نظرات کتاب تاریخ عقاید سیاسی
کتاب صوتی تاریخ عقاید سیاسی اثر سون اریک لیدمان

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ عقاید سیاسی

نظرات کاربران

تندبادنیمه شب
گوش دادن این کتاب پیش نیازی ندارد. حتی اگر به فلسفه سیاسی یا نظریه ، کاملا تازه وارد هستید ، این کتاب شما را به سفری خواهد برد برای یافتن چشم اندازی تازه ، ما اینک بیش تر از هر زمان دیگری نیاز به دیدن افق های سیاسی داریم.
کاربر 3583543
سلام تجربه خریدتون چطوری بود ؟ میشه اعتماد کرد ؟
NKH
کتاب حاضر با زبانی عامه‌فهم از تاریخ عقاید سیاسی غرب صحبت می‌کند. ترجمه کتاب بسیار عالیست و اضافه کردن فصل آنارشیسم از طرف خوده مترجم کار خلاقانه و جالبی بود. شاید نقطه ضعف بزرگ کتاب رو نگاه خیلی گذار به قرن معاصر دونست. اما خب از نگاه برخی شاید همین ضعف پذیرفته نشه و در جواب بگویند، هدف کتاب صرفا پرداختن به عقاید هست نه جنبه‌ی تفصیلی حوادث... پیشنهاد میکنم کتاب متنی این اثر صوتی رو حتما مطالعه کنید.
کاربر 2880096
موضوع این کتاب خاص است، پس مخاطب خاص می‌طلبد بیشتر به کتب درسی می‌ماند تا کتب دیگر برای من جالب بود جهان در طول تاریخ از قدیم تا به امروز، پادشاهان و رهبران زیادی به خود دیده، که هر کدام بسته به خواست و شرایط مملکتشان، سیاستی را پیش گرفته اند و از نظریه پردازان زمان خود، برای بهتر شدن زندگی مردمشان سود جسته‌اند مردم ممالکی خوب زیسته‌اند که رهبرانشان با عقاید سیاسی و اجتماعی بهتری آشنا بوده و توانسته بودند که با سیاست‌های اقتصادی و فرهنگی بهتر و ناب، زندگی مرفهی برایشان بسازند رهبران و به متعاقب آن مردمانی موفق خواهند بود که بتوانند تمام عقاید و مذاهب جهان، از دیروز تا به امروز را، غربال کنند و بهترین نتیجه از ماحصل این غربالگری را در مملکتشان پیاده‌ کنند من خواندن یا گوش کردن به این کتاب را به همه‌ پیشنهاد می کنم
روزبه آقاجری
کتابی بسیار مهم برای آشنایی عمیق با رویکردهایی که در زندگی روزمره‌مان از طریق آن‌ها جهان اجتماعی سیاسی و اقتصادی کنونی را درک می‌کنیم و درباره‌ی آن حرف می‌زنیم اما شاید از منشاء نظرات و رویکردمان آگاه نباشیم. این کتاب به ما می‌گوید کجا ایستاده‌ایم و مسیرهای نظری‌ای را به ما نشان می‌دهد مه با آن‌ها می‌توانیم رویکرد و نظرات خودمان را بر پایه‌های محکم‌تر استوار کنیم.

زمان

۱۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
۸۲,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد