دانلود و خرید کتاب کنسول افتخاری گراهام گرین ترجمه احمد میرعلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنسول افتخاری اثر گراهام گرین

کتاب کنسول افتخاری

نویسنده:گراهام گرین
انتشارات:نشر نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کنسول افتخاری

کتاب کنسول افتخاری نوشته گراهام گرین است که با ترجمه احمد میرعلایی منتشر شده است. این کتاب یک رمان پرکشش و هیجان‌انگیز برای مخاطبان ادبیات جهان است.

درباره کتاب کنسول افتخاری

گروهی از انقلابی‌ها در یکی از شهر‌های کوچک آرژانتین نقشه‌ی یک دزدی بزرگ را می‌کشند، آن‌ها تصمیم می‌گیرند سفیر آمریکا را بدزدند. اما با یک ‌اشتباه کنسول افتخاری انگلستان را می‌‌دزدند. شخصیت‌های اصلی رمان کنسول افتخاری در متن داستان نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند، آن‌ها باید مقابل بی‌عدالتی‌ها بایستند و مبارزه کنند اما این مبارزه که شجاعانه برای آن نقشه کشیده بودند به یک شکست تلخ می‌رسد.

خواندن کتاب کنسول افتخاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس گراهام گرین
گراهام گرین

گراهام گرین در دومین روز اکتبر سال ۱۹۰۴ به دنیا آمد. پدرش چارلز هنری گرین و مادرش ماریون ریموند گرین عموزاده‌ی هم بودند. او چهارمین فرزند از شش فرزند خانواده‌ی گرین بود. خاندان قدرتمند و بانفوذ گرین صاحب کارخانه‌ی آبجوسازی گرین کینگ بودند. گرین مطالعه‌ را خیلی زود شروع کرد و با جدیت دنبال نمود. به گفته‌ی خود او، تابستان‌هایی که در کنار عمویش در کمبریج شایر می‌گذشته، اوقات طلایی او برای کتاب خواندن بوده است. گرین از سال ۲۰۱۰ وارد مدرسه‌ی شبانه‌روزی شد. او کودکی و نوجوانی دردناکی را گذراند، چراکه به شدت دچار افسردگی بود، تا آن‌جا که چند بار اقدام به خودکشی نمود. گراهام شانزده‌ساله در سال ۱۹۲۰ برای گذراندن دوره‌ی روان‌کاوی به لندن فرستاده شد، اتفاقی که در آن ایام چندان معمول نبود. گراهام پس از شش ماه حضور در لندن، برای ادامه‌ی تحصیلش به مدرسه بازگشت. کلود کاکبرن و پیتر کوئنل دو تن از هم‌شاگردی‌های گرین در آن ایام بودند که مثل او بعدها شهرت پیدا کردند.

نظرات کاربران

جواهر (کاربر ۲۱۹۴۴۴۰)
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

عجب ترجمه ی فاخری

کاربر ۳۱۴۸۵۸۵
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

سلام . داستان بسیار خوب و جذابی داره من نمایشنامه این رمان خوندم بسیار جذاب بود به شما هم پیشنهاد میکنم حتما مطالعه بفرمایید.

علی علیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

رمانی بسیار جذاب و خواندنی. گراهام گرین همیشه مرا غافلگیر کرده است. رمان های او داستان هایی چند لایه از روانشناسی و جامعه شناسی است و در برخی داستان ها مانند آمریکایی آرام و همین رمان کنسول افتخاری، فجایعی که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان