دانلود کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد اثر خالد حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد

نویسنده:خالد حسینی
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۵ رأیخواندن نظرات
معرفی نویسنده
عکس خالد حسینی
خالد حسینی
افغان | تولد ۱۹۶۵

خالد حسینی نویسنده افغانستانی‌الاصل و پزشک ساکن آمریکاست. او متولد ۴ مارس ۱۹۶۵ در شهر کابل افغانستان است، رمان‌هایش به زبان انگلیسی در آمریکا منتشر و در بیش از ۶۰ کشور دنیا و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است.

معرفی کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد

کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد اثر دیگری از نویسنده‌ی توانای بادبادک‌باز و هزار خورشید تابان، خالد حسینی است. داستان بی‌نظیری که روایتگر سرنوشت دو کودک در خانواده‌ای فقیر در افغانستان است.

نسخه‌ی صوتی کتاب و کوهستان به طنین آمد را با ترجمه‌ی نسترن ظهیری و صدای جمعی از گویندگان توانای کشور، بشنوید و روزی جادویی برای خودتان رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد

فقر می‌تواند آدم را مجبور به کارهایی کند که تا قبل از آن، حتی لحظه‌ای هم فکرش را نمی‌کرد. فقر باعث می‌شود تا آدم‌ها، در جنگ درونی، خودشان را به نداری و نداشته‌ها ببازند.

کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد قصه‌ی روابط عاطفی و فقر است. دختر کوچک افغانی به اسم پری، برادرش عبدالله را خیلی دوست دارد و می‌خواهد همیشه کنارش بماند. اما پدر، به دلیل فقر، مجبور می‌شود او را به خانواده‌ای ثروتمند بفروشد. پری به ناچار با خانواده جدیدش روانه فرانسه می‌شود. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. دلتنگی عبدالله، برادر بزرگ‌تر، برای خواهر کوچکش، بخش دیگری از این قصه است.

و کوهستان به طنین آمد داستانی زیبا است که روایت‌های متنوعی را در دل خودش جای می‌دهد و با نگاهی دقیق و تیزبین به فقر، زندگی در فقر و روابط عاطفی و عشق اعضای خانواده نگاه می‌کند. و کوهستان به طنین آمد داستانی معمولی نیست. داستانی واقع‌گرایانه است که تنها گوشه‌ای از درد و رنج زندگی‌ مردم افغان را نشان می‌دهد.

چه کسانی از شنیدن اینکتاب لذت خواهند برد؟

تمام علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های خارجی از شنیدن کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد لذت می‌برند. اگر آثار دیگر خالد حسینی را خوانده و دوست‌داشتید، کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد هم نظرتان را به خود جلب می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی ندای کوهستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی و به‌ویژه آثار نویسندگان افغانستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی خالد حسینی

خالد حسینی نویسنده‌ی توانای افغان ۴ مارس ۱۹۶۵ در کابل متولد شد. پدر او تاجیک و مادرش اصالتا پشتون بودند. مادر در دبیرستان دخترانه فارسی و تاریخ درس می‌داد و پدرش دیپلمات وزارت خارجه بود. همین موضوع آن‌ها را در سال ۱۹۷۶ به پاریس کشاند و کمی بعد با برکنار شدن پدر از کار به آمریکا مهاجرت کردند. خالد حسینی تحصیلاتش را در رشته پزشکی در دانشگاه پزشکی شهر سن دیگو به اتمام رساند و در سال ۲۰۰۶ از سوی آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) به عنوان سفیر حسن نیت این سازمان در افغانستان شناخته شد. او در سفری که به افغانستان داشت، بنیاد خالد حسینی را در سال ۲۰۰۷ برای کمک به افغان‌ها، بنیان نهاد.

خالد حسینی رمان‌هایی نوشته است که برای مدت‌های طولانی در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند. بادبادک‌باز که اولین اثر اوست به ۴۸ زبان ترجمه شده است. آثار دیگر او، هزار خورشید تابان، و کوهستان به طنین آمد و دعای دریا است که همگی به فارسی ترجمه شده‌اند. خالد حسینی به همراه همسر و دو فرزندش در سن‌خوزه کالیفرنیا زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

b.dehghani
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

عالی عالی به شدت توصبه میکنم بخونیدش . گویندگی هم که عالی بود. با خوندن این کتاب خیلی چیزها از کشور افغانستان یاد گرفتم .

سایه
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

توصیفات روان و قشنگه، من ک مشتاق شدم نوشته های نیلا وحدتی شخصیت توی کتابو بخونم ولی سیر کتاب یکم کنده.. خیلیی طولانی بود 🙄😬

Mona Hassanloo
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

نویسنده قلم بسیار روانی داره و علی رغم اینکه داستان طولانی هست اما به قدری زیبا به تصویر کشیده شده و از توصیفات دلنشین استفاده شده که به هیچ عنوان کسل کننده نیست و کش دار بودن داستان،از جذابیتش کم

- بیشتر
کاربر 2326937
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

من همیشه قلم خالد حسینی را دوست داشتم و هر بار میتوان به بخشی از جامعه افغانستان سفر کرد ،با فرهنگ و مشکلات این سرزمین برای مدتی هر چند کوتاه زندگی کرد .

فوقِ معمولی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

داستان خیلی طولانیه ولی خب من همین کندی داستان رو دوست داشتم نسبت به هزار خورشید تابان داستان جذابیت کمتری داشت ولی در کل خالی از لطف نیست گویندگی بسیار عالی

فواد انصاری
۱۴۰۰/۰۸/۰۴

اصلا به خوبی بادبادک باز و هزار خورشید تابان نبود. هر چند بخش هایی از کتاب ارزش خواندن را داشت و از خواندنش پشیمان نیستم.

کاربر 1657526
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

بعد از بادبادک باز و هزار خورشید تابان انتظار یک اثر بهتر داشتم ، داستان باز هم در مورد درد افغانستان است درد مردم کودکان زنان و مردان افغان ، تا یک جایی قشنگ بود ولی بعد بیشتر حاشیه بود

- بیشتر
کاربر 3965489
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

عالی بود، گوینده هم به زیبایی داستانو روایت کردن

Mehran
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

بسیار عالی

کاربر ۱۵۲۱۸۷۶ maryam
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

نویسنده صرفا با فرم بازی کرده بود.دوتای قبلی خیلییی بهتررر بودند. اصلا در حد بادبادک باز و هزار خورشید تابان نبود.

زمان

۱۹ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۸۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۸۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
تومان