دانلود و خرید کتاب از عشقاباد تا عشق آباد (جلد۱) منصور انوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از عشقاباد تا عشق آباد (جلد۱) اثر منصور انوری

کتاب از عشقاباد تا عشق آباد (جلد۱)

نویسنده:منصور انوری
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از عشقاباد تا عشق آباد (جلد۱)

«از عشقاباد تا عشق آباد» رمانی است دو جلدی بر اساس داستانی واقعی؛ به این ترتیب که، در سال ۱۳۴۲ فرزند کوچک دبیر اول حزب کمونیست ترکمنستان به سرطان مبتلا می‌شود. پدربزرگ کودک که در زمان جنگ‌جهانی دوم در ایران اقامت داشت و در آن مدت به امام هشتم ارادت پیدا کرده بود، نوه‌اش را با وجود مخالفت پسرش که از اعضای فعال حزب کمونیست بود، از بیمارستان می‌دزد و برای شفا گرفتن از امام هشتم به مشهد می‌رساند. در این مسیر اتفاقات بسیاری برایشان می‌افتد تا اینکه به مشهد می‌رسند. منظور «منصور انوری» نویسنده‌ی «از عشقاباد تا عشق آباد» از عشق آباد اول در نام این رمان همان پایتخت ترکمنستان است و عشق‌آباد دوم اشاره به شهر مشهد دارد.

نظرات کاربران

Reyhan
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

رمانی که دیدگاهم رد نسبت به قسمتی از تاریخ وسیع تر کرد و از لحاظ معنوی و ملی بسیار تاثیر گذار بود

unknown
۱۳۹۷/۰۵/۲۹

فروردین امسال این کتاب را مطالعه کردم.مدتی بعد هم_صرفا برای جلسه نقد کتاب_جاده ی جنگ این نویسنده راتا جلد هشتم خواندم. طبق گفته نویسنده,داستان,تقریبا واقعیت دارد وهمین نکته است که آنرا جذابتر میکند.اما چیزی که بیشتر از هرچیز به چشم میخورد

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
گفت: «من که متوجه این تفاوت نمی‌شم!» استوار نفسی تازه کرد و گفت: «دکتر، تو داری یه سرهنگ ارتش سرخ رو به حرم می‌بری، نه یه روستاییِ آبا و اجدادی مسلمان و معتقد رو!»
Bi vafa
استوار خندهٔ تلخی کرد و گفت: «شاید اگه دادگاهی بود و مرد شریفی مثل دکتر رئیس اون دادگاه بود، این دلایلی که تو برای تبرئهٔ من جفت و جور کردی، کاری صورت می‌داد، اما تو هم خوب می‌دونی که شکوهی به عمرش یه دادگاه درست و حسابی ندیده؛ اگر هم دیده بود، اولین کاری که انجام می‌داد اونجا رو به توپ می‌بست!
Bi vafa

حجم

۴۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۴۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
۱۰۵,۰۰۰
۳۰%
تومان