دانلود و خرید کتاب به همین سادگی گرگ مک کیون ترجمه فاطمه علی پور تنگسیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به همین سادگی اثر گرگ مک کیون

کتاب به همین سادگی

معرفی کتاب به همین سادگی

کتاب به همین سادگی نوشتهٔ گرگ مک کیون نویسندهٔ کتاب «اصل‌گرایی» و ترجمهٔ فاطمه علی پور تنگسیری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه مهم‌ترین کارها را بی دردسر انجام دهیم؟

درباره کتاب به همین سادگی

زندگی پر از فرازونشیب است. کارهایمان بالاوپایین دارد. پس از هر کار سختی باید استراحت کنیم و نیروی ازدست‌رفته را بازیابیم؛ ولی این روزها بسیاری از افراد همیشه مشغول کارند و سخت‌تر و سخت‌تر کار می‌کنند. بالاوپایینی وجود ندارد. فقط کوشش طاقت‌فرساست.

زمانهٔ ما سرشار از فرصت‌های بزرگ است؛ ولی زندگی مدرن مانند راه‌پیمایی در ارتفاع زیاد است. مغز آشفته می‌شود. زمین زیر پایمان متزلزل به نظر می‌آید. هوا رقیق است و حتی یک سانتی‌متر پیشروی، آدم را از پا می‌اندازد. شاید به‌دلیل ترس بی‌پایان، ابهام دربارهٔ آینده، تنهایی و انزوا، سختی‌ها و نگرانی‌های مالی، مسئولیت‌ها و تمام فشارهای خفه‌کنندهٔ زندگی است. علتش هرچه باشد، اغلب دو برابر سخت‌تر کار می‌کنیم تا به نصف خواسته‌هایمان برسیم.

زندگی همه‌جوره سخت است، خیلی سخت. گاهی پیچیده و غم‌انگیز و گاهی جدی و خسته‌کننده است. ناامیدی، پرداخت قبض‌ها، روابط پرتنش، بزرگ‌کردن بچه‌ها و ازدست‌دادن عزیزان سخت است. ممکن است روزهای متمادی با دشواری بگذرد. اینکه تظاهر کنیم کتابی مثل به همین سادگی این سختی‌ها را از بین می‌برد، دور از واقعیت است. گرگ مک کیون این کتاب را ننوشته تا سنگینی بار این فشارها را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ بلکه این کتاب را نوشته تا کمکتان کند آن‌ها را کاهش دهید. شاید این کتاب مواجهه با همهٔ سختی‌ها و تحمل آن‌ها را آسان نکند؛ ولی بسیاری از سختی‌ها را آسان‌تر می‌کند.

این کتاب به سه بخش ساده تقسیم شده است:

-بخش ۱ دوباره با «حالت بی‌دردسر» آشنایتان می‌کند.

- ۲ نشان می‌دهد چگونه «کارهای بی‌دردسر» را انتخاب کنید.

-بخش ۳ دربارهٔ دستیابی به «نتایج بی‌دردسر» است.

خواندن کتاب به همین سادگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید کارهای زندگی‌تان را بدون دردسر انجام دهید این کتاب را حتما بخوانید.

درباره گرگ مک‌کیون

گرگ مک‌کیون میزبان پادکست چه‌چیز ضروری است،‌ برنامه‌ریز کسب‌وکار، سخنران عمومی و نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش است. او برای روزنامهٔ نیویورک تایمز،‌ مجلهٔ فست کمپانی،‌ مجلهٔ فورچن،‌ روزنامهٔ پالیتیکو و مجلهٔ اینک می‌نویسد و در نشریهٔ هاروارد بیزنس ریویو و وب‌سایت لینکدین از محبوب‌ترین افراد است. مک‌کیون در رادیوی مردمی ملی آمریکا،‌ شبکهٔ ان‌بی‌سی،‌ شبکهٔ فاکس و برنامهٔ تلویزیونی استیو هاروی مصاحبه کرده است. او در مجمع جهانی اقتصاد از رهبران جهانی جوان است.

بخشی از کتاب به همین سادگی

«گاهی پروژه‌های مهم به سرانجام نمی‌رسد؛ زیرا بی‌وقفه با آن‌ها ورمی‌رویم. برای نمونه، روزی مدیربرنامهٔ ویراستارم پیشنهاد کتاب خوبی را به او داد. آن را خواند. روز بعد نسخه‌ای جدید همراه ایمیلی برایش آمد:

«نویسنده چند تغییر انجام داده است.»

نسخهٔ جدید را خواند و متوجه شد تفاوت چندانی با نسخهٔ پیشین ندارد. دو روز بعد، نسخهٔ دیگری به دستش رسید؛ این نسخه شسته‌رفتگی نسخهٔ اول را نداشت. نویسنده از وررفتن با نوشته‌اش دست برنمی‌داشت.

چه نسخهٔ اولیهٔ کتابی را بنویسیم، چه متنی برای سخنرانی در مقابل مشتری‌هایمان آماده کنیم، چه کشتی بسازیم یا هر کار دیگری انجام دهیم، وررفتن در ابتدا شاید کارمان را بهتر کند؛ ولی از جایی به‌بعد، قانون کاهش سود پیدایش می‌شود و تلاش‌هایمان از پیشرفت‌هایمان پیشی می‌گیرد. به‌نظر من پایان کار یعنی وقتی تلاش‌هایمان بزرگ‌تر از دستاورد نهایی نباشد.

برای پیشگیری از کاهش سود در ازای زمان و تلاشتان، به‌وضوح تعریف کنید پایان کار قرار است چگونه باشد. وقتی به آنجا رسیدید، توقف کنید.

یک دقیقه تا وضوح

همهٔ ما پروژه‌های مهمی در دست داریم؛ ولی اغلب متوجه می‌شویم آب در هاون می‌کوبیم و نمی‌توانیم پروژه‌مان را به سرانجام برسانیم. اغلب، راه‌حل فقط مشخص‌کردن «سرانجام» کار است.»

معرفی نویسنده
عکس گرگ مک کیون
گرگ مک کیون

گرگ مک کیون نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی متولد انگلستان است و مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیست شدن، داشته باشد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۴۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان