دانلود و خرید کتاب قصه ها عوض می شوند؛‌ شنل قرمزی سارا ملانسکی ترجمه سارا فرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه ها عوض می شوند؛‌ شنل قرمزی اثر سارا ملانسکی

کتاب قصه ها عوض می شوند؛‌ شنل قرمزی

معرفی کتاب قصه ها عوض می شوند؛‌ شنل قرمزی

کتاب قصه‌ها عوض می شوند؛ شنل قرمزی یکی از کتاب‌های مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند نوشته سارا ملانسکی است که با ترجمه سارا فرازی در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند

مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند داستان یک خواهر و برادر است که یک آینه‌ جادویی دارند. پری‌ای که در آینه زندگی می‌کند هربار آنها را به درون یک قصه قدیمی می‌فرستد. هربار هم بچه‌ها قصه را تغییر می‌دهد.

پری توی آینه این بار برای آن‌ها قصه‌ شنل قرمزی را آماده کرده است و بچه‌ها قرار است این‌بار پا به دنیای این قصه بگذارند و آن را زندگی کنند.

خواندن مجموعه قصه ها عوض می‌شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قصه ها عوض می شوند؛‌ شنل قرمزی

هیچ آدم‌بزرگی دربارهٔ آینهٔ جادویی چیزی نمی‌داند. اما به خاطر مامان‌بزرگ است که من با قصه‌هایی که به آن‌ها رفته‌ام، آشنایی دارم. این‌که ما با این قصه‌ها آشنا هستیم خیلی به کمکمان می‌آید، به‌خصوص وقتی من و جونا سعی می‌کنیم بفهمیم قرار است چه اتفاقی در داستان بیفتد.

مامان‌بزرگ همان‌طور که به سمت خانه رانندگی می‌کند، می‌گوید: «خب از اوضاع و احوالتون توی اسمیت‌ویل همه‌چی رو برام تعریف کنین.»

ما هم تعریف می‌کنیم. از مدرسه، دوست‌هایمان و شازده برایش حرف می‌زنیم. البته که دربارهٔ آینهٔ جادویی توی زیرزمین چیزی نمی‌گوییم (و دربارهٔ این‌که شازده را هم از یک قصه با خودمان آورده‌ایم حرفی نمی‌زنیم).

توی خانه، من و جونا و مامان‌بزرگ در حیاط پشتی دو دست بدمینتون بازی می‌کنیم. این‌قدر دارد به من خوش می‌گذرد که اصلاً برایم مهم نیست جونا برنده شود. آن‌هم دو بار (خیلی‌خب، شاید کمی برایم مهم باشد چون نمی‌خواهم جلوی مامان‌بزرگ فقط من بازنده باشم). بعد با شازده راه می‌رویم. مامان‌بزرگ و شازده رابطهٔ خیلی خوبی با هم برقرار کرده‌اند. مامان‌بزرگ گوش‌های نرم و بدن خزدار او را مالش می‌دهد و شازده هم هر بار، دم تکان می‌دهد.

وقتی به خانه برمی‌گردیم، تلفن توی آشپزخانه زنگ می‌خورد. می‌دوم تا تلفن را جواب بدهم. جونا هم شازده را در جای مخصوصش، گوشهٔ آشپزخانه می‌گذارد. در همین حال، مامان‌بزرگ نان و تخم‌مرغ درمی‌آورد تا تست فرانسویِ خوش‌مزه‌اش را درست کند.

تلفن را برمی‌دارم. «سلام؟»

نظرات کاربران

🍄کدو تنبل کتاب خون🍄(saba)
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

من نسخه ی چاپیش رو دارم یعنی همه ی کتاباش رو دارم دوستام هم دارن خیلی قشنگه توصیه میکنم همه جلد هاش را بخونید

シ︎دختر کتابخونシ︎
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

مجموعه ی جذابیه😄

m_army_7
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

این کتاب برای کودکان مناسبه یا نوجوونا هم میتونن بخونن؟

♡Sara♡
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

مثل بقیه شون باحال و جذاب بود.

zeynab
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عالی پرتقالی .....

Reihane.m
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عالی بود بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش از قسمت های دیگه اش هم غافل نشید چون عالی ان. مخصوصا شاهزاده نخود فرنگی. ممنون از سارا ملانسکی و ترجمه سارا فرازی باتشکر

♥💗🐞لیدی باگ🐞💗♥
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

خیلی خوب بود 💜💜💜💟💟💟💟

°°
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

خیلی کتاب خوبی هست ❤️❤️❤️ من ۴ تا جلد دیگه ی چاپی دیگشون رو دارم مثل جک و لوبیا ی سحر آمیز، راپونزل، شاهزاده خانم نخود فرنگی و پری دریایی🧜 خیلی مجموعه ی جذابی هست و من عاشقشم👻 ممنون از پرتقال 🍊

یـ★ـونا
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عااااالی بود🍓💖 من چون نت نداشتم نتونستم نظر بدم دیروز شروع کردم و تموم کردم😌💛🏳‍🌈 فوق العاده محشر و فوق العاده عالی باید بخونید زوووورههه😂🖇

arina
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

این کتاب هم مثل بقیه عالی بود حتما خریداری کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۳۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان