نظرات کتاب خزان خودکامه
کتاب صوتی خزان خودکامه اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی خزان خودکامه

۴٫۴
(۷)

نظرات کاربران

ehsan
به به با ترکیب مارکز و اسدالله امرایی و رضا عمرانی مگر این لذت انتها دارد. واقعا دست مریزاد. بسیار لذت بردم. هرچند در ترجمه کلمه patriarch که در اسم اصلی کتاب آمده پدرسالار به نظر درست‌تر است تا خودکامه. چون patri در آغاز هر کلمه مفهموم پدر را به آن اضافه می‌کند. مثل patricide که به معنی پدرکشی است.
سارا
مجموعه بی نظیر نویسنده و مترجم و گوینده ( مارکز، امرایی، عمرانی) نتیجه ای فوق العاده داشت که از هر لحظه گوش کردن به این کتاب لذت می برید. همه ما باید این کتاب را بخوانیم یا گوش دهیم . " زمان بیشمار ابدیت به پایان رسیده است "
کاربر ۵۷۹۷۰۳۷
مارکز که مارکز است، ترجمه جناب امرائی و خوانش جناب عمرانی فوق العاده است . ما ایرانی ها باید این کتاب را بخوانیم یا بشنویم
پیمان
یه شاهکار به تمام معنا از مارکز برای همه ی مردمان تمام اعصار جدای از همه باید از ترجمه ی آقای امرایی هم تشکر کرد که روح و سبک مارکز رو در برگردان فارسی حفظ کردن و البته صدای آقای عمرانی هم لذت گوش سپردن به اثر رو چند برابر کرد.
brightstar
صدای گوینده آقای عمرانی عالی است برای آثار گابریل گارسیا مارکز.بسیار دوست داشتم صداشون رو چون کتاب رو ظرف حدودا ۳،۴روز گوش دادم سریع گوش داده شد خیلی باهاش ارتباط نگرفتم این نظر من بود ولی شاید بار دیگه گوش بدم ارتباط بگیرم...البته فرصت زیادی لازمه برای دوباره گوش دادن. خلاصه من شخصا ارتباط نگرفتم. توی داستان نشانه هایی که از یک ژنرال و حاکم خودکامه میگه رو در حکومت ها میشه پیدا کرد و این بنظرم نکته ی جالبی بود که بصورت داستانی اون نکات رو بیان کرده بود.

زمان

۱۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد