سرانجام راههای غلبه بر آن را پیدا کردم. پس از آنکه آن‌ها را با موفقیت بکار بستم، به مدت بیست سال نیز برای توان‌بخشی به صدها کمرو، از آن‌ها استفاده کردم. تمام کسانی که از روش من پیروی کرده‌اند به درجه بالایی از اعتماد به نفس در زندگی روزمره خود دست یافته‌اند». از او کتاب‌های دیگری مانند «چگونه بر خود مسلط شویم»، «قدرت خود تلقینی»، «مانیتیسم شخصی» و «آموزش گفتار» در ایران ترجمه شده است.

شنیدن کتاب غلبه بر کمرویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال ترک کردن عادت بد کمرویی هستند پیشنهاد می‌کنیم این کتاب مانند یک راهنما به شما کمک می‌کند. 

درباره پل ژاگو 

پل کلمان ژاگو paulclement jagot در سال ۱۸۸۹  در فرانسه متولد شد. ژاگو در خانواده فقیری متولد شد و همین امر باعث شد کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر بگذراند.. او تمام عمر خود را در شهر پاریس زندگی کرد و زمانی که جوان بود با یک پزشک آشنا شد واین آشنایی کمک کرد تا او کنار پزشک مشغول به کار شود. پل ژاگو جزو نویسندگانی است که در حوزه‌ روانشناسی و خودیاری کتاب‌های ارزشمندی منتشر کرده است. شهرت ژاگو به این دلیل است که کتاب‌هایش بسیار کاربردی و عملی است و هر فرد با خواندن آن متوجه منظور نویسنده می‌شود و می‌تواند کم‌کم خودش را در راستای بهتر شدن تغییر دهد و عاداتی را که دوست ندارد ترک کند. کتاب‌های ژاگو منبع مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند اما نمی‌دانند چطور تغییر کنند. پل ژاگو مدرک دانشگاهی نداشت و هر آنچه در زندگی فرا گرفته بود از مطالعات و پژوهش‌هایی بود که در طول زندگی خود انجام داده بود همین امر باعث شده است آثارش از زبان سخت تخصصی دور باشد و خوانندگانش در سراسر جهان از آثارش لذت ببرند. 

فصل‌های کتاب غلبه بر کمرویی

  • فصل یکم: علت‌های کمرویی
  • فصل دوم: برنامه واکنش زا
  • فصل سوم: تعادل مزاجی
  • فصل چهارم: سیمای برون
  • فصل پنجم: تأثیرپذیری
  • فصل ششم: استقلال و آزادی
  • فصل هفتم: تسلط بر تخیل
  • فصل هشتم: کمرویی عاطفی
  • فصل نهم: برای تقویت اعتماد به نفس
  • فصل دهم: به خودتان اعتماد داشته باشید

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۴۲۲۹۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

کتاب بسیار خوبی ایست با مطالعه کتاب به نکات بسیار خوبی پی خواهید برد البته مفاهیم بر مبنای تمرین عملی هستند یعنی بعد از مطالعه باید تلاش کرد و حتما این کتاب را به کسانی که به دنبال غلبه بر

- بیشتر
amirho33einfaridi
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

فیدی...گذاشته ۶،۰۰۰تومان نه ۲۵،۰۰۰

زمان

۴ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان