دانلود و خرید کتاب جن‌زدگان (تسخیرشدگان) فئودور داستایفسکی ترجمه نسرین مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جن‌زدگان (تسخیرشدگان) اثر فئودور داستایفسکی

کتاب جن‌زدگان (تسخیرشدگان)

انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۳.۷از ۳۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جن‌زدگان (تسخیرشدگان)

«فئودور داستایوسکی» نویسنده‌ی روسی زبان و ‌خالق بهترین رمان‌های روسی است. داستایوسکی یکی از پایه‌های اصلی ادبیات روسیه به شمار می‌رود. او با نگارش رمان کوتاه «بیچارگان» به محافل نویسندگان ساختارشکن راه یافت که همین اتفاق شروع به شهرت رسیدن او شد. از ویژگی‌های منحصر به فرد آثار وی می‌توان به روانکاوی و بررسی زوایای درونی شخصیت‌های داستان اشاره کرد زیرا فئودور یکی از پیروان فروید در روانشناسی بود. رمان «جن زدگان» یکی دیگر از نوشته‌های او، از برترین‌های آثار سیاسی تاریخ است و به مسائل سیاسی وقت خود می‌پردازد و از این حیث به دلیل زیبایی و واقع نگری در توصیفات یکی دیگر از شاهکارهای داستایوسکی است. داستان، زندگی جوانی انقلابی را روایت می‌کند که عاقبت توسط هم‌رزمان خود کشته می‌شود. «جن زدگان» کارگرها و اوضاع آن‌ها را در وقایع سیاسی کشور به تصویر می‌کشد و در نوشته به خوبی و چیره دستی با این قشر جامعه همزاد پنداری می‌کند و مقابل آن تصویری خشونت آمیز برای تندروهای وقت روسیه ترسیم می‌کند. رمان پیش رو، نشان‌دهنده‌ی نبوغ داستایوفسکی در شخصیت پردازی و ترسیم روایت است.

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

رمان شیاطین یا به عبارت دیگر جن‌زدگان، یکی دیگر از شاهکارهای فیودور داستایفسکی نویسنده بزرگ روس است که می‌توان آن را کتابی متفاوت با دیگر آثار او دانست. شیاطین را سیاسی‌ترین کتاب داستایفسکی می‌دانند که داستان درباره ملتی است که

- بیشتر
سارا
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

چرا این کتاب ۴۰۰صفحه اختلاف داره با یک ترجمه دیگه!!!!۴۰۰صفحه‌ آخه!!!

مصطفی
۱۳۹۷/۰۶/۰۷

چرا توی کتابخانه نیست؟چرا؟چرا؟ آخه چراااااااااا؟

ایمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

مهمترین و قوی ترین بخش کتاب یعنی بخش «اعتراف نیکلای در حجره تیخون» در این ترجمه نیامده... این بخش علاوه بر اینکه شاهکاره در رفع ابهام ماجراها و رفتار شخصیت های رمان به خصوص نیکلای نه تنها مهمه ،بلکه بدون

- بیشتر
کاربر ۳۶۸۰۰۸۷
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

شاید دلتون بخواد بدونید سروش حبیبی این کتاب رو ترجمه کرده

کاوه
۱۳۹۷/۰۵/۰۴

یک شاهکار همیشه خواندنی

کاربر ۴۱۴۷۹۹۹
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

عالی یه اشکالاتی داره ولی مرسی خوب بود

Khosro Jalalmanesh
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

در ردیف آثار خمب داستایوفسکی است

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

به نظر من نسبت به کتاب ابله کشش و جذابیت بیشتری داشت.

کاربر 6649755
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

این کتاب تاثیر بسیار زیادی بر روی اندیشمندان قرن بیستم گذاشت . از جمله کامو ، هانا آرنت و جورج اورول! می‌توان گفت بخش عظیمی از اندیشههای اورول در ۱۹۸۴ از این کتاب وام گرفته شده!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲)
برایت خوشبختی بسیار آرزو نمی‌کنم چون کسل کننده است. آرزوی گرفتاری هم برایت ندارم.
پویا پانا
انسان بدبخت است، چون نمی‌داند خوشبخت است؛ تنها به همین دلیل و بس. کسی که به این نکته پی ببرد، مسلماً خوشبخت خواهد شد!
پویا پانا
انسان کاری جز اختراع خدا انجام نداده، چرا که می‌خواهد به زندگی ادامه دهد و دست به خودکشی نزند. این حقیقت کل تاریخ بشر تا به امروز است.
پویا پانا
هر چقدر فرد فقیرتر و بدبخت‌تر باشد، به همان اندازه برای پاداش بهشت امیدوارتر است
پویا پانا
شما به خوبی می‌فهمید که مذهب تنها وسیله برای تضعیف ملت است.
پویا پانا
زندگی برای یک انسان درستکار پر از درد و رنج است...
پویا پانا
چه چیزی از عشق پر بهاتر است؟ عشق برتر از هستی است، عشق تاج و سرلوحه هستی است، پس چگونه ممکن است زندگی در مقابل عشق سر تعظیم فرود نیاورد و تحت سلطه آن قرار نگیرد؟
پویا پانا
ازدواج پایان روح سربلند و خودخواه و پایان هر گونه آزادی است. زندگی زناشویی مرا نابود می‌کند و توانایی، جرأت و شهامت را از من می‌گیرد.
پویا پانا
تمامی مشکل زنان فقدان اصالت است و بس!
پویا پانا
روز بعد با کمال تعجب از یک منبع موثق شنیدم که استپان تروفی موویچ برخلاف ما نه تنها به عنوان یک تبعیدی زندگی نمی‌کرد بلکه در حقیقت هرگز تحت تعقیب پلیس نیز نبوده است. نیروی تخیل چه‌ها که نمی‌کند.
آسمان

حجم

۶۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

حجم

۶۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان