دانلود و خرید کتاب رازهای زبان بدن هارولد فاکس ترجمه بیتا دارابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای زبان بدن اثر هارولد فاکس

کتاب رازهای زبان بدن

معرفی کتاب رازهای زبان بدن

کتاب رازهای زبان بدن نوشتهٔ هارولد فاکس و ترجمهٔ بیتا دارابی است و نشر سنگ آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا در این کتاب آمده است.

درباره کتاب رازهای زبان بدن

«رازهای زبان بدن» که به یکی از مهم‌ترین مسائل علم ارتباطات و به طور مشخص، ارتباط غیرکلامی می‌پردازد، ازجمله مهم‌ترین آثار «فاکس» است و در آن، ما در پنج فصل تقریباً همه‌ٔ آنچه را که لازم است در این باره بدانیم، می‌آموزیم: اشکال مختلف زبان بدن، نحوه‌ٔ فهم زبان بدن، انواع مختلف ژست‌های چهره و سایر اعضای بدن و معانی هر یک از این ژست‌ها و…

به طور خلاصه در این کتاب، همان طور که خود فاکس در مقدمه‌اش می‌گوید، با روش‌های تشخیص و شناسایی حالات، اعمال و شیوه‌هایی که افراد برای بیان احساسات خود به صورت کلامی و غیرکلامی به کار می‌گیرند، آشنا می‌شویم.

هارولد فاکس نویسنده، سخنران و متخصص ذهن‌خوانی است. او بیست سال به عنوان افسر عملیاتی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) فعالیت کرد و سپس تصمیم گرفت زندگی‌اش را وقف آموزش مردم کند. آموزه‌های او بیش از هر چیز، حاصل تجربیاتش در سیا است و به طور خلاصه تلاش می‌کند به مردم یاد دهد که چگونه از خودشان در برابر دستکاری ذهن و رفتارهای سمی دیگران دفاع کنند.

فاکس در مقدمهٔ کتاب چنین می‌گوید:

«پس از چندین دهه استفاده از زبان بدن برای شناسایی نیات واقعی افراد، تصمیم گرفتم دستاوردهایم را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم. زبان بدن گویاتر از هر واژه‌ای بیانگر احساسات شماست. چه در رابطه با افرادی که آن‌ها را دوست دارید و چه افرادی که از آن‌ها عصبانی هستید. حرکات بدن شما، باورها، احساسات و افکارتان را نشان می‌دهد. هم به صورت آگاهانه و هم به صورت ناخودآگاه، بدن شما به دیگران نشان می‌دهد که چه چیزی واقعاً درون شما در جریان است.»

فهرست کلی کتاب از این قرار است:

پیشگفتار

بخش اول. زبان بدن چیست؟

بخش دوم. اشکال مختلف زبان بدن

بخش سوم. انواع زبان بدن

بخش چهارم. تشخیص فریب از طریق زبان بدن

بخش پنجم. خواندن دقیق زبان بدن

نتیجه

خواندن کتاب رازهای زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بدانید زبان بدن چیست و اعضای بدن چطور حس شما را بازگو می‌کنند این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب رازهای زبان بدن

«زبان بدن شکلی از ارتباط است که به اندازهٔ حیات انسان‌ها قدمت دارد. درواقع پیش از این‌که انسان‌های اولیه ارتباط کلامی را کشف کنند، برای ارتباط با یکدیگر به زبان بدنی تکیه می‌کردند.

چه شما از این موضوع آگاه باشید چه نه، زبان بدنی یا رفتار غیرکلامی‌تان می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد حالات، نگرش‌ها، عواطف و شخصیت شما، حتی بیش‌تر از آن‌چه که ممکن است تمایل داشته باشید با دیگران به اشتراک بگذارید، نشان دهد. بدون اتکا به واژگان برای بیان احساسات، حرکات بدن فرد می‌تواند احساسات، نگرش‌ها و عواطفی را منتقل کند که شما می‌توانید از آن برای تجزیه و تحلیل حالت ذهنی آن‌ها استفاده کنید.

در وهلهٔ اول این‌طور به نظر می‌رسد که فقط از واژگان برای انتقال اطلاعات، داده‌ها و حقایق استفاده می‌شود، ولی زبان بدن وسیله‌ای است که در جهت انتقال، افکار، احساسات و عواطف نقش مهم‌تری بر عهده دارد.

افراد ممکن است چنین استدلال کنند که این کلمات هستند که نگرش‌ها، احساسات، افکار و عواطف را بیان می‌کنند، البته چنین استدلالی تا حدی درست است. این مسئله از آن جهت اتفاق می‌افتد که وقتی کلمات به طور مؤثر استفاده یا درک می‌شوند، می‌توانند برای انتقال نگرش‌ها، احساسات، افکار و عواطف مورد استفاده قرار گیرند. با وجود این، این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست که بسیاری از مردم نمی‌توانند به طور مؤثر از کلمات خود برای بیان نگرش‌ها، احساسات، افکار و عواطف خود استفاده کنند. همچنین افراد زیادی نمی‌توانند این موضوع را درک کنند که حتی در بیان نگرش‌ها، احساسات و افکاری که فرد می‌خواهد با کلمات بیان کند، از زبان بدن کمک می‌گیرد. برای نمونه به موقعیت‌هایی فکر کنید که در آن‌ها از چنین جملاتی استفاده کردید: «مشکلی نیست، به نظرم تو فوق‌العاده‌ای، نمی‌تونستم از این شادتر باشم، من خوبم.» ولی منظور واقعی شما این است: «یه مشکل بزرگ وجود داره، من فکر می‌کنم تو رقت‌انگیزی، من نمی‌تونستم غمگین‌تر از این باشم، خیلی ناراحتم.» با فرض این‌که فردی که با او صحبت می‌کنید با دقت به شما نگاه می‌کند، متوجه می‌شود با این‌که کلمات شما برای رساندن مفهوم دیگری استفاده می‌شود، اما روشی که آن‌ها را بیان می‌کنید (و احتمالاً زبان بدن شماست) احساسات متناقضی را نشان می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان