دانلود کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش با صدای نیلوفر احمدی‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش اثر لی‌لی سینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش

معرفی کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش

کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش اثر لی‌لی سینگ نویسنده و ستاره‌ی یوتوب کانادایی و منتشرشده در سال ۲۰۱۷ است. این کتاب صوتی توسط محدثه احمدی ترجمه شده و گویندگی آن بر عهده‌ی نیلوفر احمدی‌فر بوده است. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است، یک راهنمای قطعی برای آن است که کنترل زندگی خود را در دست بگیریم.

درباره کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش

کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش برنده‌ی جایزه‌ی انتخابی مردم، اثر ستاره‌ی محبوب یوتیوب لی‌لی سینگ، نشان می‌دهد که چگونه فردی که اعتماد‌به‌نفس دارد و تلاش بسیاری می‌کند، چگونه در نهایت صادقانه لبخند خواهد زد و به اهداف خود خواهد رسید.

لی‌لی سینگ، این بازیگر و کمدین باهوش، نحوه‌ی موفقیت در موضوعاتی از روابط گرفته تا انتخاب‌های شغلی و ناراحتی‌های روزمره را در کتاب خود پوشش می‌دهد. با توجه به محتوای کتاب و همچنین استقبال بسیار زیاد از آن، متعجب‌کننده نیست که محتوای او در یوتیوب بیش از یک میلیارد بازدید‌کننده داشته است، اما لی‌لی سینگ با خوش‌شانسی به این اوج نرسیده و برای رسیدن به جایگاه خود، سخت تلاش کرده است.

اکنون، لی‌لی سینگ قصد دارد درس‌هایی را که از مشکلات آموخته و ابزارهایی را که برای مقابله با آن‌ها استفاده کرده است، با همه به اشتراک بگذارد. کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش کمک می‌کند زندگی خود را تسخیر کنید. البته باید بدانید که هیچ میان‌بری برای موفقیت -چه شخصی و چه در حوزه‌ی حرفه‌ای- وجود ندارد؛ تسلط بر جهان مستلزم تلاش، فداکاری و عزم واقعی است.

اگرچه زندگی لی‌لی با جلسات متعدد با سلبریتی‌ها، نوشتن کتاب‌ها و بازیگری دگرگون شده، با این حال این کتاب درباره‌ی سال‌های پیش از موفقیت لی‌لی صحبت می‌کند که با مشکلاتی از جمله افسردگی و اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کرده و تصور می‌کرده که رویاهایش بیش از اندازه بزرگ هستند. پس لی‌لی چگونه توانسته بر مشکلات خود غلبه کند و به چنین جایگاهی در زندگی خود دست یابد؟ او در کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش به شرح نکاتی می‌پردازد که در وهله‌ی اول ممکن است ساده‌لوحانه به نظر برسند، با این حال به او کمک کرده‌اند زندگی خود را به کلی تغییر دهد.

کافی‌ست لی‌لی سینگ را یک مربی شخصی برای زندگی خود در نظر بگیرید و او شما را با پنجاه قانون برای کنترل زندگی‌تان آشنا می‌کند. برخی از این قوانین عبارت‌اند از:

۱- ترس عقب‌ ماندن را رها کنید.

۲- با مردم خوب رفتار کنید و خوش‌رو باشید.

۳- سعی کنید همیشه برنامه‌ریزی داشته باشید و اگر گاهی انگیزه نداشتید، خود را ملامت نکنید.

۴- با احاطه کردن خود با افرادی که بیشتر از شما می‌دانند، خود را به چالش بکشید.

۵- سعی کنید خودمحور باشید و پیش از قدم گذاشتن در راه، با ترس‌های خود مواجه شوید.

۶- پیش از شروع مسیر برای خود چشم‌اندازی تصور کنید و پس از آن ذهن خود را برای رسیدن به این چشم‌انداز، تمرین دهید.

۷- زمان و افراد دو عامل مهم در زندگی هستند که در صورتی که می‌خواهید موفق شوید، باید در مورد آن‌ها کاملا جدی باشید.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

هر فصل از این کتاب، به خواننده بینش بیشتری نسبت به خودش می‌دهد و این که چگونه فرد بهتری باشد و چگونه در زندگی خود یک رئیس باشد. این کتاب به خواننده الهام می‌بخشد تا بهترین خود باشد و هر روز کارهای خود را بهترین نحو ممکن انجام دهد. کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش همچنین به خواننده کمک می‌کند مثبت‌تر باشد. لی‌لی سینگ ویژگی‌هایی دارد و آن‌ها را در کتاب شرح می‌دهد که خواننده علاقه‌مند می‌شود این ویژگی‌ها را در زندگی خود بگنجاند.

لی‌لی راهی برای ترسیم یک تصویر خوب از خودتان به شما ارائه می‌کند، به طوری که احساس می‌کنید دقیقا در کنار او هستید. لی‌لی به خواننده انگیزه می‌دهد که با زندگی و توانایی خود کارهای بزرگی انجام دهد و روزانه از تخت خود بیرون بیاید، زیرا روزهایی هستند که بسیار سخت هستند، اما باید به خود یادآوری کنیم که همیشه چیزهای مثبت بسیاری برای ادامه دادن وجود دارد.

با این همه، باید در نظر داشته باشید که این کتاب شامل افکار امیدوارکننده، طلسم‌هایی برای خوش‌شانسی یا نقل قول‌های زیبا نیست. این به این دلیل است که موفقیت، خوشبختی و هر چیز دیگری که در زندگی می‌خواهید به آن برسید، با تلاش کردن میسر می‌شود، نه آرزو کردن. در دنیای لی‌لی سینگ، هیچ پله‌برقی‌ای وجود ندارد، فقط پله وجود دارد. برای صعود آماده شوید!

شنیدن کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی رییس زندگی خودت باش را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که اهداف بزرگی در زندگی دارند و علاقه‌مند هستند که با رعایت نکات یک کتاب جذاب، در زندگی خود موفق‌تر باشند و کنترل زندگی خود را در دست بگیرند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که رویای بزرگی دارید اما نمی‌دانید چگونه به آن دست پیدا کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است، زیرا این کتاب قوانینی را به مخاطب ارائه می‌دهد که با در نظر گرفتن آن‌ها، دست‌یابی به رویا چندان سخت نخواهد بود.

درباره لی‌لی سینگ

لی‌لی سینگ (متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸) نویسنده، بازیگر و خالق محتوا در یوتوب، پیامی از مثبت‌اندیشی و ذهن‌آگاهی را برای مخاطبان جهانی خود به ارمغان می‌آورد. سینگ از طریق محتوای کمدی و الهام‌بخش خود به شهرت جهانی دست یافته است و نزدیک به ۴۰ میلیون دنبال‌کننده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود دارد. سینگ که اهل تورنتو است، در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و تبار پنجابی دارد.

سینگ در ناحیه‌ی اسکاربروی تورنتو، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. والدین او مهاجران هندی پنجابی و اهل پنجاب هند هستند. خواهر بزرگ‌تر او، تینا (متولد ۱۹۸۲) نیز در یوتیوب تولید محتوا می‌کند و فیلم‌هایی درباره‌ی زندگی خانوادگی خود با شوهرش و سه پسرش می‌سازد.

سینگ در سال ۲۰۰۶، از موسسه‌ی کالج لستر بی پیرسون در مالورن، تورنتو فارغ‌التحصیل شد. او عضو گروه راهنمای دختران کانادا بود و در برنامه‌های جوانان آن‌ها شرکت می‌کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز او از دانشگاه یورک در تورنتو با مدرک لیسانس هنر در روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد.

در بخشی از کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش می‌شنویم

هیجانات و احساسات فوق‌العاده‌اند، به شرطی که در عروسی، مراسم ختم یا جشن فارغ‌التحصیلی باشید. حضور در موقعیت‌هایی که عواطف واقعی را در وجودتان بیدار می‌کنند، موهبتی فوق‌العاده است. مثلا دختر کوچولوتان را می‌بینید که مثل آدمی بالغ روی سِن می‌رود و دیپلمش را می‌گیرد. واقعاً اشک در چشمان‌تان جمع می‌شود. حالا حسابی بزرگ شده است. از طرفی هم به خاطر شهریهٔ دانشگاهش ورشکست شده‌اید. موقعیت سخت و تلخ و شیرینی است. باید از ته قلب گریه کنید. ولی زمانی که در موقعیتی قرار دارید که باید کار مهمی را انجام دهید، این هیجانات را کنار بگذارید. عواطف می‌توانند بر قوهٔ داوری شما سایه بیندازند و بهره‌وری را کم کنند. این فقط نظر من نیست، بلکه واقعیت است. واقعیتی که از خودم درآورده‌ام، ولی احتمالاً از نظر علمی، صددرصد صحیح است.

حرفم این نیست که مثل آدم‌آهنی بی‌عاطفه باشید، بلکه می‌خواهم ترغیب‌تان کنم موقع انجام کارهای مهم، احساسات خاصی را انتخاب کنید،؛ مخصوصاً در کارهای گروهی. شاید همین الان ده دلیل محکم برای نارضایتی از زندگی‌تان داشته باشید، ولی سرِ فیلم‌برداری، گروهی ده نفره از افرادی را داریم که همگی کار مهمی دارند و خشم یا ناراحتی به هیچ‌کس کمکی نخواهد کرد. واقعاً کار دشواری است، ولی یک رئیس قدرتمند، اهمیت دید تونلی را درک می‌کند. گاهی باید جلو احساسات مزاحم را بگیرید تا کارهای‌تان را انجام دهید، مخصوصاً زمانی که دیگر اعضای تیم به شما تکیه کرده‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۶۷۳۹۵
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

هرچی میگذره، بیشتر میبینم این کتاب افتضاحه. یه ادم اومده از بیزنس شخصی ش گفته. صدای گوینده و لحنش افتضاحه! و در نهایت اینکه خود شخص نویسنده کلی ایراد داره، اما با نهایت اعتماد به نفس کتابم نوشته! کسی که

- بیشتر
رضا 110
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

به جای این کتاب های بهتری میشه خوند

کاربر ۱۷۷۷۰۵۳
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خود کتاب خوبه ولی موزیکش خیلی آزار دهنده ست و ارزش کتاب رو پایین میاره درحدی که هروقت موزیکش پخش میشد مجبوربودم جلو بزنم یا کم کنم

سارا
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

موسیقی روش خیلی خیلی بده.. بقیش خوبه.. چون داری گوش میدی یهو آهنگ بلندی تمرکزتو بهم میزنه

مهری
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

عالی بود واقعا ارزش گوش دادن داره

mehran
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

کتابی با نکات خوب و مفید که با صدای جذاب گوینده (خانم امینی‌فر) و لحن خیلی خوب ایشان در خواندن همراه است

معصوم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

این کتابو یکماه پیش تموم کردم و هنوز عاااشقشم👌 بعضی قسمتهارو بارها گوش دادم و نوت برداشتم. گوینده با صدای گیرا کتابو تند روایت میکنه جوریکه انگار دوست صمیمیت یه چیزیو کشف کرده و داره راهو چاهو بااشتیاااق بهت نشون میده؛ من

- بیشتر
کاربر ۱۶۶۸۹۲۳
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

این کتاب خیلی عالیه و به نظرم هر کس باید یکبار اینو گوش گنه

joje_ordakkk1387
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

به نظر من خیلی خوبه،پیشنهاد میکنم

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۲۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۲۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان