دانلود و خرید کتاب رئیس زندگی خودت باش! لی‌لی سینگ ترجمه محدثه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رئیس زندگی خودت باش! اثر لی‌لی سینگ

کتاب رئیس زندگی خودت باش!

معرفی کتاب رئیس زندگی خودت باش!

کتاب رئیس زندگی خودت باش! نوشته لی‌لی سینگ است که با ترجمه محدثه امیری چاپ شده است. این کتاب یک راهنما و چراغ روشن است برای تمام نوجوانان و بزرگسالان که بتوانند با آن راه زندگی‌ خودشان را پیدا کنند و هر روز موفق‌تر باشند. لی‌لی سینگ به ابر زن مشهور است.

درباره کتاب رئیس زندگی خودت باش!

رئیس زندگی یعنی یک رئیس حماسی. یک رئیس معمولی تنها در محل کار تعریف می‌شود، ولی رئیس زندگی، هم در محیط‌های شخصی کارش را بلد است و هم در محیط‌های حرفه‌ای. رئیس زندگی هاله‌ای از اعتمادبه‌نفس دور خودش دارد، توجه همه را جلب می‌کند، از زخم‌های زندگی درس می‌گیرد، تعاملات مؤثری دارد و بی‌وقفه تلاش می‌کند. کتاب رئیس زندگی خودت باش! رئیس درونی شما را آزاد کند و ابزار لازم را برای زندگی و فتح آن در اختیارتان می‌گذارد.

کتاب رئیس زندگی خودت باش! چهار بخش دارد و در هر بخش، فصل‌هایی با یک موضوع خاص بررسی می‌شود. سینگ در هر فصل به سراغ درسی می‌رود و به شما نشان می‌دهد چه‌طور به بهترین نحو آن را در زندگی‌تان پیاده کنید. در پایان هر بخش، قسمت‌هایی تحت عنوان «ناگهانی» وجود دارد که برای نویسنده بسیار اهمیت دارند، چون برهه‌ای از زندگی خودش را توصیف می‌کنند که با افسردگی می‌جنگیده است. علاوه بر این در این قسمت‌ها به لحظات بعد از افسردگی‌اش هم اشاره می‌کند. این قسمت‌ها در کتاب گنجانده‌ شده، چون به نظر خود نویسنده مهم است بدانید این پند و اندرزها از طرف چه کسی است. 

لی‌لی سینگ می‌خواهد بدانید او هم چالش‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ است و درس‌های این کتاب را به‌راحتی به دست نیاورده‌ است. او راجع به قصه‌های جن و پری نمی‌نویسد، بلکه می‌خواهد بگوید در زندگی‌اش چه کارهایی نتیجه داده است. کارهایی که او را از خندق افسردگی شدید بیرون کشیده و به سمت یک زندگی مملو از موفقیت برده است. چیزی که هرگز تصورش را نمی‌کرد.

او می‌خواهد واقع‌گرا باشید. صرفاً یک میلیارد بیننده و میلیون‌ها دنبال‌کننده دلیل نمی‌شوند نصیحت‌های او را گوش کنید. ولی امیدوار است قسمت‌های «ناگهانی» توجیه خوبی باشند.

خواندن کتاب رئیس زندگی خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لی‌لی‌ سینگ

لی‌لی سینگ متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸ است. او یوتیوبر، کمدین، مجری، نویسنده و بازیگر کانادایی است که فعالیتش را در آغاز از طریق فضای مجازی و با نام مستعار شروع کرد. او در اسکاربرو، اونتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد و در سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت ویدیو برای یوتیوب کرد. در سال ۲۰۱۷ مجله فوربز رتبه ده پولسازترین ستارگان یوتیوب دنیا را با دریافتی ۱۰٫۵ میلیون دلار به او اختصاص داد.

بخشی از کتاب رئیس زندگی خودت باش!

بینی‌تان را لمس کنید. نه، واقعاً! کتاب را کنار بگذارید و با دست راست، نوک بینی‌تان را لمس کنید.

این کار را بکنید.

نگاه کنید. به چه ماشین جذابی تبدیل شدید. می‌دانید الان چه کار کردید؟ یک فکر به شما داده شد و تصمیم گرفته شد آن را اجرایی کنید، مغز شما از طریق انتقال‌دهنده‌های عصبی سیگنال‌هایی را در سراسر بدن و دست‌تان ارسال کرد و باعث شد بینی عزیزتان را لمس کنید. 

چرا مجبورتان کردم بینی‌تان را لمس کنید؟ چون این‌جا رئیس منم. نه، درواقع می‌خواستم نشان دهم شما ذهن‌تان را کنترل می‌کنید نه برعکس. شما با موفقیت مغزتان را هدایت کرده و بینی‌تان را لمس کردید. باید بدانید قدرت ذهن، کلید تبدیل شدن به رئیس زندگی است. تصور کنید از همین روش برای دستور دادن به ذهن‌تان استفاده کنید تا از منفی‌بافی، حسادت یا وحشت دست بکشد. ما اغلب حس می‌کنیم برده‌های علم زیست‌شناسی هستیم. مردم چنین حرف‌هایی می‌زنند: «دست خودم نیست، ولی چنین حسی دارم» یا «حسادت دست خودم نیستم.» ولی من باور دارم که در بیش‌تر موقعیت‌ها، می‌توانیم به ذهن‌مان یاد بدهیم که با مثبت‌نگری و کارایی بیش‌تری کار کند. به عبارت دیگر، اگر مغزمان را درک کنیم، می‌توانیم افکارمان را فتح کنیم.

نظرات کاربران

عبدالله
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

جا داشت برای نیمه شعبان یه هدیه بهتر و مرتبط می‌دادید.

بابک
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

یک کتاب روانشناسی زرد که فقط انسانهارو از زندگی عقب میندازه،مثل راز یا کتابهای آنتونی رابینز یا صحبت های روان‌نشناس انوشه. ویرایش: اینطور بگم بهتره: کتابهایی از این دست در عمل هیچ خروجی مثبتی نداره ، حتما عزیزانی با من مخلف هستتد و

- بیشتر
Alivi
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

اول اینکه اینقدر نارضایتی نکنید. فیدیبو تو این ایام یه دونه کتاب هم رایگان نداد، تخفیف هم به زور میده، تف هم کف دستمون ننداختن این ایام عیدی. ولی طاقچه این همه داره هدیه میده. ممنون ازشون. ولی در مورد این

- بیشتر
سهیل
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

آخه این یوتیوبر رو چه به آموزش موفقیت هر کی از مادرش قهر می‌کنه توی ایران میشه خواننده، توی آمریکا میشه مربی موفقیت. فکر میکنم مشکل ما از تعریف موفقیته.. موفقیت به نظر من صرف مشهور شدن یا محبوب شدن بین مردم

- بیشتر
شیخُکم ;)
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

سطحی و ساده لوحانه وقتی این کتابا مطرح میشن ینی دیگه آخرین سنگرایی هم ک برای واقعیت موندن دارن توسط رسانه ها مفتصح میشن

Chopin
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

حالم از کتابای موفقیت به هم می خوره

فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

مشکل این دست کتابهای زرد علاوه بر چرت بودن خودشون اینه که باعث میشن نسبت به همه‌ی کتابهای روانشناسی بدبین بشیم. کتابهایی که اتفاقا میتونن باعث توسعه فردی و رشد بشن زیر سایه این‌جور خزعبلات قرار میگیرن. در نتیجه کتابخوان ها

- بیشتر
Hana
۱۴۰۰/۰۲/۱۴

واقعا نمی‌دونم چرا این کتاب این همه نظرات منفی داره! من خودم کتاب های موفقیت زیادی رو خوندم و این کتاب یکی از بهترین هاست. لی‌لی سینگ فرد موفقیه که از تجربیاتش که کاملا درسته در این کتاب صحبت کرده.

- بیشتر
Davood Eb
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

اگر به بعضی ها برنخوره، این کتاب ارزش وقت گذاشتن نداره. این نوع کتاب ها، کتاب های نمایشگاهی هستند که دم مترو و داخل ترمینال میفروشند!

نیلوفر🍀
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

خب اول از همه باید بگم این کتاب تجربه شخصی نویسنده هست و نمیشه جز کتاب های روانشناسی و خود شناسی طبقه بندیش کرد. ولی اگه کتاب صرفا به عنوان زندگینامه خونده بشه میتونه مفید باشه. شاید تمام جملات کتاب کاملا درست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان