دانلود و خرید کتاب گل های ویرانی پاتریک مودیانو ترجمه محبوبه فهیم کلام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گل های ویرانی اثر پاتریک مودیانو

کتاب گل های ویرانی

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۱.۶از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گل های ویرانی

«گل‌های ویرانی» نوشته پاتریک مودیانو، نویسندهٔ معاصر فرانسوی و برنده نوبل ۲۰۱۴ است.

«گل‌های ویرانی» که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد آمیزه‌ای ازداستان‌ها، مرور برخی وقایع تاریخی، به‌ویژه در دورهٔ جنگ جهانی دوم و اشغال فرانسه و همچنین تأملات نویسنده دربارهٔ دنیای پیرامون او و نیز موقعیت انسان در جهان آشفتهٔ قرن بیستم است. در مطالعهٔ این رمان، دو عنصر اساسی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند؛ نخست روایت رویدادها با ذکر دقیق محل وقوع آن‌هاست. تمامی حوادث در پاریس اتفاق می‌افتد و توضیح دقیق جزئیات و ذکر اسامی محله‌ها، باغ‌های معروف و رستوران‌ها موجب می‌شود خواننده احساس کند همراه راوی بوده و پاریس را در سال‌های شصت تجربه کرده است. دیگرْ شیوه و سبک نگارش مودیانوست. او جملات کوتاه و ساده و گاه زبان گفتار و محاوره را جانشین زبان فخیم و ادیبانهٔ پیشین می‌کند که بی‌تردید به کارگیری چنین زبان زنده‌ای تأثیرپذیری مخاطب را افزون می‌کند.

نظرات کاربران

nasimaakbarpour
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

گمونم از ضعف ترجمه است جملات را کامل ترجمه نکرده و ترتیپ فعل ووفاعل فارسی رعایت نشده جز ترجمه داستان روایت قشنگی داره و داستان پردازی خوبی داره.

امیر
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

فرانسه سالها کشورها رو با استعمار تسخیر کرد پس از سال‌ها، کشوری پیدا شد و طعم استعمار رو به این کشور چشاند👏 البته آلمان استعمارگر نبود ولی چشمه ای ازش رو به فرانسه نشان داد. اگر همه سیاست های آلمان نازی رو غلط

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان