دانلود و خرید کتاب زندگی ات را مرتب کن! اولیویا تلفورد ترجمه فاطمه محمدصادق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی ات را مرتب کن! اثر اولیویا تلفورد

کتاب زندگی ات را مرتب کن!

معرفی کتاب زندگی ات را مرتب کن!

کتاب زندگی ات را مرتب کن! نوشتهٔ اولیویا تلفورد با ترجمهٔ فاطمه محمدصادق در نشر سنگ چاپ شده است. مطالعه‌ٔ کتاب ۱۰۴ صفحه‌ای «زندگی‌ات را مرتب کن!» برای آن‌ها که بی‌نظم هستند، به قرارهای‌شان دیر می‌رسند، در حین مطالعه یا نوشتن تمرکز ندارند، وسایل‌شان را زیاد گم می‌کنند، اتاق یا خانه‌شان بیش از اندازه به هم ریخته است، آدم‌های سمی و دوستان منفی اطراف‌شان را گرفته است یا از روابط‌شان ناراضی‌اند، افکار منفی در ذهن‌شان تکرار می‌شود و امثال این‌ها بسیار مفید است.

درباره کتاب زندگی ات را مرتب کن!

«زندگی‌ات را مرتب کن» با فصلی به نام «با مرتب کردن تختخواب‌تان شروع کنید» شروع می‌شود. روشن است که نویسنده تا حدودی تحت تأثیر کتاب معروف «تختخوابت را مرتب کن» است، اما به آن وابسته نیست و در حد آن کتاب باقی نمی‌ماند. «اولیویا تلفورد» روان‌شناس حوزه‌ٔ رفتارگرایی شناختی است و به این حوزه از روان‌شناسی، توجه ویژه دارد. او کتابی نیز درباره‌ٔ درمان رفتاری - شناختی نوشته است که تمرکز اصلی آن بر کاهش استرس و بهبود افسردگی است. بنابراین توجه ویژه‌ٔ او به زندگی و ذهن انسان است و حرف‌هایش بن‌مایه‌ٔ روان‌شناختی قدرتمندی دارد.

در کتاب «زندگی‌ات را مرتب کن!» به صورت کاملاً روشن و عملی، با فنون و عناصر نظم بخشیدن به زندگی و ذهن آشنا می‌شوید. «اولیویا تلفورد»، نویسنده‌ٔ این کتاب که متخصص روان‌شناسی شناختی است، از نکات ساده و فراگیر برای کنترل شلختگی بیرونی آغاز می‌کند و هر چه در کتاب پیش می‌روید، او به ذهن و دنیای درونی وارد می‌شود و به شلختگی درونی می‌پردازد...

تلفورد بیش از هر چیز بر مینیمالیسم متمرکز است. تا جایی که تقریباً در تمام نوشته‌هایش، توجه به سادگی و کاهش عناصر عینی و ذهنی دیده می‌شود. تلفورد در معرفی خود نیز همیشه از عبارت مینیمالیست استفاده می‌کند. او رویکرد کمینه‌گرایی و سادگی را در همه‌ی جنبه‌های زندگی، از وسایل موجود در اتاق‌ها و آشپزخانه گرفته تا در کمیت و کیفیت آدم‌هایی که با آن‌ها رابطه داریم و آن‌چه در ذهن‌مان انباشته‌ایم، مورد توجه قرار می‌دهد. در این کتاب نیز تلفورد با استفاده از مینیمالیسم، سعی دارد روش‌های ساده‌ای را برای سازماندهی ذهن و زندگی‌مان ارایه دهد.

کتاب زندگی ات را مرتب کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعه فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب زندگی ات را مرتب کن!

هیچ میانبری در زندگی وجود ندارد. هر چیزی را که بخواهید، باید با تلاش زیاد به دست بیاورید، چرا که تمام چیزهای مهم با صرف زمان به دست می‌آیند. سؤال این است که آیا برای این تلاش آماده هستید؟ برای این‌که نه تنها آن را به دست بیاورید، بلکه بتوانید حفظش هم بکنید. جهان باید بداند پیش از این‌که آن‌چه را که می‌خواهی به تو بدهد، می‌تواند به تو اعتماد کند یا نه.

نظرات کاربران

نرگس وکیلی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

خب انتظار بیشتری داشتم ولی فقط یه مشت مطالب پراکنده خوندم!

مصعب
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

ارزش یکبار مطالعه را دارد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان