دانلود کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن اثر مارتین مک دونا

دانلود و خرید کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن

کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن نمایشنامه درخشانی از مارتین مک دونا و ماجرای مردی به نام کارمایکل است که در جستجوی دست قطع شده‌اش، به سراسر دنیا سفر می‌کند. نشر صوتی آوانامه این اثر را با ترجمه بهرنگ رجبی و صدای جمعی از گویندگان توانای کشور منتشر کرده است. 

این نمایشنامه هم در خارج و هم در ایران هم به صورت تئاتر و هم به صورت نمایشنامه خوانی به روی صحنه رفته است. مراسم قطع دست در اسپوکن در سال ۲۰۱۰ در برادوی با بازی هنرپیشه‌های مطرحی چون «کریستوفر واکن»، «سم راکوِل»، «آنتونی مکی» و «زویی کازان» به روی صحنه رفت و واکنش‌های مثبتی را به دنبال داشت.

درباره کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن

کارمایکل بچه بود وقتی که آن مردها آمدند، اذیتش کردند و دستش را قطع کردند و با خود بردند. 

البته به نظر مارتین مک‌ دونا، این موضوع عجیب و حتی وحشتناک نیست! نباید فراموش کرد که خشونت، یکی از اصلی‌ترین مضامینی است که در نمایشنامه‌های او به چشم می‌خورد!

داستان درباره مردی به نام کارمایکل است که در کودکی، مورد آزار و اذیت مردهایی قرار گرفت. آن‌ها دست چپ او را به طرزی وحشیانه قطع کردند و با خود بردند. به همین خاطر هم او بدون این عضو ارزشمند بدنش، احساس ناقص بودن می‌کند. حالا او به مردی نیمه دیوانه و وحشی تبدیل شده است که به تمام دنیا سرک می‌کشد، بلکه بتواند ردی از دست عزیزش پیدا کند، یا از آن بهتر، آن‌هایی را پیدا کند که دستش را قطع کردند. هرچند حالا با گذشت زمان به نظر می‌رسد آن مردها دیگر روی کره زمین حضور فیزیکی نداشته باشند. 

جستجوهای کارمایکل نتیجه می‌دهد و درنهایت او را به زوجی به نام توبی و مریلین می‌رساند. آن‌ها ادعا می‌کنند که دست گمشده کارمایکل را به دست آورده‌اند و حالا به این امید که با او پای میز مذاکره بنشینند و چیزی هم نصیب خودشان شود، می‌خواهند با کارمایکل قرار بگذارند.

کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی مراسم قطع دست در اسپوکن برای تمام طرفداران و علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی، تجربه جذاب و منحصر به فردی می‌سازد. 

درباره مارتین مک دونا 

 مارتین مک‌ دونا زاده سال ۱۹۷۰ در لندن است. او از نوجوانی آرزو داشت نویسنده شود، درس را رها کرد و به نوشتن پرداخت اما داستان‌هایش با شکست مواجه شدند. بنابراین مشغول نوشتن نمایشنامه شد و آثار درخشانی مانند «مرد بالشی»، «ملکه‌ی زیبای لینین»، «چلاق آینیشمان» و «مراسم قطع دست در اسپوکن» را آفرید. مارتین مک‌ ‎دونا، علاوه بر تئاتر و نمایش، در سینما هم تجارب خوبی دارد: «در بروژ»، «هفت روانی» و «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» سه فیلم موفق او هستند. 

مک‌ دونا از بهترین نمایشنامه‌نویسان عصر حاضر است که جوایز و افتخارات زیادی را هم از آن خود کرده است. جایزه منتقداتن تئاتر در چند نوبت، جایزه لارنس اولویه و جایزه بهترین نویسندگی و بهترین فیلم در مراسم گلدن گلوب برای فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ تنها بخشی از افتخارات او هستند. 

درباره بهرنگ رجبی

بهرنگ رجبی در سال۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. او مترجم ادبیات داستانی و ادبیات نمایشی است. بسیاری از کارهای مارتین مک دونا با ترجمه او به بازار آمده‌اند و دو کتاب از ترومن کاپوتی نویسنده داستان معروف صبحانه در تیفانی را هم به فارسی برگردانده است. مجموعه کتاب‌های تام گیتس نیز با ترجمه او و با رعایت حق انتشار برای نوجوانان منتشر شده است.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

نمایشی عالی بااجرای فوق العاده اساتید صدا پیشه ایرانی، الکترونیک همین کتاب را نتوانستم تا آخربخوانم ولی گویندگان بحدی زیبا ودلنشین اجرا کردند که؛ پیشنهادمیکنم شما هم با گوش فرا دادن لذت ببرید، عالی وکم نظیر.

کاربر ۲۸۹۰۲۴۹
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عالی بود

samyar
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خیلی عالی بود

شایان
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

عالی، با کیفیت و اجرای تمام گویندگان حرفه‌ای بود.

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۳۰%
تومان